Stránka 3 z 4
Napsal: pon led 11, 2010 08:08:02
od KankX
muWme píše:Teamgreen píše:Mám v autě nezavislé topení, stačí na 15 minut pustit a .......
to jsem mel v PUNTOvi taky od te doby co mi to v zime vzdy rozehralo auto a kdyz sem prisel byla baterka tak vytlucena ze neotocila starterem a stejne odjel metrem jsem ho v lete vymontoval

nojo to nesmis mit elektricke, ale pekne naftoveho nebo benzinoveho bufika

Napsal: pon led 11, 2010 08:16:32
od muWme
KankX píše:muWme píše:Teamgreen píše:Mám v autě nezavislé topení, stačí na 15 minut pustit a .......
to jsem mel v PUNTOvi taky od te doby co mi to v zime vzdy rozehralo auto a kdyz sem prisel byla baterka tak vytlucena ze neotocila starterem a stejne odjel metrem jsem ho v lete vymontoval

nojo to nesmis mit elektricke, ale pekne naftoveho nebo benzinoveho bufika

no pockej.. to ja sem samozrejme mel... benzinoveho bufika ale s tim se taky zapnuly vsechny ventilatory v aute a ty uz zraly z baterky... a proste sem nenastartoval

) pac 15minut bylo malo a za 1/2 hodky bylo po ptakach...

tan bufik tam dal nekdo uz prede mnou a vetsi baterka tam do nej dat nesla...
Ted mam jinou karu s vyhrivanym sklem a sedackama.. tak uz to neresim

ale jeste drive pred puntem sem mel opla a tam to slo resit jedine kyblem horke vody na celni sklo kazde rano...
Napsal: pon led 11, 2010 10:21:25
od MMKS
nepoužitelná příhoda.
Před dávnými časy, kdy jsem měl čerství řidičák, jsem si koupil starou Ladovku snad za 6.000Kč. Stav odpovídal ceně. Na vánoce jsem jel za mojí a protože jsem přespával u nich, vydělával jsem z auta vždy baterku, auto pak chytalo skvěle hned. Přes noc tehdy bylo nekecám snad pod -20st C. Ráno ale nastal problém, že mě zamrzl zámek ne dveří ale u motoru, takže nebylo jak tam tu baterku zpátky vrazit. Po několika nenásilných pokusech jsem šroubovákem vylával takové ty lamely za žebrování kapoty a naházel na plech pod nima zapálené Pepo. Lidi trošku čuměli proč spokojeně stojím u auta, ze kterého se mě kouří, ale nakonec se povedlo.
Cestou domů jsem zjistil, že popraskaly prasátka a auto nebrzdí, ale domů jsem dojel v pohodě na podřazování (silnice prádné, bylo ráno 26.12 takže všichni zalezlý).
Oprava taky stála za to, protože na zkušební jízdě nás předběhlo zadní kolo, ale to je jiný příběh.
Napsal: pon led 11, 2010 11:31:16
od Mesr
možná trochu odbočuji, ale Němci při obléhání Stalingradu a vůbec v těch Sibiřských mrazech nemohli pochopit, jakto že Rusáci na lavočkách lítají, když oni své Messerschmitty nemůžou nahodit ani za prase. Pak jim to ukázal jeden zajatý Rusák, vzal bednu, nalil do ní petrolej a zapálil a to celé šoupnul ke zděšení německých mechaniků pod motor Mesra, a ten po chvilce spokojeně a bez následků chytl.
Ostatně když jsem ještě jezdil u lesů s LKT a tahal dřevo, tak postup v zimě byl stejný, zapálený mastný hadr pod motor a kýbl studené vody z potoka na okna, to vše ovšem u nás na Moravě okolo Bystřice-Tesák -Troják-Fryšták, tam dokáže být zima a snihu po prdel. Sorry, že jsem odbočil od aut

Napsal: pon led 11, 2010 12:34:24
od MARTY
Maverick píše:KankX píše:Maverick píše:Chtěl bych vidět, jak cenťáková vrstva ledu za 15 min roztaje, nebo jak s tím pojedeš do krytých garáží

normalne pojedu... oskrabu pruzor v okne a trada.
V životě bych se s autem nerozjel, pokud bych neměl dokonalý výhled na všechny strany

blaboly...delam to jako kankx od 18 let...a v cypove byly mrazy a oblevy stokrat horsi nez ted...kazdej at to dela jak mu vyhovuje...nikdy bych nedrel z auta led...a menit to nebudu...
a stojim si zatim ze ve sve lagune jak zapnu superrozmrazovac tak je sice hukot ale za 15 min ut to taje jak v lete....
jeden dva dny zde bylo trosku hur a uz nikdo nevyjel,neodjel,zamrzl,skrabal...

Napsal: pon led 11, 2010 12:40:30
od Maverick
Nikdo nikde neřekl, že DŘE z auta led

Jinak superrozmrazovač co máš v Laguně mám ten samý (možná lepší, pokud za tu dobu vylepšili) v Meganovy a po 1/2 hodině ,,superrozmražováku,, se led zmenši z 1cm na 2mm, který se daly seškrábnout.

Napsal: pon led 11, 2010 12:44:26
od MARTY
tak vykon klimatizace a vetrani nebudes mit nikdy vykonnejsi nez Laguna...a kor ted tam serou malovykonne pomocniky...ale o tom to neni...
nebudu se hadat ale mel jsem zamrzlo vcera i predevcirem a holka v meganoci taky a odjeli jsme ona i ja za 5 min...a to ma najeto jako ja nacouvano...
nedelejte zase vlny z maleho mraziku...nastartuji...postaram se o sklo a za 5 min jedu a tecka...a treba i z kopce...

