Stránka 3 z 3

Napsal: ned úno 07, 2010 15:56:31
od MARTY
marek píše:Jenom to shrnu: Jak bylo řečeno, prořezáním riskuješ porušení kordu a destrukci pneu. Ale pokud by to prořezal někdo šikovný tak to není až tak zásadní problém a pneu bude držet. Druhý problém: při nehodě pojišťovák zjistí že jedeš na nehomologovaných pneu a celou škodu zaplatíš ať už za havárku můžeš nebo ne. Pravděpodobnost opět celkem malá, vzal to čert. Hlavní problém je v tom že tu gumu v normálním provoze prakticky nikdy nezahřeješ na provozní teplotu cca 50 až 70 st. A studený slick má podstatně horší vlastnosti než jakákoliv turistická guma a bude klouzat a ustřelovat. A konečně, vetšinou se prodávají řezané slicky staré 5 a více let, a i když prodavač říká "to je voe guma voe z motogp voe ta lepí voe jako žvejkačka voe" tak pravda je taková že tři a více let starý slick je ztvrdlý jako cihla a hodí se akorát na pověšení na kříž u silnice. Ale těch už je tam dost, tak to radši fakt nee.
uz jsi stary..uz jsi rozunmy,uz to pises tak jak to je....