
tuning zx10r 2009
- milos ZX9R
- Easy rider
- Příspěvky: 333
- Registrován: úte bře 27, 2007 14:35:15
- Bydliště: Levoca
tak už je tam !
už dneska ten mazel došel.
Vypadá nádherně, zvuk taky skvělý - zatím jsem to zkusil jen otevřené, ještě musím zkusit homologační vložku, abych poznal rozdíl - doufám, že se to trošku ztichne ( má pěkný hluboký zvuk a ve vysokých otáčkách takový plný, líbí se mi moc ).
V čem mám, ale problém je to, že jsem si blbec nevšiml, že přívěra je součást originální koncovky, nejde oddělat. Takže to mám bez a úplně je v prdeli spodní spektrum otáček. Motorka je dole tupá jak sviňa.
Potřebuju to dát nějak dokupy, aby se mi vrátila původní charakteristika motoru - takhle to nejde.
Máte pro mě nějakou užitečnou radu, jak to vyladit - pokud možno za levný peníz.
Díky, GEORG

Vypadá nádherně, zvuk taky skvělý - zatím jsem to zkusil jen otevřené, ještě musím zkusit homologační vložku, abych poznal rozdíl - doufám, že se to trošku ztichne ( má pěkný hluboký zvuk a ve vysokých otáčkách takový plný, líbí se mi moc ).
V čem mám, ale problém je to, že jsem si blbec nevšiml, že přívěra je součást originální koncovky, nejde oddělat. Takže to mám bez a úplně je v prdeli spodní spektrum otáček. Motorka je dole tupá jak sviňa.
Potřebuju to dát nějak dokupy, aby se mi vrátila původní charakteristika motoru - takhle to nejde.
Máte pro mě nějakou užitečnou radu, jak to vyladit - pokud možno za levný peníz.
Díky, GEORG

ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: tak už je tam !
kurva, jsem vam to tady psal uz asi 100x ...GEORG píše:V čem mám, ale problém je to, že jsem si blbec nevšiml, že přívěra je součást originální koncovky, nejde oddělat. Takže to mám bez a úplně je v prdeli spodní spektrum otáček. Díky, GEORG


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
nejak tak to je...
Výkon
Měření Akrapovic RACING OPEN & EVOLUTION Otevřený systém na Kawasaki ZZR 1400 (bez tlumiče hluku vložka):
Moc křivka ukazuje obrovský nárůst hodnoty akcií výkon. To je mnohem více lineární, což znamená, že motor táhne silně a důsledně již od nejnižších otáček, aby nejvyšší část overrev rozsahu. Měřili jsme max. výkonu na zadní kola 183,4 HP a maximální zvýšení výkonu 10,2 HP při 6800 ot / min.
Totéž platí o točivém momentu, který je také zvýšit prostřednictvím celém spektru otáček motoru. Drop-outs v populaci křivky jsou vyplněna a stejně jako křivky výkonu, je zde velké zvýšení od roku 2000 ot / min na.
Výkon
Měření Akrapovic RACING OPEN & EVOLUTION Otevřený systém na Kawasaki ZZR 1400 (bez tlumiče hluku vložka):
Moc křivka ukazuje obrovský nárůst hodnoty akcií výkon. To je mnohem více lineární, což znamená, že motor táhne silně a důsledně již od nejnižších otáček, aby nejvyšší část overrev rozsahu. Měřili jsme max. výkonu na zadní kola 183,4 HP a maximální zvýšení výkonu 10,2 HP při 6800 ot / min.
Totéž platí o točivém momentu, který je také zvýšit prostřednictvím celém spektru otáček motoru. Drop-outs v populaci křivky jsou vyplněna a stejně jako křivky výkonu, je zde velké zvýšení od roku 2000 ot / min na.
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Re: tak už je tam !
KankX píše:kurva, jsem vam to tady psal uz asi 100x ...GEORG píše:V čem mám, ale problém je to, že jsem si blbec nevšiml, že přívěra je součást originální koncovky, nejde oddělat. Takže to mám bez a úplně je v prdeli spodní spektrum otáček. Díky, GEORG...to je duvod proc mame na Z1000 stale origo, protoze zadna firma s priverou nedela
no já skrytě doufám, že ta přívěra tam půjde dodělat.
Ti japka jsou pěkný kurvy, že to spojí s koncovkou a poser se....
Myslíte, že v případě power commander to bude 100% vyřešené?
Nerad bych do toho sypal 10litrů bez jistoty výsledku.
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317
Nesázel bych na to Juro. bavil jsem se minulý týden s jedním známým co má novou R1 a koupil komplet od Akrapa a stalo se mu co tobě. PC nic nevyřešil, nakonec je tam v nákladech za 45t motorku měli týden v Yamaze a nakonec mu řekli, že je jim líto, ale že to zkrátka nedokážou odladit.. Výhoda Kawy je, že je tam normální motor a ne BigBang co používá Yamaha. Celkově ale je trend, že do motky už nic neoriginálního jen tak nedáš
Přiznám se že mě to dost překvapilo, äle nakonec je to celkem logický - ty motory jsou vyhnaný na samou hranici a jakýkoli zásah už pravděpodobně nemusí být nutně k dobrýmu
Jo a ty reklamní kecy od Akrapa jsou dobrej mazec

