Stránka 207 z 234

Napsal: čtv pro 17, 2009 22:44:43
od milda

Re: Měření výkonu na brzdě

Napsal: pát pro 18, 2009 09:54:19
od ZRX 1984
MMKS píše:
Tetor píše:Nechal jsem si na brzdě vyhladit výkonovou křivku na svým Rexovi a z udávaných hodnot 106 koní a 98 Nm se vylouplo 117 koní a 104 Nm :lol:
Obrázek
co to obnášelo, kde to bylo a na kolik to vyšlo
Taky by mě tohle zajímalo, kolik tam opravdu ty hodnoty jsou :-) Dal bych origo koncovku a vidělo by se :-)

Re: Měření výkonu na brzdě

Napsal: pát pro 18, 2009 15:41:48
od Tetor
Nechal jsem to dělat v motoservisu Frank v Holubicích u Brna....oba tam s bráchou servisujeme motorky a jsme spokojený... to vyladění na brzdě stálo necelý 4 litry...
http://www.rf-motoservis.cz/


ZRX 1984 píše:
MMKS píše:
Tetor píše:Nechal jsem si na brzdě vyhladit výkonovou křivku na svým Rexovi a z udávaných hodnot 106 koní a 98 Nm se vylouplo 117 koní a 104 Nm :lol:
Obrázek
co to obnášelo, kde to bylo a na kolik to vyšlo
Taky by mě tohle zajímalo, kolik tam opravdu ty hodnoty jsou :-) Dal bych origo koncovku a vidělo by se :-)

Re: Měření výkonu na brzdě

Napsal: pát pro 18, 2009 22:19:07
od MARTY
Tetor píše:Nechal jsem to dělat v motoservisu Frank v Holubicích u Brna....oba tam s bráchou servisujeme motorky a jsme spokojený... to vyladění na brzdě stálo necelý 4 litry...
http://www.rf-motoservis.cz/


ZRX 1984 píše:
MMKS píše: co to obnášelo, kde to bylo a na kolik to vyšlo
Taky by mě tohle zajímalo, kolik tam opravdu ty hodnoty jsou :-) Dal bych origo koncovku a vidělo by se :-)
RF znam osobne docela dobre....zajimalo by me cim ze jsi to vyhnal tech 11 koni nahoru konkretne ???? :wink:

Re: Měření výkonu na brzdě

Napsal: sob pro 19, 2009 10:44:51
od ZRX 1984
MARTY píše:
Tetor píše:Nechal jsem to dělat v motoservisu Frank v Holubicích u Brna....oba tam s bráchou servisujeme motorky a jsme spokojený... to vyladění na brzdě stálo necelý 4 litry...
http://www.rf-motoservis.cz/


ZRX 1984 píše: Taky by mě tohle zajímalo, kolik tam opravdu ty hodnoty jsou :-) Dal bych origo koncovku a vidělo by se :-)
RF znam osobne docela dobre....zajimalo by me cim ze jsi to vyhnal tech 11 koni nahoru konkretne ???? :wink:
To je prostě naše mamka, jak se jedná o zvednutí výkonu to je jeho. Viď že jo?

Já myslím, že ničím, že jsou nějaký výrobní hodnoty a nějaký opravdu naměřený, třeba je to US verze. Tenkrát to vozili z US do Německa, bo to bylo asi výhodnější, dát tomu budíky s km a sundat pár odrazek :-) Tak jsem to měl já, obrovské porodní problémy po dovozu z De do čech, že výrobní č.motoru není homologováno pro EU a v De to normálka bylokoupeno a dvouma týpkama ježděno.... :-)

Napsal: sob pro 19, 2009 18:24:03
od MARTY
no myslim si o tom sve...proto se potouchle ptam :D :D

Napsal: ned pro 20, 2009 19:17:37
od KankX
MARTY píše:no myslim si o tom sve...proto se potouchle ptam :D :D
jedenact koniku na svem bike udelam normalne vycistenim naporoveho sani od much :lol: :lol: :lol:

