Stránka 3 z 5
Re: Novinky 2017
Napsal: úte říj 18, 2016 22:06:33
od ZRX 1984
Munga píše:V době vzniku na tom byl o dost lépe než Bandour (neberu jen váhu ale celkové vlastnosti) ,jenže když začnu pozdě brzdit a ženu to do zatáčky tak je ta váha sakra znát. Když bych se rozhodl pro novou mašinu tak bych chtěl aby byla znatelně lehčí a za ty léta to zas není takový posun (u naháčů). Holt ten poměr cena/výkon je pořád fajn.
Jsem zvědav jak tu Z9 kolegové zhodnotí po green day v příštím roce.
Když začneš pozdě brzdit, je chyba mezi sedlem a řidítkama. Za to ZRX nemůže...
Re: Novinky 2017
Napsal: stř říj 19, 2016 08:53:06
od Jirka_Z
Váha není tolik znát jako to jak vysoko je těžiště...
Těžiště nízko = zatáčí i pod brzdama lépe než těžiště vysoko a jak psal Honza výška těžiště se začala řešit až poslední dobou...
Re: Novinky 2017
Napsal: stř říj 19, 2016 21:04:18
od Munga
Tak o těžišti jsem na Zrx snad ani nepřemejšlel,přišlo mi v poho a nové moderní pneu také hodně pomohli. Ta váha mi vadí jen při nouzovém brždění,ale konstrukčně je to holt už jinde než dnešní moto.
Když jsem si ji letos prohodil s kámošem na Z8 tak já říkal sakra na tom se pěkně jede a on říkal sakra na tom se pěkně jede (vyměnit ji ale nechtěl

) Holt to chce ještě jednu .
Re: Novinky 2017
Napsal: stř říj 19, 2016 21:18:35
od ZRX 1984
Holt to chce ještě jednu.
Konečně dobrej nápad.
Re: Novinky 2017
Napsal: čtv říj 20, 2016 17:42:52
od Méďa
ZRX 1984 píše:Holt to chce ještě jednu.
Konečně dobrej nápad.
Radi majitel celého spektra

Re: Novinky 2017
Napsal: čtv říj 20, 2016 21:26:02
od 666S999
Jirka_Z píše:Váha není tolik znát jako to jak vysoko je těžiště...
Těžiště nízko = zatáčí i pod brzdama lépe než těžiště vysoko a jak psal Honza výška těžiště se začala řešit až poslední dobou...
Na nízké těžiště soustavy motka + jezdec je nejlepší, když ta součástka mezi plynem, brzdou a sedlem zhubne...

Re: Novinky 2017
Napsal: pát říj 21, 2016 08:33:29
od Jirka_Z
Re: Novinky 2017
Napsal: pát říj 21, 2016 11:00:54
od ZRX 1984
666S999 píše:Jirka_Z píše:Váha není tolik znát jako to jak vysoko je těžiště...
Těžiště nízko = zatáčí i pod brzdama lépe než těžiště vysoko a jak psal Honza výška těžiště se začala řešit až poslední dobou...
Na nízké těžiště soustavy motka + jezdec je nejlepší, když ta součástka mezi plynem, brzdou a sedlem zhubne...

Jenže to je moc pracný a nechce se, to je lepší řešit která z nových motek má nízko těžiště

Re: Novinky 2017
Napsal: pát říj 21, 2016 16:25:49
od misak39
kolikrát dost pomůže svůj tlustej zadek jen posunout do strany

bo než zhubnu, to už na to nevylezu...
Re: Novinky 2017
Napsal: pát říj 21, 2016 22:07:41
od 666S999
misak39 píše:kolikrát dost pomůže svůj tlustej zadek jen posunout do strany

bo než zhubnu, to už na to nevylezu...
JJ vysedávám opatrně, protože si nezapínám bé pásy. Bé jako Bollywood.
Ty nové motozázraky samý karbon, titan a já na to bůček light? To nejde dohromady.

Re: Novinky 2017
Napsal: pon lis 07, 2016 14:48:14
od Blacky
Me se libi tohle
https://www.kawasaki.com/Products/2017-Z125-PRO pro dcerusku a blbnuti po vsi super. Jen mi zatim Halbich neodpovedel, jestli to sem dostanou.

Re: Novinky 2017
Napsal: pon lis 07, 2016 16:05:34
od volkswagen
Tak řekl bych, že to sem dostaneš, ale na značky to asi nepostavíš....
Re: Novinky 2017
Napsal: pon lis 07, 2016 17:54:18
od KankX
jestli se někdo někde neprobudí, tak to sem legálně na papíry nedostaneš... leda že by jsi si to tu nechal homologovat

Re: Novinky 2017
Napsal: úte lis 08, 2016 14:36:40
od Ladis
Re: Novinky 2017
Napsal: úte lis 08, 2016 14:52:59
od volkswagen
To je KLE! to poznám
