Stránka 3 z 6
Re: Z900RS (2018)
Napsal: pon říj 30, 2017 19:51:53
od ZRX 1984
Stačí když bude na prodej levné wéčko, to jsem ve sbírce ještě neměl

Re: Z900RS (2018)
Napsal: pon říj 30, 2017 19:54:32
od KankX
ZRX 1984 píše: ↑pon říj 30, 2017 19:51:53
Stačí když bude na prodej levné wéčko, to jsem ve sbírce ještě neměl
to máš asi smolíka... navíc levné "W" už nikdy nebude
Re: Z900RS (2018)
Napsal: pon říj 30, 2017 20:15:42
od ZRX 1984
Nemám, garáže jsou plné a už mám zákaz nakupovat

Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 09:08:36
od Jirka_Z
Každopádně bych Kubo ještě počkal, četl jsem, že má přijít tahle Z900 s turbem a to bude kua raritka...

[/quote]
tak to jsi slyšel pěknou hloupost... jediné co teď přijde s turbem je nástupce GTR
[/quote]
Nu vyfotím článek z Motocyklu, myslím, že to tam píšou. A jestli to nevíš, tak co se píše v Motocyklu, je vždycky pravda

[/quote]
Když říkám, že turbo bude, tak bude...

- Výstřižek.JPG (131.87 KiB) Zobrazeno 3986 x
Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 09:32:57
od KankX
tady sám Jirko vidíš jak kecají

... prostě si vymýšlí až to není hezké. Prý nově vyvynutý řadový čtyřválec... hovno, je tam ten stejnej z normálního Z900 jen s jinou vačkou a drobnými úpravami. Ale nic, mě spíš zajímá co se opravdu chystá než tyhle žvásty a už se nemůžu dočkat až představí "nástupce GTR" a to turbo bude mít, jen nevím jestli je to zrovna to správné na cesťáka o kterém se předpokládá, že nalítá mraky kilometrů...
Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 15:10:14
od Jirka_Z
A tady Honzo vidíš, že já, který o tom ví hovno co se opravdu chystá, se těší na Z900 turbo a tak mi tu radost prostě NEBER
Turbo v GTR podle mne nedává smysl, v ZZR ano, v Z900 by bylo zajímavé, možná i v ZX-10R, proč ne, ale GTR si já představuju jako cesťák, s co nejmenšími servisními náklady, lineárním zátahem pěkně odspodu atd.
Na druhou stranu, táta si koupil novou Opel Meriva 1,4 turbo a musím říct, že o tom turbu ani nevíš. Chová se to jako diesel, jenom to zvládá vyšší otáčky. Táhne to odspoda normálně a nahoře se to chová taky normálně, takže si nakonec dovedu představit, že to v GTR opravdu odladí.
Turbo mi v autě začalo vždy zlobit až minimálně po 100 až 150t km (u firemního auta) a to najede málokterá motorka a jelikož je dnes vše spotřební zboží, tak je to vlastně správně...

Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 17:08:41
od KankX
Jirka_Z píše: ↑pát lis 03, 2017 15:10:14
Turbo mi v autě začalo vždy zlobit až minimálně po 100 až 150t km (u firemního auta) a to najede málokterá motorka a jelikož je dnes vše spotřební zboží, tak je to vlastně správně...
jenomže trubo v autě a vůbec vše v autě je takové bytelnější...
Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 18:06:30
od SumavaCZ
Turbo je na hovno. Zlatá atmosfera. A do motorek už vůbec nepatří. Jenom další nesmysl co se točí a brzo odejde.
Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 19:43:49
od Elvis.
Copak. Problemy s plechovkou?

Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 19:59:08
od SumavaCZ
Kdo, já? Já ne, Nissan je zaplať pánbúh atmosféra.

Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 20:06:33
od ZRX 1984
SumavaCZ píše: ↑pát lis 03, 2017 19:59:08
Kdo, já? Já ne, Nissan je zaplať pánbúh atmosféra.
A to mě na tom láká
Mimo jiné na 3 autech s turbem mám najeto +- 600 tis km a nikdy jsem turbo neřešil
Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 21:46:13
od Munga
A proč je vlastně na té nové Z900 snížený výkon ? Motor a podvozek stejnej,ještě tam šoupli trakci tak co to má za smysl

Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 22:35:03
od ZRX 1984
Munga píše: ↑pát lis 03, 2017 21:46:13
A proč je vlastně na té nové Z900 snížený výkon ? Motor a podvozek stejnej,ještě tam šoupli trakci tak co to má za smysl
emise?
Re: Z900RS (2018)
Napsal: pát lis 03, 2017 22:38:34
od 666S999
ZRX 1984 píše: ↑pát lis 03, 2017 22:35:03
Munga píše: ↑pát lis 03, 2017 21:46:13
A proč je vlastně na té nové Z900 snížený výkon ? Motor a podvozek stejnej,ještě tam šoupli trakci tak co to má za smysl
emise?
Nes mysel?
Re: Z900RS (2018)
Napsal: sob lis 04, 2017 15:37:18
od KankX
Munga píše: ↑pát lis 03, 2017 21:46:13
A proč je vlastně na té nové Z900 snížený výkon ? Motor a podvozek stejnej,ještě tam šoupli trakci tak co to má za smysl
jiné vačky, větší krouťák v nižších otáčkách = lépe jede z nízkých otáček, jiná převodovka, méně řazení a vychutnání zátahu... dává to smysl
...a kontrola trakce? Takto nevím, asi aby se to řadilo mezi TOP, takže vlastně něco jako u auta okénka v elektrice
