Stránka 3 z 3

Napsal: čtv lis 20, 2008 19:16:47
od Maverick
Goofy píše:Mno hlasoval jsem dost negativně, protože mě osobně se ten futuristickej design moc nelíbí. Jsem zastáncem klasickýho stylu motorek a proto mám Zephyra a dokud neodejde motor, tak si ho hodlám nechat. Svojí práci udělá, parádu taky a dost mě mrzí, že už se nic takovýho nevyrábí teda krom Z1 za 30.000,- Eur
za 30 000 :?: :?: :?: :?: nechápu :dontknow:

Napsal: čtv lis 20, 2008 19:18:48
od PajaZR
Chybí mi tam něco jako je ZRX :? Asi by jsme měli těm japončíkům napsat kritický mail :x

Jinak souhlas s Goofym !!

Napsal: čtv lis 20, 2008 19:22:37
od Goofy
Maverick píše:
Goofy píše:Mno hlasoval jsem dost negativně, protože mě osobně se ten futuristickej design moc nelíbí. Jsem zastáncem klasickýho stylu motorek a proto mám Zephyra a dokud neodejde motor, tak si ho hodlám nechat. Svojí práci udělá, parádu taky a dost mě mrzí, že už se nic takovýho nevyrábí teda krom Z1 za 30.000,- Eur
za 30 000 :?: :?: :?: :?: nechápu :dontknow:
Nu v katologu od Louise je Kawasaki 900 Z1 rebuilt je za 30.000,- eur, nějak jsem po tom nepátral, tak jsem myslel, že vážně stojí tolik

Napsal: čtv lis 20, 2008 19:28:38
od 666S999
PajaZR píše:Chybí mi tam něco jako je ZRX :? Asi by jsme měli těm japončíkům napsat kritický mail :x

Jinak souhlas s Goofym !!
Krititický meil? Pište hodně rychle, páč než jim to dojde, tak nebude co řešit.

Můj názor: (i hlasování) technické novoty gut, ale vzhled pouťových atrakcí mě nebere. Vážně: nekoupil bych si nic z nové produkce... díra v segmentu je asi pro mne!

Napsal: čtv lis 20, 2008 20:57:28
od Samčus
to ZdrahyZX9R + Misak 39: A to všecho Rex umí. :!: :idea: :D To jste nevěděli ?

Napsal: čtv lis 20, 2008 21:01:40
od Zdrahy
Já to samozřejmě vím :D ale za nějakou dobu bude mít REXík nalítáno a potom se budu rozhodovat jak dál.. no a v tom je jádro pudla :) přeci si nebudeme všichni stavět motorky sami :lol:

Napsal: čtv lis 20, 2008 21:34:24
od Samčus
Zdrahy, zatím to vypadá že nám nic jinýho nezbude. :( Založíme firmu CMB ( clasic muscle bike ) a budem v balíku. Už teď mám spoustu zákazníků :) :)

Napsal: čtv lis 20, 2008 23:35:12
od DoktorZRX
Goofy píše:
Maverick píše:
Goofy píše:Mno hlasoval jsem dost negativně, protože mě osobně se ten futuristickej design moc nelíbí. Jsem zastáncem klasickýho stylu motorek a proto mám Zephyra a dokud neodejde motor, tak si ho hodlám nechat. Svojí práci udělá, parádu taky a dost mě mrzí, že už se nic takovýho nevyrábí teda krom Z1 za 30.000,- Eur
za 30 000 :?: :?: :?: :?: nechápu :dontknow:
Nu v katologu od Louise je Kawasaki 900 Z1 rebuilt je za 30.000,- eur, nějak jsem po tom nepátral, tak jsem myslel, že vážně stojí tolik
Jo ten je po kompletní renovaci :)

Re: Samčusi

Napsal: pát lis 21, 2008 09:26:58
od ZRX 1984
DoktorZRX píše:
ZdrahyZX9R píše:Čísla prodejů rozhodují - zatím to vypadá, že si s Kanxem, Mártym, Pedrosem (co ho neznám) a dalšíma dědkama budeme muset koupit buď něco neznačkovýho¨, nebo něco modernějšího.. :)
Já se taky hlásím mezi dědky a chci velkýho naháče bez zbytečnejch plastů :wink:
Taky se hlásím mezi dědky. Já jsem rozhodnul už nedávno ZRX for ever. Až odejde motor koupím jinej třeba i 1200 a po výměně ložisek, to musí prostě fungovat dál. A oni tohoho velkýho naháče vyroběj si myslím. Vždyť by byli pozadu. Ale nebylo by špatný poslat nějakej dotazovací mejl na hlavního dovozce jako za CKC a poptat se jak to vypadá :-) Když bychom otravovali často, tak by třeba něco zjistili :-)

Napsal: pát lis 21, 2008 11:47:58
od Tilda
Goofy píše:Nu v katologu od Louise je Kawasaki 900 Z1 rebuilt je za 30.000,- eur, nějak jsem po tom nepátral, tak jsem myslel, že vážně stojí tolik
myslim ze to je vyhra v nejaky jejich soutezi :wink: neni jen tak na prodej

Napsal: pát lis 21, 2008 15:44:01
od Goofy
Možný to je, takže se omlouvám za dezinformaci :D
Každopádně s tím emailem tomu dovozci je to výbornej nápad stejně tak jako založení tý firmy CMB. To je prostě bomba mě by to strašně bavilo tam pracovat, ale bohužel nedisponuju takovým kapitálem, abych mohl něco založit anebo se stát alespoň společníkem. Prostě, kdyby to někdo rozjel ať se mnou počítá

Napsal: ned lis 23, 2008 21:14:34
od Uncle
Napsat dovozvci nemá smysl. Jediná šance je přímo zaspamovat Kawu v Japonsku.

Co se týče velkýho musclu, tak podle mě časem někoho v kavě napadne nacpat tam ten novej motor 1400 nebo rovnou ten z novýho VN-ka malinko převrtanej a budeme mít Z 2009 ccm :D

Taky časem vybastlej z VN 900 něco jako ZZR 900.

A co se týče těch "moderních" budíků, tak jako moderní se můžou kouknout v autech a podle nich brát. Ten pásmovej digis..it by našly leda v nějakým b-čkovym hatchbagu :evil:

Snížej počet motorů ale zvětšej počet jejich užití. Všochno se to snažej malinko unifikovat, proto se objevuje tolik "starejch" objemovejch tříd. Holt budeme muset díru přeskočit a vlítnout na "malý velký" motky. :?

Napsal: pon lis 24, 2008 09:56:46
od Ladis
Pochybuju, že se někdy u Kawy octnou motory z chopperů v naháčích nebo sportech...
Když to zkusila Yamaha, vznikl z toho Buldok, kterej svoji "nepopularitu" s těží uveze. Ať pokračujou s řadou ZZR všech objemů, se Zedkama a já nevím s čím, ale vždy jen se správným uložením válců... :twisted:
Pojem "malý-velký" občas zafunguje u aut, do budoucna u motorek mám osobně v přívlastcích jasno - VELKÝ! ;)

Napsal: pon lis 24, 2008 23:23:03
od markan
No mně osobně moc chybí velké cestovní enduro, takže čekám na něho, snad se dočkám, Versys se mi líbí, ale k enduru už má přece jenom dál, jestli ale by měl přijít Versys v litru, tak nevím či by to bylo ono, raději bych si představoval něco do party k GS, Varaderu a Vstromu.... :roll: :lol: jinak bych v současné době šáhl asi po GTRku :lol: