Stránka 3 z 4

Napsal: čtv srp 19, 2010 11:31:42
od milos ZX9R
Yoshi ma krasny hlboky zvuk, aspon teda ta moja stara rura RS3 :wink:

Napsal: čtv srp 19, 2010 21:11:49
od GEORG
no já doufám, že to nebude žádné levné pískátko :)
G.

tak už je tam !

Napsal: úte srp 24, 2010 21:45:20
od GEORG
už dneska ten mazel došel.
Vypadá nádherně, zvuk taky skvělý - zatím jsem to zkusil jen otevřené, ještě musím zkusit homologační vložku, abych poznal rozdíl - doufám, že se to trošku ztichne ( má pěkný hluboký zvuk a ve vysokých otáčkách takový plný, líbí se mi moc ).

V čem mám, ale problém je to, že jsem si blbec nevšiml, že přívěra je součást originální koncovky, nejde oddělat. Takže to mám bez a úplně je v prdeli spodní spektrum otáček. Motorka je dole tupá jak sviňa.
Potřebuju to dát nějak dokupy, aby se mi vrátila původní charakteristika motoru - takhle to nejde.

Máte pro mě nějakou užitečnou radu, jak to vyladit - pokud možno za levný peníz.

Díky, GEORG
Obrázek

Re: tak už je tam !

Napsal: úte srp 24, 2010 22:32:08
od KankX
GEORG píše:V čem mám, ale problém je to, že jsem si blbec nevšiml, že přívěra je součást originální koncovky, nejde oddělat. Takže to mám bez a úplně je v prdeli spodní spektrum otáček. Díky, GEORG
kurva, jsem vam to tady psal uz asi 100x ... :( ...to je duvod proc mame na Z1000 stale origo, protoze zadna firma s priverou nedela :cry:

Napsal: úte srp 24, 2010 22:37:13
od Elvis.
Jedině power commander z e-baye a zkusit neco s mapama... :wink:

Napsal: úte srp 24, 2010 22:41:45
od MARTY
jednoduse a bez zvaneni...
mam komplet system...privery pryc....ale jak to kresli akrap na strankach....s celkovym systemem...je to lepsi...
apropo jsi na ni jel...zadna dira tam neni :wink:
jede proste hned vodspoda :D

Napsal: úte srp 24, 2010 22:47:11
od MARTY
nejak tak to je...
Výkon


Měření Akrapovic RACING OPEN & EVOLUTION Otevřený systém na Kawasaki ZZR 1400 (bez tlumiče hluku vložka):

Moc křivka ukazuje obrovský nárůst hodnoty akcií výkon. To je mnohem více lineární, což znamená, že motor táhne silně a důsledně již od nejnižších otáček, aby nejvyšší část overrev rozsahu. Měřili jsme max. výkonu na zadní kola 183,4 HP a maximální zvýšení výkonu 10,2 HP při 6800 ot / min.
Totéž platí o točivém momentu, který je také zvýšit prostřednictvím celém spektru otáček motoru. Drop-outs v populaci křivky jsou vyplněna a stejně jako křivky výkonu, je zde velké zvýšení od roku 2000 ot / min na.

Re: tak už je tam !

Napsal: stř srp 25, 2010 07:15:36
od GEORG
KankX píše:
GEORG píše:V čem mám, ale problém je to, že jsem si blbec nevšiml, že přívěra je součást originální koncovky, nejde oddělat. Takže to mám bez a úplně je v prdeli spodní spektrum otáček. Díky, GEORG
kurva, jsem vam to tady psal uz asi 100x ... :( ...to je duvod proc mame na Z1000 stale origo, protoze zadna firma s priverou nedela :cry:


no já skrytě doufám, že ta přívěra tam půjde dodělat.
Ti japka jsou pěkný kurvy, že to spojí s koncovkou a poser se....

Myslíte, že v případě power commander to bude 100% vyřešené?
Nerad bych do toho sypal 10litrů bez jistoty výsledku.

G.

