motard again
ted nechci psat jako zarytej odpurce aprilii, ale co sem se bavil s lidma, co jezdi supermoto, tak rikali, ze tenhle dvouval je hodne narocnej na servis... tj. casto neco odejde -v zavodnim pouziti. Ve srovnani s konkurenci. Souvisi to i s tim, ze v serii je to uzamceny na par koni a na plnej vykon se to da celkem snadno odemknout, ale i vyrobce v tu chvili snizuje rapidne zaruku. Nemluve o mojich zkusenostech s Ital servisama
Odvolavam co sem odvolal.. atd. melu sracky... ja myslel, ze mluvis o tom 2V pseudomotardu od aprilky
Odvolavam co sem odvolal.. atd. melu sracky... ja myslel, ze mluvis o tom 2V pseudomotardu od aprilky
Naposledy upravil(a) Elvis. dne stř led 07, 2009 19:05:20, celkem upraveno 1 x.
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Tvoje zkušenosti s Ital servisama v garáži nějakýho joudy bych tady vynechal od doby co má motorká novýho majitele a Aprilia servis jezdí jako brus a nejsou s ní žádný problémy... (teda kromě pádu na Dubí, ale to nebylo nic o motorce)Elvis. píše:ted nechci psat jako zarytej odpurce aprilii, ale co sem se bavil s lidma, co jezdi supermoto, tak rikali, ze tenhle dvouval je hodne narocnej na servis... tj. casto neco odejde -v zavodnim pouziti. Ve srovnani s konkurenci. Souvisi to i s tim, ze v serii je to uzamceny na par koni a na plnej vykon se to da celkem snadno odemknout, ale i vyrobce v tu chvili snizuje rapidne zaruku. Nemluve o mojich zkusenostech s Ital servisama
Já měl Alfu - všichni mi srali na hlavu, jak se se servisem zblázním a bylo to nejlepší auto co jsme kdy řídil a neměl jsem s nim ani se servisem problémy... ale to už jsem krutě OT, takže se jdu potrestat...
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
ty vole, zdrahy, kdyz me nekdo rekne, ze si v praze v autorizovanym servise ty italsky mrdky nechal menit volnobezku a pak se mu kvuli tomu rozesrala prevodovka a pak volam do brna, kde me reknou machri pres agusty aprilky atd. ze do toho mam vrazit 30 ale nezaruci me, ze to pomuze, tak to at dou s prominutim do riti. Jinak to ze jezdi je proto, ze sem do ni sehnal volnobezku za par kc. Dal tam origo vyfuk, ktery k ni mel, vymenil desky, o kterych sem ani nevedel ze sou ko a vymenil jednotku, ktera byla od nejakyho vyrobce vyfuku a jeste dojebana. Holt, kdyz mas kolem toho znamy, opravis cokoliv, ale musis vedet co.... nicmene to nemeni to, co slycham cas od casu od majitelu italmoto, ze kdyz proste talian nechce makat, tak ti obednanej dil neposle treba 3 mesice v sezone.... Ale ja se tu nehodlam hadat... vim ze musis mit pravdu
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
to si ale nemusi kupovat aprilii to muze zustat u Kawy a koupit si Z750... to uz mas totiz prast jak uhodMMKS píše:a co teda vyčíhat nějakého Aprilia Shiver 750 . Předváděčky se prodávají tuším za 160.000Kč, takže ojetý by možná k té 100 šel, problém, že je to nová motorka a ojetých jich moc nebude. Jinak jsem četl na ni recenzi a za ty prachy to má i takové ***inky jako různé palivové mapy atd.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
MMKS píše:a co teda vyčíhat nějakého Aprilia Shiver 750 . Předváděčky se prodávají tuším za 160.000Kč, takže ojetý by možná k té 100 šel, problém, že je to nová motorka a ojetých jich moc nebude. Jinak jsem četl na ni recenzi a za ty prachy to má i takové ***inky jako různé palivové mapy atd.
to má Honza pravdu, že toto je už jak Z750 a to jsem už rozsekal
To DORSODURO je víc motard, pojatý trochu do naháče.
Nejhorší je, že s touto kategorií motorek nemám vůbec žádné zkušenosti.
A vidím, že praktické někdo z vás taky ne.
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317
Elvisi, tu tvoji anabázi s Italskou motorkou tady zná snad každý a je fakt, že přistupuješ k některým věcem ohledně motorky ( servisu a výběru dílů ) dost zajímavě. Já bych si třeba nikdy nedal na motorku použité brzdiče z nějaké zbořky a ještě jiné značkyElvis. píše:ty vole, zdrahy, kdyz me nekdo rekne, ze si v praze v autorizovanym servise ty italsky mrdky nechal menit volnobezku a pak se mu kvuli tomu rozesrala prevodovka a pak volam do brna, kde me reknou machri pres agusty aprilky atd. ze do toho mam vrazit 30 ale nezaruci me, ze to pomuze, tak to at dou s prominutim do riti. Jinak to ze jezdi je proto, ze sem do ni sehnal volnobezku za par kc. Dal tam origo vyfuk, ktery k ni mel, vymenil desky, o kterych sem ani nevedel ze sou ko a vymenil jednotku, ktera byla od nejakyho vyrobce vyfuku a jeste dojebana. Holt, kdyz mas kolem toho znamy, opravis cokoliv, ale musis vedet co.... nicmene to nemeni to, co slycham cas od casu od majitelu italmoto, ze kdyz proste talian nechce makat, tak ti obednanej dil neposle treba 3 mesice v sezone.... Ale ja se tu nehodlam hadat... vim ze musis mit pravdu
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317
KankX píše:hele Jirko, ja ti nejak prestavam rozumet ...tak nejdriv nechces sporta, pak nechces nic univerzalniho a nakonec prijdes s Aprilii. Fakt jsem z toho trochu mimo, vzdyt ta Aprilia je zrovna motorka mimo jakoukoli zabavu, kterou jsi tady neustale propagoval. Je to vicemene Z750 s dvouvalcovym motorem... proste univerzalni motorka ktera umi vsechno a nic... skoro se mi vnucuje prirovnani k ZRX Mas tedy rovnou napsat ze chces motorku ktera se ti bude libit a pasovat ti k ruzovejm trenkam a je vyreseno.GEORG píše:mám nového favorita, dnes sem na ní seděl.
Je to Aprilia SMV750DORSODURO.
Jediný problém je, že se nevyrábí moc dlouho, takže nebude asi z nejlevnějších
Co na to odborná porota ?
G.
já už tomu taky nerozumím, co máš z toho. To Dorsoduro mi prostě připadá tak motardově zaměřený naháč.
ale zase se budu opakovat, nikdo z vás na tom nejel, takže poznatky budou silně subjektivní.
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317