Stránka 3 z 3
Napsal: sob dub 12, 2008 22:22:21
od Honza-Zed
tomas_cze píše:vite co je ale nejhorší? že vůbec nikdo ale opravdu nikdo ( v autoskole, na uřadech, nikde) nevi jak se ten pomer vykon bude pocitat

a pry se k novym technicakum uz udava ten pomer primo ... jako ze to tam je napsane
Jiste, uz se to dela nejakou dobu...
Jenze kazdej urad to pocita jinak. Nekde z provozni, nekde z pohotovostni hmotnosti... Je to takovej kocourkov...
Napsal: ned dub 13, 2008 15:42:50
od tomas_cze
Honza-Zed píše:tomas_cze píše:vite co je ale nejhorší? že vůbec nikdo ale opravdu nikdo ( v autoskole, na uřadech, nikde) nevi jak se ten pomer vykon bude pocitat

a pry se k novym technicakum uz udava ten pomer primo ... jako ze to tam je napsane
Jiste, uz se to dela nejakou dobu...
Jenze kazdej urad to pocita jinak. Nekde z provozni, nekde z pohotovostni hmotnosti... Je to takovej kocourkov...
aha tak ted sem se dival do TP a vsiml sem si toho ted poprve

mam tam 0,08 kw/kg protoze mam 11kw .... no je to tezke kdyz nekdo neco vymysli a pak nevi jak s tim pracovat...
Kubatury / rozum
Napsal: pát dub 18, 2008 15:07:14
od Uncle
Pročetl jsem si všechny názory, ale myslim si, že tohle prostě člověk nedokáže ovlivnit ničim.
Je pravda, že kdo bude brát motorky postupně, bude na tom daleko líp a bude mít větší šanci že ty nástrahy zvládne. Na druhou stranu neni možný najít hranici po jakejch stupních by se mělo jít. Líbil se mi názor povinnejch tří let na slabší kubatuře (např. 500 ccm atd.) protože když dá někdo od 21 neomezenou, tak ti co pudou po vejškách makat a koupí si nějaký dělo, tak to prostě někde podceněji a je hotovo. Takže určo nějakou slabší mašinu by to na ty zkušenosti chtělo.
Když to vezmu podle sebe, tak já mám GPZ 500S, jezdil jsem na Simsonovi, pak JAWA 90, JAWA 350 a kdybych měl teď něco silnějšího, tak jsem už párkrát v poli. Navíc jsem dlouho studoval a tak pokaždý v tý mašině měl prachy i můj táta, což taky občas přidá na zodpovědnosti.
Nicméně neexistuje žádná možnost, jak zamezit smrtelnejm nehodám motorkářů.
Jediná možnost je jezdit s rozumem ať už člověk jede na čemkoliv.
Napsal: stř kvě 07, 2008 13:08:35
od Koren
Kosta píše:no myslim ze to neni jen o mladych rakeťácích .... kolik staršich ročniku jezdi jak hovada!!! a to dokonce i pres mesto
souhlasim s tím sprisnenim ,ale nesvadejte vsechno na nas mlade ....
ja bych navrhoval jiny zpusob omezeni a to podle najetych roku... jestli nekdo jezdi od patnacti s ridicakem na 50ccm,pak 125ccm tak si myslim ze v 18ti
muzu klido sednout na 6tku.
JJ.... PŘESNĚ TAKHLE TO VIDÍM TAKY....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Napsal: pát kvě 09, 2008 22:23:44
od farmář
Kdysi jsem někde četl, že Japonci mají kategorií motorek jak máku, musíš stoupat pěkně postupně a na každé nafrčet myslím min rok.A jedna z podmínek je ta, že děláš snad rozšíření se svou novou mašinou a musíš ji položenou sám umět zvednout...jinak to nedostaneš. To by byla novela, co?

Napsal: sob kvě 10, 2008 00:39:44
od KankX
farmář píše:Kdysi jsem někde četl, že Japonci mají kategorií motorek jak máku, musíš stoupat pěkně postupně a na každé nafrčet myslím min rok.A jedna z podmínek je ta, že děláš snad rozšíření se svou novou mašinou a musíš ji položenou sám umět zvednout...jinak to nedostaneš. To by byla novela, co?

to jo

kdyz jsem si zlomill zapesti na jedne ruce a pretrhal vazy na druhe tak jsem svou ZR7 zvednul ze zeme jako prd.... pocitalo by se to?

(poradne si pamatuje az to zvedani)

Napsal: sob kvě 10, 2008 09:48:05
od farmář