Napsal: stř srp 25, 2010 08:24:45
od Zdrahy
Nesázel bych na to Juro. bavil jsem se minulý týden s jedním známým co má novou R1 a koupil komplet od Akrapa a stalo se mu co tobě. PC nic nevyřešil, nakonec je tam v nákladech za 45t motorku měli týden v Yamaze a nakonec mu řekli, že je jim líto, ale že to zkrátka nedokážou odladit.. Výhoda Kawy je, že je tam normální motor a ne BigBang co používá Yamaha. Celkově ale je trend, že do motky už nic neoriginálního jen tak nedáš :roll:
Přiznám se že mě to dost překvapilo, äle nakonec je to celkem logický - ty motory jsou vyhnaný na samou hranici a jakýkoli zásah už pravděpodobně nemusí být nutně k dobrýmu :(
Jo a ty reklamní kecy od Akrapa jsou dobrej mazec :)

Napsal: stř srp 25, 2010 08:57:29
od KankX
kdyby to slo vyresit jednoduse pomoci PC, tak by se asi vyrobce nesral s nejakou slozitou priverou... PowerCommander ti podle mne pomuze jen v tom ze treba ten prechod z nejede do jede nebude tak nasilnej, ale spodek ti to nevrati. Jinak souhlas s tim co napsal Zdrahy, motory u supersportu jsou na hranici a kazdy zasah byva spis krokem zpet...

Napsal: stř srp 25, 2010 09:00:19
od KankX
jinak jsem koukal asi na treti prispevek v tomto vlakne...
KankX píše:
ZRX 1984 píše:Tak to bude asi pěknej nářez, ale obávám se že k takto krátké koncovce, to bude chtít i svody a poštelovat ř.j. aby to neukrouhlo úplně spodek....
jestli je tam udelana ta privera stejne blbe jak na Z1000 tak o ten spodek prijdes vzdycky... ale ja myslim ze zrovna Georg na spodek moc nejezdi :wink: :lol:

Napsal: stř srp 25, 2010 09:01:56
od Maverick
KankX píše:kdyby to slo vyresit jednoduse pomoci PC, tak by se asi vyrobce nesral s nejakou slozitou priverou... PowerCommander ti podle mne pomuze jen v tom ze treba ten prechod z nejede do jede nebude tak nasilnej, ale spodek ti to nevrati. Jinak souhlas s tim co napsal Zdrahy, motory u supersportu jsou na hranici a kazdy zasah byva spis krokem zpet...
S tím, že ti to spodek nevrátí si dovolím nesouhlasit, dělám jednotky Rapid Bike, který maj výhodu v tom, že ji po přikoupení příslušný kabelový sady přeneseš na druhej motocykl, a pomocí map a úpravou map se dá dělat spousta věcí - včetně spodku :wink: Myslíš, že Race motorky maj přívěru? Samozřejmě že Race maj ještě svody.

Napsal: stř srp 25, 2010 09:20:11
od Zdrahy
No jo, Race je o tom, že tam je komplet vykuchanej vejvuckovej systém, který neodpovídá ani emisemi ani hlukem - imho tam se dostaneš o pár koní nahoru ve vyšších otáčkách na úkor spodku (logicky můžeš jít s výkonem nahoru, když se nemusíš držet norem), ale vyhladit křivku je bla bla bla, protože Race je o tom, že to pojede nahoře - na okruhu nikdo moc necestuje a tím pádem jsou tyhle úpravy poměrně úzce zaměřený..
.. to jak píše Akrap, pojede to nahoře, dole, lineárně, líp než z fabriky jsou pohádky ovčí babičky a sežere jim to jen ten, kdo to sežrat chce :lol: pojede to líp nahoře, bude to dobře vypadat a bude to dělat lepší zvuk - jinak je to na machrování na pumpě :wink:

Napsal: stř srp 25, 2010 10:20:40
od ZRX 1984
Juro, neboj nějak to dopadne, ale vypadá to pěkně a divil bych se kdyby tam ta přívěra, nešla nějak vsadit. Jde všechno...

Napsal: stř srp 25, 2010 10:55:23
od Maverick
Zdrahy píše:No jo, Race je o tom, že tam je komplet vykuchanej vejvuckovej systém, který neodpovídá ani emisemi ani hlukem - imho tam se dostaneš o pár koní nahoru ve vyšších otáčkách na úkor spodku (logicky můžeš jít s výkonem nahoru, když se nemusíš držet norem), ale vyhladit křivku je bla bla bla, protože Race je o tom, že to pojede nahoře - na okruhu nikdo moc necestuje a tím pádem jsou tyhle úpravy poměrně úzce zaměřený..
.. to jak píše Akrap, pojede to nahoře, dole, lineárně, líp než z fabriky jsou pohádky ovčí babičky a sežere jim to jen ten, kdo to sežrat chce :lol: pojede to líp nahoře, bude to dobře vypadat a bude to dělat lepší zvuk - jinak je to na machrování na pumpě :wink:
Chceš vidět grafy? Máme jich dost před a po :D . Víš co, právě toto mi připadne jedna paní povídala - máš s tím osobní zkušenost, nebo dáváš jen na to co kdo říká.
Samozřejmě je třeba dát dolů kaťák.