Napsal: ned pro 20, 2009 21:40:28
od 666S999
KankX píše:
MARTY píše:no myslim si o tom sve...proto se potouchle ptam :D :D
jedenact koniku na svem bike udelam normalne vycistenim naporoveho sani od much :lol: :lol: :lol:
Na Rexovi udělám 666 navztekaných myší, když otevřu na nádrži palivový kohout z OFF na ON. (obrácený Jackoff - Jackson)

Napsal: pon pro 21, 2009 07:46:17
od volkswagen
KankX píše:
MARTY píše:no myslim si o tom sve...proto se potouchle ptam :D :D
jedenact koniku na svem bike udelam normalne vycistenim naporoveho sani od much :lol: :lol: :lol:
Ty koníci jsou nahoře, dole nebo po stranách?

Napsal: pon pro 21, 2009 08:24:22
od ZRX 1984
KankX píše:
MARTY píše:no myslim si o tom sve...proto se potouchle ptam :D :D
jedenact koniku na svem bike udelam normalne vycistenim naporoveho sani od much :lol: :lol: :lol:
Tebe hlavně jedenáct koníků nemůže rozhodit, když jich máš tolik mrtě moc :-)

Re: Měření výkonu na brzdě

Napsal: pon pro 21, 2009 16:38:14
od Tetor
Je to sériová motorka s laďákem REMUS....



quote="MARTY"]
Tetor píše:Nechal jsem to dělat v motoservisu Frank v Holubicích u Brna....oba tam s bráchou servisujeme motorky a jsme spokojený... to vyladění na brzdě stálo necelý 4 litry...
http://www.rf-motoservis.cz/


ZRX 1984 píše:
MMKS píše: co to obnášelo, kde to bylo a na kolik to vyšlo
Taky by mě tohle zajímalo, kolik tam opravdu ty hodnoty jsou :-) Dal bych origo koncovku a vidělo by se :-)
RF znam osobne docela dobre....zajimalo by me cim ze jsi to vyhnal tech 11 koni nahoru konkretne ???? :wink:[/quote] :D :D

Napsal: pon pro 21, 2009 16:47:05
od MMKS
a to laďák Remus zvedl výkon o 11 koní :shock: . Sorry, ale to moc nežeru :roll: . Pokud by si před tím mělo třeba 90 koní nebo míň a oni to zvedli na továrně udávanou hodnotu +-2 koně tak jo, ale 11 koní navrch ? To je 10% a to je kurňa rachot.

Napsal: úte pro 22, 2009 08:42:44
od Tetor
Nemyslím si, že je to tím laďákem....je to tak originál, oficiální parametry jsou poddimenzovaný...Kdysi jsem četl test ZRX1100 v Motorradu, dávali to taky na brzdu, a bylo tam skoro 120 koní...tak jako tak je to dobrý
MMKS píše:a to laďák Remus zvedl výkon o 11 koní :shock: . Sorry, ale to moc nežeru :roll: . Pokud by si před tím mělo třeba 90 koní nebo míň a oni to zvedli na továrně udávanou hodnotu +-2 koně tak jo, ale 11 koní navrch ? To je 10% a to je kurňa rachot.
:D

Napsal: úte pro 22, 2009 08:58:20
od volkswagen
V Motorradu byl jednou dlouhatánský test různých koncovek a řídících jednotek. Jako referenční motorku použili tuším GSX-R 1000 nebo 750, už se nepamatuju. Dalo by se to dohledat.
Pointa příběhu je ta, že žádná z koncovek nepřidala ani koníka. Vyjímkou byl tuším komplet systém akrapovič, který přidal dva. Jinak koncovky ubraly něco mezi 4-7 koni.
Kdysi také existoval bezvadný server lpx.cz kde velmi podrobně popisovali metodiku měření na brzdě i s tím, jak snadno se dá s naměřenou křivkou šidit. Ostatně ona podstata ladění na brzdě není tak docela vytáhnout z motoru o nějaké koně víc, ale celou křivku vyhladit a odstranit výkykvy výkonu.

Napsal: úte pro 22, 2009 10:01:01
od Tetor
Ten test koncovek jsem taky četl....já sem to na brzdu dával právě kvůli vyhlazení křivky výkonu a krouťáku, ne kvůli zvýšení výkonu....