Napsal: stř kvě 06, 2009 10:38:55
Ale na to to je, pohoda, klídek, dálky.... jééé já bych někam hned vyrazil....



Fórum příznivců značky Kawasaki
http://forum.kawa.cz/
KanX má autobus a tohle je loďHan Solo píše:No asi jo,hezký nmoc hezký,ale rychlost když ti hrkne v bedně to nebude,tady pluješ krajinou a pro mladfší ročníky měl jsem možnost se svézt na MOdré elkratraglide nebo jak se to přesně píše a tam je to o tom plutí.Těžko pochopitelné,ale sedneš na takovej strojek a je klid.žadný dziiiiiiiin,dziiiiiiiiin.Taky jsem tomu nevěřil,ale je to tak.![]()
Já to nebudu přepisovat ale ... to není... to je enterprise.farmář píše:to není obyčejná loď,to je už zaoceánský parník.
A když se na něm "vysekáš", tak z něj máš "RUDÝ ŘÍJEN"Han Solo píše:Já to nebudu přepisovat ale ... to není... to je enterprise.farmář píše:to není obyčejná loď,to je už zaoceánský parník.![]()
![]()
jo666S999 píše:A když se na něm "vysekáš", tak z něj máš "RUDÝ ŘÍJEN"Han Solo píše:Já to nebudu přepisovat ale ... to není... to je enterprise.farmář píše:to není obyčejná loď,to je už zaoceánský parník.![]()
![]()
( U-boot )
Já myslel,že má druhou motku v kufru i ta cena by tomu odpovídalamisak39 píše:Jenže ten "Vojádžr" už svádí k tomu, připřáhnout za něj vozejk a na něj vzít nějakou motorku![]()
![]()
Správně getro nemá chybu ani na pasech v itošce,jen hřeje v horku,ale to je ta super jízda do dálek a i s možností se trochu projet.Mám ho necelý rok a je to ansolutní pohoda a jen trochu v nižších rychlostech -spíše do cca l5 km/h při zatáčení a otáčení zavírá.Jinka ovládání bez vlivu hmotnosti.markan píše:No kdyby bylo GTRo, tak bych asi přijel...
no hele, ono ta hmotnost ma vzdycky vliv, otazkou je co od toho cekas, ono to nikdy nebude padat do zatacek jak splasena sestka ale nekdo ma radsi kdyz to neposkakuje po silnici jak koza. Take pri brzdeni tam ty kila jsou hodne znat, nicmene na plynule cestovani to je vyborna motorka, na kazdodenni pojizdeni je k prdu. Na dalky pohodlna ale trochu nudaHan Solo píše:Správně getro nemá chybu ani na pasech v itošce,jen hřeje v horku,ale to je ta super jízda do dálek a i s možností se trochu projet.Mám ho necelý rok a je to ansolutní pohoda a jen trochu v nižších rychlostech -spíše do cca l5 km/h při zatáčení a otáčení zavírá.Jinka ovládání bez vlivu hmotnosti.markan píše:No kdyby bylo GTRo, tak bych asi přijel...
To je jasný občas v točce musím i kontra,ale že by s ní byla nuda to se mi nezdá a brzdy jsou na tu hmotnost super.Ja bohužel taky koukal po ninje ale když jsem na ni jezdil tak mne omezovalo moje fotbalové kolenu - pořádně ho neohnu a pak bolí že ho zas nenarovnám a to mi na getru nevadí.Do města teda není to je fakt.KankX píše:no hele, ono ta hmotnost ma vzdycky vliv, otazkou je co od toho cekas, ono to nikdy nebude padat do zatacek jak splasena sestka ale nekdo ma radsi kdyz to neposkakuje po silnici jak koza. Take pri brzdeni tam ty kila jsou hodne znat, nicmene na plynule cestovani to je vyborna motorka, na kazdodenni pojizdeni je k prdu. Na dalky pohodlna ale trochu nudaHan Solo píše:Správně getro nemá chybu ani na pasech v itošce,jen hřeje v horku,ale to je ta super jízda do dálek a i s možností se trochu projet.Mám ho necelý rok a je to ansolutní pohoda a jen trochu v nižších rychlostech -spíše do cca l5 km/h při zatáčení a otáčení zavírá.Jinka ovládání bez vlivu hmotnosti.markan píše:No kdyby bylo GTRo, tak bych asi přijel...