Přiznám se že mě to dost překvapilo, äle nakonec je to celkem logický - ty motory jsou vyhnaný na samou hranici a jakýkoli zásah už pravděpodobně nemusí být nutně k dobrýmu

Jo a ty reklamní kecy od Akrapa jsou dobrej mazec

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
kdyby to slo vyresit jednoduse pomoci PC, tak by se asi vyrobce nesral s nejakou slozitou priverou... PowerCommander ti podle mne pomuze jen v tom ze treba ten prechod z nejede do jede nebude tak nasilnej, ale spodek ti to nevrati. Jinak souhlas s tim co napsal Zdrahy, motory u supersportu jsou na hranici a kazdy zasah byva spis krokem zpet...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
jinak jsem koukal asi na treti prispevek v tomto vlakne...
KankX píše:jestli je tam udelana ta privera stejne blbe jak na Z1000 tak o ten spodek prijdes vzdycky... ale ja myslim ze zrovna Georg na spodek moc nejezdiZRX 1984 píše:Tak to bude asi pěknej nářez, ale obávám se že k takto krátké koncovce, to bude chtít i svody a poštelovat ř.j. aby to neukrouhlo úplně spodek....![]()
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
S tím, že ti to spodek nevrátí si dovolím nesouhlasit, dělám jednotky Rapid Bike, který maj výhodu v tom, že ji po přikoupení příslušný kabelový sady přeneseš na druhej motocykl, a pomocí map a úpravou map se dá dělat spousta věcí - včetně spodkuKankX píše:kdyby to slo vyresit jednoduse pomoci PC, tak by se asi vyrobce nesral s nejakou slozitou priverou... PowerCommander ti podle mne pomuze jen v tom ze treba ten prechod z nejede do jede nebude tak nasilnej, ale spodek ti to nevrati. Jinak souhlas s tim co napsal Zdrahy, motory u supersportu jsou na hranici a kazdy zasah byva spis krokem zpet...

No jo, Race je o tom, že tam je komplet vykuchanej vejvuckovej systém, který neodpovídá ani emisemi ani hlukem - imho tam se dostaneš o pár koní nahoru ve vyšších otáčkách na úkor spodku (logicky můžeš jít s výkonem nahoru, když se nemusíš držet norem), ale vyhladit křivku je bla bla bla, protože Race je o tom, že to pojede nahoře - na okruhu nikdo moc necestuje a tím pádem jsou tyhle úpravy poměrně úzce zaměřený..
.. to jak píše Akrap, pojede to nahoře, dole, lineárně, líp než z fabriky jsou pohádky ovčí babičky a sežere jim to jen ten, kdo to sežrat chce
pojede to líp nahoře, bude to dobře vypadat a bude to dělat lepší zvuk - jinak je to na machrování na pumpě 
.. to jak píše Akrap, pojede to nahoře, dole, lineárně, líp než z fabriky jsou pohádky ovčí babičky a sežere jim to jen ten, kdo to sežrat chce


ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
Chceš vidět grafy? Máme jich dost před a poZdrahy píše:No jo, Race je o tom, že tam je komplet vykuchanej vejvuckovej systém, který neodpovídá ani emisemi ani hlukem - imho tam se dostaneš o pár koní nahoru ve vyšších otáčkách na úkor spodku (logicky můžeš jít s výkonem nahoru, když se nemusíš držet norem), ale vyhladit křivku je bla bla bla, protože Race je o tom, že to pojede nahoře - na okruhu nikdo moc necestuje a tím pádem jsou tyhle úpravy poměrně úzce zaměřený..
.. to jak píše Akrap, pojede to nahoře, dole, lineárně, líp než z fabriky jsou pohádky ovčí babičky a sežere jim to jen ten, kdo to sežrat chcepojede to líp nahoře, bude to dobře vypadat a bude to dělat lepší zvuk - jinak je to na machrování na pumpě

Samozřejmě je třeba dát dolů kaťák.