Napsal: pon led 11, 2010 15:55:25
od farmář
....jo a na zamrzlé zámky existuje jeden specificky pánskej způsob. Je to trošku ekl, ale funguje to!

a také se tím vysvětluje, proč nás označil kdysi ing. Gruber cestou z exkurze za průtokové ohřívače!

mě to v tom stavu přišlo tak veselé, že jsem se tak chlámal, že jsem málem nebyl schopen opět nastoupit do autobusu.
Napsal: pon led 11, 2010 19:00:47
od hunter
taky bych vám neradil autíko koupat v myčce, lepčí je to ani "netrápit" wapkou - když teda parkujete na mrazu. Stejně se to za chvíli zase zasere znova - nechat to na "jarní úklid". Garáž nebo vytápěnej štont je na zimu žůzo vo tom žádná!

Napsal: pon led 11, 2010 19:45:48
od 666S999
Na letišti jsme měli "kalorifery", vejtřaska s několika výdechy o průměru cca dvacet čísel. Nasadilo se to na násosy motorů, dal jsi tomu "gááááz" a bylo fofrem ohřáto, rozehřáto... Mě konkrétně se v zimě teplem rozlepily i kanady

.
Tak si to Zbyňku pořiď v armádním výprodeji, nebudeš litovat! (Lak Ti to ovšem neošetří, ale to neva, hlavně že rozmrazí.)
P.S.: slevovou kertičku k "Šellům" máš??? Nežere to zrovna nejmíň.

Napsal: pon led 11, 2010 22:40:47
od Teamgreen
muWme píše:KankX píše:muWme píše:
to jsem mel v PUNTOvi taky od te doby co mi to v zime vzdy rozehralo auto a kdyz sem prisel byla baterka tak vytlucena ze neotocila starterem a stejne odjel metrem jsem ho v lete vymontoval

nojo to nesmis mit elektricke, ale pekne naftoveho nebo benzinoveho bufika

no pockej.. to ja sem samozrejme mel... benzinoveho bufika ale s tim se taky zapnuly vsechny ventilatory v aute a ty uz zraly z baterky... a proste sem nenastartoval

) pac 15minut bylo malo a za 1/2 hodky bylo po ptakach...

tan bufik tam dal nekdo uz prede mnou a vetsi baterka tam do nej dat nesla...
Ted mam jinou karu s vyhrivanym sklem a sedackama.. tak uz to neresim

ale jeste drive pred puntem sem mel opla a tam to slo resit jedine kyblem horke vody na celni sklo kazde rano...
Tohle je originál fabrický. V zimě topení v létě klimatizace, 2 timery, dálkové ovládání s dosahem 600m. Můžu topit třeba hodinu a na baterce nic nepoznáš.
Napsal: pon led 11, 2010 22:47:20
od 666S999
Teamgreen píše:muWme píše:KankX píše:
nojo to nesmis mit elektricke, ale pekne naftoveho nebo benzinoveho bufika

no pockej.. to ja sem samozrejme mel... benzinoveho bufika ale s tim se taky zapnuly vsechny ventilatory v aute a ty uz zraly z baterky... a proste sem nenastartoval

) pac 15minut bylo malo a za 1/2 hodky bylo po ptakach...

tan bufik tam dal nekdo uz prede mnou a vetsi baterka tam do nej dat nesla...
Ted mam jinou karu s vyhrivanym sklem a sedackama.. tak uz to neresim

ale jeste drive pred puntem sem mel opla a tam to slo resit jedine kyblem horke vody na celni sklo kazde rano...
Tohle je originál fabrický. V zimě topení v létě klimatizace, 2 timery, dálkové ovládání s dosahem 600m. Můžu topit třeba hodinu a na baterce nic nepoznáš.
pojďme si pokecat, jak to řeší elegantně ve Švédsku...tam je furt teplo, a né takový klády jak v Řecku...
ČOLAS píše:vivat MICHALIS
Napsal: pon led 11, 2010 22:57:23
od farmář
seveřani to řeší přípojkama na síť. Většinou konektor v masce, na parkovištích přípojky. Krom toho že si asi i dobiješ, nezatěžuješ baterku.
Napsal: úte led 12, 2010 10:03:22
od Mesr
666S999 píše:Na letišti jsme měli "kalorifery", vejtřaska s několika výdechy o průměru cca dvacet čísel. Nasadilo se to na násosy motorů, dal jsi tomu "gááááz" a bylo fofrem ohřáto, rozehřáto... Mě konkrétně se v zimě teplem rozlepily i kanady

.
Tak si to Zbyňku pořiď v armádním výprodeji, nebudeš litovat! (Lak Ti to ovšem neošetří, ale to neva, hlavně že rozmrazí.)
P.S.: slevovou kertičku k "Šellům" máš??? Nežere to zrovna nejmíň.

anebo se ještě používal motor z miga 15 na podvozku, ale na odfukování ranveje, to bych asi taky nezkoušel

Napsal: úte led 12, 2010 11:36:14
od KankX
farmář píše:seveřani to řeší přípojkama na síť. Většinou konektor v masce, na parkovištích přípojky. Krom toho že si asi i dobiješ, nezatěžuješ baterku.
no dnes je to vetsinou tak , ze ja pripojka pod kapotou a mimo to zw si dobijes baterku, tak je predevsim topna spirala u chladice ktera trvale temperuje chladici okruh a tak nastartujes a mas hned teplo jak v obyvaku ikdyz je venku -40
