Stránka 3 z 3

Napsal: pon lis 02, 2009 15:53:36
od ZRX 1984
farmář píše:tak kochařům to bude vyhovovat 8)
Myslím, že to vidíš moc skepticky Já bych řekl, že když se vyvažuje ráfek, tak jen kvůli tomu, že je nějak odlitej a nějak hází, vyvážení na výšku Ti stejně nikdo neudělá a když si představím třeba kolo ve kterým losovali sportku a trochu vody v něm a zatočíš tak se to rovnoměrně rzcákne po celý ploše...Jinak v pneuservisech jim to nezávidím když to na ně vybafne :-)

Napsal: pon lis 02, 2009 16:10:40
od farmář
Seky, skepticky ne, realisticky. Vyvažuje se hmota, aby odstředivá síla byla rovnoměrná , ne výška. Své dělá i guma, nejen ráfek. U aut je to markantnější, třeba protektory nejsou moc rovnoměrné a některé skoro nejdou vyvážit. Někdy u problematické gumy pomůže ji poposadit na ráfku.
Být to jen ráfkem, vyvážil bys je a pak do omrzení měnil jen gumy, což víš že nefunguje :wink:

Napsal: pon lis 02, 2009 17:09:18
od MICHALIS TSIOLAS
farmář píše:tak kochařům to bude vyhovovat 8)
Hele :!: já jezdím i rychleji :!:

Napsal: pon lis 02, 2009 17:09:55
od MICHALIS TSIOLAS
farmář píše:Seky, skepticky ne, realisticky. Vyvažuje se hmota, aby odstředivá síla byla rovnoměrná , ne výška. Své dělá i guma, nejen ráfek. U aut je to markantnější, třeba protektory nejsou moc rovnoměrné a některé skoro nejdou vyvážit. Někdy u problematické gumy pomůže ji poposadit na ráfku.
Být to jen ráfkem, vyvážil bys je a pak do omrzení měnil jen gumy, což víš že nefunguje :wink:
Takže konečný verdikt je - nebrat :?:

Napsal: pon lis 02, 2009 17:15:26
od KankX
ja osobne bych se na tu krasnou "mrdku" v gume vyprd... Antipich pod sedlo, kdyby nahodou a po pripadnem pouziti na nejblizsim moznem miste gumu radeji vymenit. (jednou jsem antipich pouzil, dokonce i zafungoval a pak u kamose pri prezouvani na prezouvaku gum jsem malem dostal do drzky :lol: ...jsem tam pak mel cistici brigadu :wink: - z bryndy me vsak antipich vytahl a to je dulezite)

Napsal: pon lis 02, 2009 17:46:30
od farmář
přesně tak. Na dojetí dobré, ale pak to vypustit někde venku před servisem :lol:

Napsal: pon lis 02, 2009 19:06:33
od Maverick
Jako antipich bych to určitě bral - bo nepotřebuješ tam rvát knoty. U klasickýho antipichu (Máaja by mohl vyprávět na tajným závodě) je dobrý tam dát ještě knot.

Napsal: pon lis 02, 2009 19:54:30
od ZRX 1984
farmář píše:Seky, skepticky ne, realisticky. Vyvažuje se hmota, aby odstředivá síla byla rovnoměrná , ne výška. Své dělá i guma, nejen ráfek. U aut je to markantnější, třeba protektory nejsou moc rovnoměrné a některé skoro nejdou vyvážit. Někdy u problematické gumy pomůže ji poposadit na ráfku.
Být to jen ráfkem, vyvážil bys je a pak do omrzení měnil jen gumy, což víš že nefunguje :wink:
Asi si moc nerozumíme, ale to je jedno, já vím co nás učili ve fyzice a myslím si že deci kapaliny, který se rozstříkne po celý ploše pneu tam rozhazovat vyvážení nemůže, kdyby tam toho bylo 2 litry, který se tam budou převalovat a klouzat po již vytvořeném filmu, tak to pak možná jo, ale tohle se mi zdá praktický, jinak z toho prvního úryvku to spíš vypadá na stříknutej silikon a ten je normálně zatvrdlej....

Jinak si myslím, že se vyvyžujou ráfky bo bneou budou asi všechny stejný a ráfek se kroutí...

Napsal: pon lis 02, 2009 20:07:33
od Tilda
ZRX 1984 píše:Jinak si myslím, že se vyvyžujou ráfky bo bneou budou asi všechny stejný a ráfek se kroutí...
vzhledem k tomu ze se vyvazuje po kazdym prezouvanim gumy tak hlavne guma bude mit velkej vliv na vyvazeni, ale souhlasim ze i samotnej rafek by se musel vyvazit

Napsal: pon lis 02, 2009 20:10:01
od MajaZRX
Maverick píše:Jako antipich bych to určitě bral - bo nepotřebuješ tam rvát knoty. U klasickýho antipichu (Máaja by mohl vyprávět na tajným závodě) je dobrý tam dát ještě knot.
Myšák mi tam narval tu gomovou housenku a jezdíme na to doteď.Hlava nehlava :D