Stránka 3 z 4
Napsal: stř led 06, 2010 23:18:26
od misak39
bohatá směs nebo mizerná jiskra, příčin může bejt dost, zasraným vzd.fitrem počínaje, nemocným karbcem, atd atd
Nejdřív bych zkusil jiný svíce, a pak jít po cestě palivové směsi...
Napsal: čtv led 07, 2010 11:57:47
od farmář
ono to zkoušet teď v zimě, když neohřeješ pořádně motor a neprojedeš je trochu naprd, protože to živíš sytičem a to se pak nediv.Kdyby ti žrala olej, za a) by ti ubejval, za b) by hulila modře. Pokud to nezkoušíš u Michala v Athénách, kde je prý jaro, jak psali na webu, kde by se jistě jezdit dalo, tak být tebou to odložím na rozumnější počas.

Napsal: čtv led 07, 2010 16:13:02
od Zubr
Farmář má pravdu. K tomu aby se svíčka začadila stačí tak 2minuty běhu na sytič. Takže je namontuj zpátky a hlavně je nečisti

( drátěným kartáčem bys je mohl poškodit). K tomu aby svíčka dosáhla samočistící teplotu je potřeba svižnější jízda.
Napsal: čtv led 07, 2010 16:41:28
od Zubr
Tak mě napadá, že jsem se s podobným chováním již setkal u mojí bývalý ZZR600. Sice to byla moje chyba, ale taky se dusila. Bylo to tím, že když jsem startoval na sytič, tak jsem ho postupně stahoval až k minimu, ale abych nemusel čekat, než bude sama držet volnoběh, tak jsem s tím pootevřeným sytičem vyjel a po chvilce ho vypnul. Jenže párkrát se stalo, že jsem na něj zapomněl a když se ohřála tak se začala dusit. Když se mi to stalo poprvé, tak jsem vůbec netušil co je špatně, a taky to jelo ve vršku normálně, jak dostala nažrat vzduchu.
Takže zkontroluj, jestli ti spolehlivě zavírá sytič a jestli má dostatečnou vůli na lanku ( asi tak 2mm).
A ještě jeden tip, zkontroluj jestli máš ucpávky (nebo propojky) na přípojkách podtlaků, aby to nesálo falešnej vzduch.To by byl podobný problém.

Napsal: sob led 09, 2010 20:38:46
od krtecek.css
Chlapi diky moc za rady.Svice jsem vymenil a stale se dusi i kdyz start se mnohem zlepsil.Myslim si ze studena byt nemuze kdyz je v garazi kde je 25 stupnu.Proste chytne krasne na vsechny ctyri hrnky ale jak se ohreje a ostre ji pridam tak chcipne samozrejme na miste dnes uz se jezdit neda.Ale kdyz ji jako by napumpuju plynem tak ji dostanu do otacek.Tak uz to vypada opravdu jen na ty karbce.Jak to vidite vy.

Napsal: sob led 09, 2010 21:04:49
od Pepa
Sice tomu moc nerozumím, mám už stříkačku, ale chodím teď v zimě dobíjet baterku, když nastartuju, tak to je v pohodě na volnoběh a přidám a taky v poho, ale když v nádrži není skoro benzín tak i ta stříkačka při přidání plynu chcípne. Stalo se mě to, jel jsem pro dva litry benzínu na pumpu, dolil a zase to jede bez problémů. Tak mě napadlo, jestli třeba Ti tam taky jde málo benzínu přes ty karburátory.
Napsal: sob led 09, 2010 23:56:59
od krtecek.css
Pepa píše:Sice tomu moc nerozumím, mám už stříkačku, ale chodím teď v zimě dobíjet baterku, když nastartuju, tak to je v pohodě na volnoběh a přidám a taky v poho, ale když v nádrži není skoro benzín tak i ta stříkačka při přidání plynu chcípne. Stalo se mě to, jel jsem pro dva litry benzínu na pumpu, dolil a zase to jede bez problémů. Tak mě napadlo, jestli třeba Ti tam taky jde málo benzínu přes ty karburátory.
myslim si ze kdyby tam slo malo benzinu tak by to neslo ve vysokych otackach ale treba se mylim
Napsal: ned led 10, 2010 11:20:42
od jirkasw
Neřešte tady chujoviny!

Něčím se začít musí.
Jako první bych dal seřídit, případně pročistit karbece.
Říkals, že máš známého co to udělá za 1000 Kč.
Teď v zimě je míň práce, tak to k němu dej.
Raději to řešit v zimě, než v sezoně kdy budeš chtít jezdit.

Napsal: ned led 10, 2010 11:20:55
od kawasan
No,já se do toho nechci moc míchat,ale jak to tak čtu,tak mám dojem,že máš buď hustou nebo řídkou směs v okamžiku kdy to osolíš.Přikláněl bych se tudíž k Myšákovi-projít cestu paliva a vzduchu.Stalo se mi to samé co Zubroj, takže bacha na sytič(45°C a vypínám ho-sršeň si s tím poradí)a jestli máš motku z druhé ruky tak bych omrknul trysky apředstih,pak zbývaj podtlaky a voda v nádrži(vypustit,vyčisit,vypláchnout,naplnit atd.)a pak už nevím-jedině z jara k servisákovi.

P.S.Snad Ti něco pomůže.

Napsal: ned led 10, 2010 13:44:49
od krtecek.css
tak zitra to odvazim na serizeni,protoze nic jineho s tim uz asi neudelam.Ale jinak diky moc za rady.Az to privezu dam vedet jak to dopadlo a co s tim bylo.
Napsal: pát úno 26, 2010 22:43:02
od krtecek.css
Cau chlapi.Chvily to travalo ale kawa uz jede suprove.Stacilo vycistit karburatory udelat podtlaky,ventily a uz jede super.
Napsal: pát úno 26, 2010 23:10:33
od jirkasw
Super
Můžeš, už jezdit. Kolik stála ta oprava?
Napsal: sob úno 27, 2010 20:04:42
od krtecek.css
Oprava stala 1500 kc.Dnes uz jsem vyjel ale silnice porad stoji za ho..o.Samy sterk a malem jsem si ustlal.

ale ustal jsem to.
Napsal: stř kvě 26, 2010 22:20:07
od bushman
Trochu se tady přiživím

.
Moje Kawa by asi snesla něco podobného, protože v nízkých otáčkách to taky není žádná sláva, nevíte o někom dobrém v Brně a okolí?
Napsal: čtv kvě 27, 2010 11:45:23
od Dak
bushman píše:Trochu se tady přiživím

.
Moje Kawa by asi snesla něco podobného, protože v nízkých otáčkách to taky není žádná sláva, nevíte o někom dobrém v Brně a okolí?
Zkus tu:
http://www.firmy-vyskov.cz/f336866-rade ... motocyklu/
http://www.rf-motoservis.cz/