Stránka 3 z 5

Napsal: úte čer 03, 2008 20:54:29
od čoud
Nevim, jestli nezkazim nekomu radost, ale pokud nova Z1400 bude (coz se bude vedet asi do dvou mesicu), tak takle vypadat nebude ;-)

Napsal: úte čer 03, 2008 20:58:34
od DoktorZRX
čoud píše:Nevim, jestli nezkazim nekomu radost, ale pokud nova Z1400 bude (coz se bude vedet asi do dvou mesicu), tak takle vypadat nebude ;-)
Jasně, žádný nový tvary, bude to přeci ZRX 1400 R :wink:

Napsal: úte čer 03, 2008 21:24:34
od volkswagen
Jestli půjdou nějakou cestou tak jednoznačně Fazeří. Prostě odstrojí buď ZZR nebo ZX-10 a vznikne něco mnohem hežčího než Fazer a mnhem brutálnějšího než K1200R...

Tak rám mají, motor mají, kardan mají.... Kurva to by byl masakr 200 kobyl na zeleným naháči s monokokovým rámem a proměnlivým časováním ventilů a kardanem......

Napsal: úte čer 03, 2008 21:26:52
od Zdrahy
Z King :faroah: :notworthy:

Napsal: úte čer 03, 2008 21:33:04
od volkswagen
B king se bude jenom tiše klepat v koutku a modlit se, aby o něj Z nezavadil ani pohledem, protože by mu potom nejspíš strachy upadla prdel :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: úte čer 03, 2008 21:40:53
od Zdrahy
Hmmm něco víc než nějaký ten B King... takže nejspíš Z Imperator, nebo Z Pharao :lol: :lol:

Napsal: úte čer 03, 2008 22:01:54
od KankX
čoud píše:Nevim, jestli nezkazim nekomu radost, ale pokud nova Z1400 bude (coz se bude vedet asi do dvou mesicu), tak takle vypadat nebude ;-)
to by byl take holy nesmysl kdyby mel vypadat "takhle". "takhle" uz vypadaji zetka a myslim ze 2 uz staci, je potreba zaplacnout diru trochu jinym smerem ;-) no uvidime co nam nasi oblibeny sikmoocka vymysli :lol:

Napsal: úte čer 03, 2008 22:47:08
od PajaZR
Chtělo by to udělat něco na zpusob ZRX, pohodlně,svižně sveze,aby to byla taková holka pro všechno :lol: Snad se dočkáme..

ZRX

Napsal: stř čer 04, 2008 12:26:01
od ZRX 1984
Nazdárek, taky si zkusím trocha přihodit, je to jen můj pohled, tak mě za něj moc nespeskujte. Mám rexe vždycky jsem ho chtěl, protože má svoje kouzlo. Strejc má V-maxe vytuňěnýho tím BUSTEM a ať je rex silnej jak chce, tak na něj prostě nemám. Takže si myslím, že by chlapci od Kawasaki měli někde přitvrdit. U toho maxe oceňuju asi nejvíc ten kardan, to je naprosto bezúdržbová věc, né každých 300 km mazat. Max má sílu jako hrom. Měl jsem tu čest a 1,2,3 vztekle hrabe, než si člověk uvědomí že to není to správné. Když se mi podařil rozjezd bez hrábí, tak do 180 jsem se normálně přistihnul jak v helmě řvu a opravdu jsem byl rád, že chodím občas cvičit a že mám sílu v rukách, asi od 4 000 zapnul ten bust a to byl NÁŘEZ. Na ničem silnějším jsem snad ani neseděl. Obrovská nevýhoda přišla při průjezdu první zatáčky, dostat to tlustý prase do zatáčky no makačka jako hrom. Tak jen k tomu tématu, že bych ocenil kdyby kawárna s něcím přišla s takovou sílou, ale ovladatelností a duší Rexe. Zdarec

Re: ZRX

Napsal: stř čer 04, 2008 12:48:07
od KankX
ZRX 1984 píše:Nazdárek, taky si zkusím trocha přihodit, je to jen můj pohled, tak mě za něj moc nespeskujte. Mám rexe vždycky jsem ho chtěl, protože má svoje kouzlo. Strejc má V-maxe vytuňěnýho tím BUSTEM a ať je rex silnej jak chce, tak na něj prostě nemám. Takže si myslím, že by chlapci od Kawasaki měli někde přitvrdit. U toho maxe oceňuju asi nejvíc ten kardan, to je naprosto bezúdržbová věc, né každých 300 km mazat. Max má sílu jako hrom. Měl jsem tu čest a 1,2,3 vztekle hrabe, než si člověk uvědomí že to není to správné. Když se mi podařil rozjezd bez hrábí, tak do 180 jsem se normálně přistihnul jak v helmě řvu a opravdu jsem byl rád, že chodím občas cvičit a že mám sílu v rukách, asi od 4 000 zapnul ten bust a to byl NÁŘEZ. Na ničem silnějším jsem snad ani neseděl. Obrovská nevýhoda přišla při průjezdu první zatáčky, dostat to tlustý prase do zatáčky no makačka jako hrom. Tak jen k tomu tématu, že bych ocenil kdyby kawárna s něcím přišla s takovou sílou, ale ovladatelností a duší Rexe. Zdarec
peskovat te nebudu, ale srovnani Rexe s Vmax mi prijde trochu uplne mimo misu :shock: Nikdy jsem na Vmaxovi nejel jen jsem toho o nem hodne precetl ale z technickych udaji porovnavam:

