Stránka 3 z 3

Napsal: úte čer 15, 2010 21:10:21
od farmář
.... a rozetu měla origo nebo o zub jinou, počítal jsi je? Hlavně pokud šlo o dovoz. Sání měla jaký, co seřízení? motor byl vysloveně série, znal jsi ji už od prodeje nový nebo s tím někdo něco málo dělal? atd. Nebyla vzadu větší, spíš vyšší guma? vono je takových niancí.

Napsal: úte čer 15, 2010 21:11:41
od speedsnail
KankXi já vím že dobře míněná, ale já na to prachy navíc nemam. :( Dělám reko bytu a je zázrak, že jsem tu motorku vůbec udržel a nemusel prodat.. Takže šance, že to jde odškrtit doma (jak tu zaznělo třeba vložkou v sání, případně nějakým odpojením konektoru, co já vím) je pro mě zatím jediná šance. Jinak to prostě budu muset vydržet do zimy, kde doufám začne zas něco navíc zbývat.

I tak díky zatím všem co se snaží poradit.

edit for farmář:

Jasně na srazu se rádi ukážem (i s tou seriovkou co jede 250 :) aspon na to hodite bulvu)

Co ostatní, můžou to být ty vložky v sání, slyšel o tom ještě nekdo?

Napsal: úte čer 15, 2010 21:47:39
od KankX
vlozkama to neni... je to programovym klicem... v kawa servisu ti to odskrti za 500,- a nemusis nic resit.. jedna nadrz benzinu

Obrázek

modra krivka je Z750 OEM ... neboli origo vyfuk bez ladeni...

Napsal: úte čer 15, 2010 21:53:33
od Jirka_Z
Nenapisu nic dulezityho takze sorry za OT, ale kdo nema prachy at si nekupuje motorku, letos jsem koupil novej stroj, (za pro me docela dost penizku) a dalsich 10-20% jsem do ni stejne uz dal... (mam ji od 15tyho dubna) pokud je mi hodne 5kilo na brzdu tak za co bych asi tak tankoval :?: :roll:

Napsal: úte čer 15, 2010 22:04:54
od speedsnail
Jezdim už hodně let, takže bejt uplně bez moto se mi prostě nechce. Toť k poslední poznámce.

A ještě dotaz na šéfa: Programovej klíč.. pod tim si mam představit co, flash ECU?
Napíšu tedy do Kawy tady u nás v Praze, snad bude cena podobná jakou píšeš.

Napsal: stř čer 16, 2010 09:04:35
od ZRX 1984
Jirka_Z píše:Nenapisu nic dulezityho takze sorry za OT, ale kdo nema prachy at si nekupuje motorku, letos jsem koupil novej stroj, (za pro me docela dost penizku) a dalsich 10-20% jsem do ni stejne uz dal... (mam ji od 15tyho dubna) pokud je mi hodne 5kilo na brzdu tak za co bych asi tak tankoval :?: :roll:
500 je jedna sobota v putice, tak bys prostě jeden večer seděl doma a nekalil no... :lol:

Napsal: stř čer 16, 2010 20:13:13
od motohanz
Jirka_Z píše:Nenapisu nic dulezityho takze sorry za OT, ale kdo nema prachy at si nekupuje motorku, letos jsem koupil novej stroj, (za pro me docela dost penizku) a dalsich 10-20% jsem do ni stejne uz dal... (mam ji od 15tyho dubna) pokud je mi hodne 5kilo na brzdu tak za co bych asi tak tankoval :?: :roll:

:roll: omg.....

Napsal: stř čer 16, 2010 21:08:17
od tomson
speedsnail píše:2Tomson:Tak ty máš 2007, to už je novější model předpokládám, tam to může být s výkonem a maximálkou zas jinak. (třeba kvuli stále přísnějším hlukovým a emisním předpisům). Každopádně jel jsem na seriovce Z750 2006 a tachometrových 250 na D1 dala.

2VW: Ok, to určitě projdu a zkontroluju, to mě nenapadlo. Určitě to může být i tímhle. Díky moc za tip!
Ano je to mozne,,,mozna se jeste rozjede,,po 12000km,,,rikaji..ale me to staci,,, :lol:

Napsal: čtv čer 17, 2010 19:45:39
od motohanz
tak ono to samozrejme staci, stejne clovek ten vykon stale nevyuziva ani z 5O% ale proste, kdyz ta motorka ma nejak ject tak to od toho clovek ceka...

Napsal: pon zář 20, 2010 11:35:58
od Lion
Ahoj privezl sem Z1000 rok 09 taktez z Francie, papirove 78kw. Ma nekdo poneti jak zjistit jestli je opravdu uskrcena? Popr. radu jak to jednoduse vartit na puvodni hodnotu?

Napsal: pon zář 20, 2010 12:02:11
od Jamharad
Já mám ZX12r a přes 320km/h z toho nedostanu, je to seškrcený, pořaďte. Děkuji :twisted:

Napsal: pon zář 20, 2010 14:00:30
od Zdrahy
Je to seškrcený, jde ti málo kyslíku do vyhodnocovací jednotky :lol:

Napsal: pon zář 20, 2010 21:32:03
od tomson
Zdrahy píše:Je to seškrcený, jde ti málo kyslíku do vyhodnocovací jednotky :lol:
:lol: :lol: :lol: