Opravdu o všem - od špendlíku po lokomotivu
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9362
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » pon led 11, 2010 08:08:02
muWme píše:Teamgreen píše:Mám v autě nezavislé topení, stačí na 15 minut pustit a .......
to jsem mel v PUNTOvi taky od te doby co mi to v zime vzdy rozehralo auto a kdyz sem prisel byla baterka tak vytlucena ze neotocila starterem a stejne odjel metrem jsem ho v lete vymontoval

nojo to nesmis mit elektricke, ale pekne naftoveho nebo benzinoveho bufika

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
muWme
- Easy slider

- Příspěvky: 582
- Registrován: ned zář 13, 2009 20:09:33
- Bydliště: Praha (Lanškroun)
Příspěvek
od muWme » pon led 11, 2010 08:16:32
KankX píše:muWme píše:Teamgreen píše:Mám v autě nezavislé topení, stačí na 15 minut pustit a .......
to jsem mel v PUNTOvi taky od te doby co mi to v zime vzdy rozehralo auto a kdyz sem prisel byla baterka tak vytlucena ze neotocila starterem a stejne odjel metrem jsem ho v lete vymontoval

nojo to nesmis mit elektricke, ale pekne naftoveho nebo benzinoveho bufika

no pockej.. to ja sem samozrejme mel... benzinoveho bufika ale s tim se taky zapnuly vsechny ventilatory v aute a ty uz zraly z baterky... a proste sem nenastartoval

) pac 15minut bylo malo a za 1/2 hodky bylo po ptakach...

tan bufik tam dal nekdo uz prede mnou a vetsi baterka tam do nej dat nesla...
Ted mam jinou karu s vyhrivanym sklem a sedackama.. tak uz to neresim

ale jeste drive pred puntem sem mel opla a tam to slo resit jedine kyblem horke vody na celni sklo kazde rano...
CKC#1306
Gilera KZ 125 > Ninja ZX-9R 01 (2002) > Versys Green 09 (2011) > NIC
-
MMKS
- Ghostrider

- Příspěvky: 2517
- Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
- Bydliště: okr. Břeclav
Příspěvek
od MMKS » pon led 11, 2010 10:21:25
nepoužitelná příhoda.
Před dávnými časy, kdy jsem měl čerství řidičák, jsem si koupil starou Ladovku snad za 6.000Kč. Stav odpovídal ceně. Na vánoce jsem jel za mojí a protože jsem přespával u nich, vydělával jsem z auta vždy baterku, auto pak chytalo skvěle hned. Přes noc tehdy bylo nekecám snad pod -20st C. Ráno ale nastal problém, že mě zamrzl zámek ne dveří ale u motoru, takže nebylo jak tam tu baterku zpátky vrazit. Po několika nenásilných pokusech jsem šroubovákem vylával takové ty lamely za žebrování kapoty a naházel na plech pod nima zapálené Pepo. Lidi trošku čuměli proč spokojeně stojím u auta, ze kterého se mě kouří, ale nakonec se povedlo.
Cestou domů jsem zjistil, že popraskaly prasátka a auto nebrzdí, ale domů jsem dojel v pohodě na podřazování (silnice prádné, bylo ráno 26.12 takže všichni zalezlý).
Oprava taky stála za to, protože na zkušební jízdě nás předběhlo zadní kolo, ale to je jiný příběh.
ZX-12R naked
-
Mesr
- Ghostrider

- Příspěvky: 1136
- Registrován: pát srp 15, 2008 15:29:41
- Bydliště: Písty u Nymburka
Příspěvek
od Mesr » pon led 11, 2010 11:31:16
možná trochu odbočuji, ale Němci při obléhání Stalingradu a vůbec v těch Sibiřských mrazech nemohli pochopit, jakto že Rusáci na lavočkách lítají, když oni své Messerschmitty nemůžou nahodit ani za prase. Pak jim to ukázal jeden zajatý Rusák, vzal bednu, nalil do ní petrolej a zapálil a to celé šoupnul ke zděšení německých mechaniků pod motor Mesra, a ten po chvilce spokojeně a bez následků chytl.
Ostatně když jsem ještě jezdil u lesů s LKT a tahal dřevo, tak postup v zimě byl stejný, zapálený mastný hadr pod motor a kýbl studené vody z potoka na okna, to vše ovšem u nás na Moravě okolo Bystřice-Tesák -Troják-Fryšták, tam dokáže být zima a snihu po prdel. Sorry, že jsem odbočil od aut

YAMAHA DRAGSTAR 650
-CKC 1208
-
MARTY
- Ghostrider

- Příspěvky: 5936
- Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15
Příspěvek
od MARTY » pon led 11, 2010 12:34:24
Maverick píše:KankX píše:Maverick píše:Chtěl bych vidět, jak cenťáková vrstva ledu za 15 min roztaje, nebo jak s tím pojedeš do krytých garáží

normalne pojedu... oskrabu pruzor v okne a trada.
V životě bych se s autem nerozjel, pokud bych neměl dokonalý výhled na všechny strany

blaboly...delam to jako kankx od 18 let...a v cypove byly mrazy a oblevy stokrat horsi nez ted...kazdej at to dela jak mu vyhovuje...nikdy bych nedrel z auta led...a menit to nebudu...
a stojim si zatim ze ve sve lagune jak zapnu superrozmrazovac tak je sice hukot ale za 15 min ut to taje jak v lete....
jeden dva dny zde bylo trosku hur a uz nikdo nevyjel,neodjel,zamrzl,skrabal...

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
Maverick
- Ghostrider

- Příspěvky: 2504
- Registrován: sob srp 12, 2006 21:10:54
Příspěvek
od Maverick » pon led 11, 2010 12:40:30
Nikdo nikde neřekl, že DŘE z auta led

Jinak superrozmrazovač co máš v Laguně mám ten samý (možná lepší, pokud za tu dobu vylepšili) v Meganovy a po 1/2 hodině ,,superrozmražováku,, se led zmenši z 1cm na 2mm, který se daly seškrábnout.

-
MARTY
- Ghostrider

- Příspěvky: 5936
- Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15
Příspěvek
od MARTY » pon led 11, 2010 12:44:26
tak vykon klimatizace a vetrani nebudes mit nikdy vykonnejsi nez Laguna...a kor ted tam serou malovykonne pomocniky...ale o tom to neni...
nebudu se hadat ale mel jsem zamrzlo vcera i predevcirem a holka v meganoci taky a odjeli jsme ona i ja za 5 min...a to ma najeto jako ja nacouvano...
nedelejte zase vlny z maleho mraziku...nastartuji...postaram se o sklo a za 5 min jedu a tecka...a treba i z kopce...

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » pon led 11, 2010 15:55:25
....jo a na zamrzlé zámky existuje jeden specificky pánskej způsob. Je to trošku ekl, ale funguje to!

a také se tím vysvětluje, proč nás označil kdysi ing. Gruber cestou z exkurze za průtokové ohřívače!

mě to v tom stavu přišlo tak veselé, že jsem se tak chlámal, že jsem málem nebyl schopen opět nastoupit do autobusu.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
hunter
- Easy rider

- Příspěvky: 318
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 22:13:42
- Bydliště: ves o pár chýších
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od hunter » pon led 11, 2010 19:00:47
taky bych vám neradil autíko koupat v myčce, lepčí je to ani "netrápit" wapkou - když teda parkujete na mrazu. Stejně se to za chvíli zase zasere znova - nechat to na "jarní úklid". Garáž nebo vytápěnej štont je na zimu žůzo vo tom žádná!

Naposledy upravil(a)
hunter dne úte led 12, 2010 22:00:26, celkem upraveno 1 x.
ZZR 600 (1993) - dříve
Z 750 S (2005) - nyní
-
666S999
- Ghostrider

- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 666S999 » pon led 11, 2010 19:45:48
Na letišti jsme měli "kalorifery", vejtřaska s několika výdechy o průměru cca dvacet čísel. Nasadilo se to na násosy motorů, dal jsi tomu "gááááz" a bylo fofrem ohřáto, rozehřáto... Mě konkrétně se v zimě teplem rozlepily i kanady

.
Tak si to Zbyňku pořiď v armádním výprodeji, nebudeš litovat! (Lak Ti to ovšem neošetří, ale to neva, hlavně že rozmrazí.)
P.S.: slevovou kertičku k "Šellům" máš??? Nežere to zrovna nejmíň.

