Laďák prý snižuje životnost motoru?!
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nevím já ten sytič nikdy nepoužil motorku nastartuju a za ty dvě minuty než si obléknu rukavice tak už mám na displeji čísla což je pro mě dostatečný impulz vyjet. Potom už ho k ničemu nepotřebuju. Podle mě je tam stejně jenom abys měl pocit že něco ovládáš. Při jízdě a při zahřátým motoru už bych ho neotvíral, k motoru to nebude moc šetrné
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Směs to právě neobohacuje (o obohacování směsi se stará výhradně řídící jednotka v závislosti na teplotě motoru) je to čistě mechanická záležitost a jen ti to otevře škrtící klapku jako když otočíš plynem. Koukni na to z pravé strany pod sacíma hrdlama u seřizování volnoběhu a trochu zakruť s plynem a s tím "sytičem" a funkci hned pochopíš.Tittan píše:hele to nevim, podle mě to ale nezvyšuje otáčky motoru, to je jen vedlejší efekt. mělo by to obohacovat směs. teda asi to mění poměr vzduchu a benálu, já sem zase někde četl, že sytič (sycená směs) se má používat pouze a jen na nastartování... žádný tempomat
Z750 v červeným sáčku
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3436
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
U karburátorů sytič obohacuje směs, u stříkačky zvyšuje otáčky.PeťasZ750 píše:Směs to právě neobohacuje (o obohacování směsi se stará výhradně řídící jednotka v závislosti na teplotě motoru) je to čistě mechanická záležitost a jen ti to otevře škrtící klapku jako když otočíš plynem. Koukni na to z pravé strany pod sacíma hrdlama u seřizování volnoběhu a trochu zakruť s plynem a s tím "sytičem" a funkci hned pochopíš.Tittan píše:hele to nevim, podle mě to ale nezvyšuje otáčky motoru, to je jen vedlejší efekt. mělo by to obohacovat směs. teda asi to mění poměr vzduchu a benálu, já sem zase někde četl, že sytič (sycená směs) se má používat pouze a jen na nastartování... žádný tempomat
Dak
CKC -015-
CKC -015-
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Babyrider
- Příspěvky: 64
- Registrován: čtv led 31, 2008 21:01:08
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
No zdá se mi že to kluci moc řešíte já to prostě startnu nasadím helmu chvilinku počkám (pokažde jinak ) sednu na to a pak tomu nesolím jen pomaloučku jedu když je to zahřáty tak tomu osolím:-) ale myslím že to nemá nějakej obrovskej vliv ..ptže jestli to budeš zahřívatna sytiš na volnoběh a motor ti vydrží o 1000km víc než když to budeš zahřívat jízdou nebo naopak neni zas tak rozhodujíci
KAWASAKI Ninja ZX-7R The legend of superbike
startování, ohřívání a chlazení motoru
chlapi, jsem tu nováček a potřeboval bych od zkušených poradit jak správně nastartovat Kawu ZX7R s karburátory (1996), když několik dní stojí, potom jak a jak dlouho ohřívat motor (to jste tu řešili) a hlavně - zda a jak ho chladit po skončení jízdy a vypnutí.
Dneska jsem ji poprvé projel a ikdyž mám instalován digitální teploměr vody (racing vybavení) po nastartování to celkem rychle vyleze k 78-79st.C. Během jízdy se pohybuje teplota kolem 80st.C a když jsem přijel a chcípnul motor, na teploměru bylo 79st.C. Jenže jsem si vzpomněl, že by se měl motor chladit a tak jsem ho ještě navrčel a nechal na volnoběh brumlat, jenže teplota vody okamžitě začala lézt nahoru a šla přes 100st.C až na cca 103 st.C, tak jsem motor vypnul. Šlo mi o to, abych schladil olej a celý motor, ale efekt??? dělá to někdo z Vás anebo to chcípne po dojetí a konec a basta? díky.
Dneska jsem ji poprvé projel a ikdyž mám instalován digitální teploměr vody (racing vybavení) po nastartování to celkem rychle vyleze k 78-79st.C. Během jízdy se pohybuje teplota kolem 80st.C a když jsem přijel a chcípnul motor, na teploměru bylo 79st.C. Jenže jsem si vzpomněl, že by se měl motor chladit a tak jsem ho ještě navrčel a nechal na volnoběh brumlat, jenže teplota vody okamžitě začala lézt nahoru a šla přes 100st.C až na cca 103 st.C, tak jsem motor vypnul. Šlo mi o to, abych schladil olej a celý motor, ale efekt??? dělá to někdo z Vás anebo to chcípne po dojetí a konec a basta? díky.
- MadMax
- Easy rider
- Příspěvky: 453
- Registrován: stř srp 16, 2006 12:33:49
- Bydliště: Strakonice, obcas Cheb :-)
- Kontaktovat uživatele:
zavodni auta a vlastne jakykoli auta s turbem se musi nechat chvily schladit prave kuli turbu. a to myslim na motorce nemaspanacea píše:díky, mne to taky napadlo, že se chladič přehřeje při stání, ale četl jsem, že závodní auta se i po dojetí ochlazovala, tak jsem chtěl vědět jak, holt asi by to chtělo separátní chladič na olej i na motorce. Takže budu vypínat.
ZX-6R ´98
No mě povídal zase jeden človíček, který dělá motorky snad od dob co se narodil, jezdí se svou 636 závody. Že prý neni zrovna to pravý ořechový nechávat motor zahřívat na volnoběh kvůli tlakům. Prý je daleko lepší ji nechat vybublat minutku max, než spadnou otáčky a pak ji zahřívat pomalou jízdou a nebrat za to když je teplota vody na 80 - 90 ale počkat ještě pár kiláků než se zahřeje olej.