..........................V-max................ZRX1200
vykon.................145 koni..............126 koni
toč. moment........103 Nm / 3t.ot.....116Nm / 7t.ot

takze se je asi na Maxikovi neco spatne ;-) kdyz neumi predat ten kroutak ve 3tisicich na silnici... co pak s takovou motorkou a navic s tim podvozkem kterej mu jezisek nadelil, je to skoro jak Trabant s motorem VW 1.1 ten lital jak krava, bohuzel doslova "lital" :-D Nebo si kup novou ZX10 ta nenecha zakrnet svaly na tvych pazich... tedy pokud budes chtit vyuzit jeji potencial :-D A nebo si pak kup VN2000 od Kawy tam mas taky 100Nm ve 3tis. otackach, ostatne skoro jako na kazdem velekm chopperu a taky to ma pak problem s prenosem na silnici a krasne to taha za prdel... sice jen chvilku protoze otackomer konci nejak brzy ale vcelku radne :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř čer 04, 2008 21:20:37
od kubikula
tak já se taky přidám, páč jsem už koukal na nováho maxe na stránkách, no pěkný to je, ale ... neni to kawa !!! souhlas s kankx em jednoho v garáži máme.

zrx

Napsal: čtv čer 05, 2008 12:33:09
od ZRX 1984
Jo jo vždyť to byl jen můj názor. Jo konečně jsem našel kvalitní rovinku téměr bez provozu tak jsem rexe trochu zkusil. 1 jsem netrápil, dvojku jsem roztáhl pěkně pomalé přidávání plynu až do omezovače což jsem zhruba postřehl někde okolo 11 tis Ot. a rychlost přes 160 Km/hod, řadím 3 dostávám se na 200 Km/h pořád zrychluje, dávám 4 a okolo 220 Km/h už musím brzdit. Vím, že už to rexoj nikdy neudělám, myslím jako ho trápit do omezovače, ale jinak dost dobrá dvojka...[/quote]

Napsal: čtv čer 05, 2008 13:35:17
od MMKS
ty krávo 3. na 200?! :shock: To já dám tak na 5.. Je teda pravda, že nikdy jsme na to nešel tak cíleně a jen jsem o prostě na té pětce vytáhl třeba řpi jízdě na dálnici, ale toto je pěkné. Taky si myslím, že u mě dělá hodně špatné oblečení. Minule kyž jsme právě valili kolem těch 160-180 tak jsem měl tak napleskané po zádehc, že jsem nepotřeboval masáž. Bunda mě dělá vzadu docela slušný padák, už jsem si říkal, že na zádech vystřihnu snad díru, aby měl ten vzduch kama ven. Taky se mnou pak pěkně ten vítr mával a když se mě v 180 zvalnilo přední kolo, nic moc pocit to nebyl.

Re: zrx

Napsal: čtv čer 05, 2008 21:21:56
od PajaZR
ZRX 1984 píše:Jo jo vždyť to byl jen můj názor. Jo konečně jsem našel kvalitní rovinku téměr bez provozu tak jsem rexe trochu zkusil. 1 jsem netrápil, dvojku jsem roztáhl pěkně pomalé přidávání plynu až do omezovače což jsem zhruba postřehl někde okolo 11 tis Ot. a rychlost přes 160 Km/hod, řadím 3 dostávám se na 200 Km/h pořád zrychluje, dávám 4 a okolo 220 Km/h už musím brzdit. Vím, že už to rexoj nikdy neudělám, myslím jako ho trápit do omezovače, ale jinak dost dobrá dvojka...
[/quote]

To máš nějaký upravenýho Rexe ne?? Ten muj na kvalty tolik neudělá ale jinak na 5ku cca max 220.

Re: zrx

Napsal: čtv čer 05, 2008 22:03:48
od KankX
PajaZR píše:
ZRX 1984 píše:Jo jo vždyť to byl jen můj názor. Jo konečně jsem našel kvalitní rovinku téměr bez provozu tak jsem rexe trochu zkusil. 1 jsem netrápil, dvojku jsem roztáhl pěkně pomalé přidávání plynu až do omezovače což jsem zhruba postřehl někde okolo 11 tis Ot. a rychlost přes 160 Km/hod, řadím 3 dostávám se na 200 Km/h pořád zrychluje, dávám 4 a okolo 220 Km/h už musím brzdit. Vím, že už to rexoj nikdy neudělám, myslím jako ho trápit do omezovače, ale jinak dost dobrá dvojka...
To máš nějaký upravenýho Rexe ne?? Ten muj na kvalty tolik neudělá ale jinak na 5ku cca max 220.[/quote]

ja myslim ze by to vcelku mohlo sedet ;-) tady je tabulka s max. rychlostmi pri ruznych zarazenych stupnich... ta 5tka je samozrejme ciste teoreticka, tolik sily zase rex nema :-D

Obrázek