____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
-
Teamgreen
- Easy rider

- Příspěvky: 386
- Registrován: úte led 27, 2009 22:51:12
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od Teamgreen » pon led 11, 2010 22:40:47
muWme píše:KankX píše:muWme píše:
to jsem mel v PUNTOvi taky od te doby co mi to v zime vzdy rozehralo auto a kdyz sem prisel byla baterka tak vytlucena ze neotocila starterem a stejne odjel metrem jsem ho v lete vymontoval

nojo to nesmis mit elektricke, ale pekne naftoveho nebo benzinoveho bufika

no pockej.. to ja sem samozrejme mel... benzinoveho bufika ale s tim se taky zapnuly vsechny ventilatory v aute a ty uz zraly z baterky... a proste sem nenastartoval

) pac 15minut bylo malo a za 1/2 hodky bylo po ptakach...

tan bufik tam dal nekdo uz prede mnou a vetsi baterka tam do nej dat nesla...
Ted mam jinou karu s vyhrivanym sklem a sedackama.. tak uz to neresim

ale jeste drive pred puntem sem mel opla a tam to slo resit jedine kyblem horke vody na celni sklo kazde rano...
Tohle je originál fabrický. V zimě topení v létě klimatizace, 2 timery, dálkové ovládání s dosahem 600m. Můžu topit třeba hodinu a na baterce nic nepoznáš.
ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132
-
666S999
- Ghostrider

- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 666S999 » pon led 11, 2010 22:47:20
Teamgreen píše:muWme píše:KankX píše:
nojo to nesmis mit elektricke, ale pekne naftoveho nebo benzinoveho bufika

no pockej.. to ja sem samozrejme mel... benzinoveho bufika ale s tim se taky zapnuly vsechny ventilatory v aute a ty uz zraly z baterky... a proste sem nenastartoval

) pac 15minut bylo malo a za 1/2 hodky bylo po ptakach...

tan bufik tam dal nekdo uz prede mnou a vetsi baterka tam do nej dat nesla...
Ted mam jinou karu s vyhrivanym sklem a sedackama.. tak uz to neresim

ale jeste drive pred puntem sem mel opla a tam to slo resit jedine kyblem horke vody na celni sklo kazde rano...
Tohle je originál fabrický. V zimě topení v létě klimatizace, 2 timery, dálkové ovládání s dosahem 600m. Můžu topit třeba hodinu a na baterce nic nepoznáš.
pojďme si pokecat, jak to řeší elegantně ve Švédsku...tam je furt teplo, a né takový klády jak v Řecku...
ČOLAS píše:vivat MICHALIS
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » pon led 11, 2010 22:57:23
seveřani to řeší přípojkama na síť. Většinou konektor v masce, na parkovištích přípojky. Krom toho že si asi i dobiješ, nezatěžuješ baterku.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
Mesr
- Ghostrider

- Příspěvky: 1136
- Registrován: pát srp 15, 2008 15:29:41
- Bydliště: Písty u Nymburka
Příspěvek
od Mesr » úte led 12, 2010 10:03:22
666S999 píše:Na letišti jsme měli "kalorifery", vejtřaska s několika výdechy o průměru cca dvacet čísel. Nasadilo se to na násosy motorů, dal jsi tomu "gááááz" a bylo fofrem ohřáto, rozehřáto... Mě konkrétně se v zimě teplem rozlepily i kanady

.
Tak si to Zbyňku pořiď v armádním výprodeji, nebudeš litovat! (Lak Ti to ovšem neošetří, ale to neva, hlavně že rozmrazí.)
P.S.: slevovou kertičku k "Šellům" máš??? Nežere to zrovna nejmíň.

anebo se ještě používal motor z miga 15 na podvozku, ale na odfukování ranveje, to bych asi taky nezkoušel

YAMAHA DRAGSTAR 650
-CKC 1208
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9362
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » úte led 12, 2010 11:36:14
farmář píše:seveřani to řeší přípojkama na síť. Většinou konektor v masce, na parkovištích přípojky. Krom toho že si asi i dobiješ, nezatěžuješ baterku.
no dnes je to vetsinou tak , ze ja pripojka pod kapotou a mimo to zw si dobijes baterku, tak je predevsim topna spirala u chladice ktera trvale temperuje chladici okruh a tak nastartujes a mas hned teplo jak v obyvaku ikdyz je venku -40

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira