Stránka 3 z 15

Napsal: sob úno 09, 2008 19:32:53
od Honza-Zed
Kosta píše:
Lech píše:
Kosta píše:začatečnik :D jak se to veme NSR neni 636 ze
mel sem nastartovane ale i tak to neslo radit nahoru.
moc sem nepochopil ten chcipak, muzes mi to prosimte vysvetlit jak pro debily :D ??
Tak například dojedeš v noci se zaplejma světlama před vrata garáže a tím červeným kolíbkovým přepínačem vypneš motor a světla ti budou svítit.Přední i zadní. To například když zastavíš někde v noci na krajnici silnice.
:roll:
Pochopil snad každej že? :D
no tak ten cerveny prepinaci knoflik znam ale ja mam pod tim jeste jeden pačkovy kterym muzu hnout do prava ale vraci se hned zpet
To je zapinani a vypinani stopek, co mas v budiku.... :wink:

Napsal: sob úno 09, 2008 20:04:38
od Kosta
Honza-Zed píše:
Kosta píše:
Lech píše: Tak například dojedeš v noci se zaplejma světlama před vrata garáže a tím červeným kolíbkovým přepínačem vypneš motor a světla ti budou svítit.Přední i zadní. To například když zastavíš někde v noci na krajnici silnice.
:roll:
Pochopil snad každej že? :D
no tak ten cerveny prepinaci knoflik znam ale ja mam pod tim jeste jeden pačkovy kterym muzu hnout do prava ale vraci se hned zpet
To je zapinani a vypinani stopek, co mas v budiku.... :wink:
dik za radu :D tys na to kapnul, sem zkousel a nemohl sem prijit co to je :D

Napsal: sob úno 09, 2008 20:53:16
od Kosta
poradte me cim jeste maznout retez ??
je lehce narezly ale ne moc jen spis povrchova oxiace

Napsal: sob úno 09, 2008 21:13:59
od Jana Kawa
pokud bliká FI je to normální stav - je v činnosti imobilizér
pokud svítí trvale, signalizuje to závadu na řídící jednotce nebo na periferiích(vstupy, výstupy)
pod sedlem je konektor, kterým se přepneš do diagnostického režimu, který ti vybliká kód závady 11 až 75.Některý kód je malý problém - vypadlý konektor, lanko.
Některý kód je závažná závada - vadné čidlo, vstřik atd.
Manuál mám, jestli chceš, zavolej 603 846 952

Napsal: sob úno 09, 2008 21:47:21
od Honza-Zed
Kosta píše:poradte me cim jeste maznout retez ??
je lehce narezly ale ne moc jen spis povrchova oxiace
Retez maznes normalnim mazanim na retez... Nez ho zacnes mazat, kup si cistic na retez a predtim ho umej...

Delal si nejakou udrzbu na predchozi motorce?

Napsal: sob úno 09, 2008 22:03:22
od Jana Kawa
měl hondu, tam se údržba nedělá :lol: sorry

Napsal: ned úno 10, 2008 08:07:53
od Kosta
Jana Kawa píše:pokud bliká FI je to normální stav - je v činnosti imobilizér
pokud svítí trvale, signalizuje to závadu na řídící jednotce nebo na periferiích(vstupy, výstupy)
pod sedlem je konektor, kterým se přepneš do diagnostického režimu, který ti vybliká kód závady 11 až 75.Některý kód je malý problém - vypadlý konektor, lanko.
Některý kód je závažná závada - vadné čidlo, vstřik atd.
Manuál mám, jestli chceš, zavolej 603 846 952
ja na ni nemam imobilizer, to s tim prepnutim musim vyzkouset ...blikat ma pak ta kontrolka FI jo ??

Napsal: ned úno 10, 2008 08:09:44
od Zdrahy
Má to takovej červenej kroužek okolo zámku zapalovací skřínky??

Napsal: ned úno 10, 2008 08:10:33
od Kosta
Honza-Zed píše:
Kosta píše:poradte me cim jeste maznout retez ??
je lehce narezly ale ne moc jen spis povrchova oxiace
Retez maznes normalnim mazanim na retez... Nez ho zacnes mazat, kup si cistic na retez a predtim ho umej...

Delal si nejakou udrzbu na predchozi motorce?
nedelal ...mel sem ju jen chvilu a pokazde kdyz sem na ni mel aspon trochu casu tak sem litat,byla uplne bez zavad takze nebyl duvod neco opravovat.

Napsal: ned úno 10, 2008 08:11:58
od Kosta
ZdrahyZX9R píše:Má to takovej červenej kroužek okolo zámku zapalovací skřínky??
nema, ten co mi ji dovezl mi rikal ze v USA se nedelaj na masiny imobilizery snad jen na litry prej.

Napsal: ned úno 10, 2008 08:15:22
od Kosta
Kosta píše:
Jana Kawa píše:pokud bliká FI je to normální stav - je v činnosti imobilizér
pokud svítí trvale, signalizuje to závadu na řídící jednotce nebo na periferiích(vstupy, výstupy)
pod sedlem je konektor, kterým se přepneš do diagnostického režimu, který ti vybliká kód závady 11 až 75.Některý kód je malý problém - vypadlý konektor, lanko.
Některý kód je závažná závada - vadné čidlo, vstřik atd.
Manuál mám, jestli chceš, zavolej 603 846 952
jsviti celou dobu i po nastartovani,ja na ni nemam imobilizer, to s tim prepnutim musim vyzkouset ...blikat ma pak ta kontrolka FI jo ??

Napsal: ned úno 10, 2008 08:34:09
od Kosta
Taky bych se chtel zeptat cim si muzu nastavit aby mi po nastartovani drzela vic otacek.
Mel sem s tim docela problem, po nastartovani po nejaky kratky dobe zacli z cca 1500 klesat a chciplo to.
je to mozne ze to muze byt tim ze asi tak 4 mesice nebyla nastartovana, ale i tak se mi zdalo ze tech 1500 je docela malo...

Napsal: ned úno 10, 2008 08:39:53
od Zdrahy
Kosta píše:Taky bych se chtel zeptat cim si muzu nastavit aby mi po nastartovani drzela vic otacek.
Mel sem s tim docela problem, po nastartovani po nejaky kratky dobe zacli z cca 1500 klesat a chciplo to.
je to mozne ze to muze byt tim ze asi tak 4 mesice nebyla nastartovana, ale i tak se mi zdalo ze tech 1500 je docela malo...
Na 4válcovej 4takt to rozhodně málo není - po ohřání motoru to drží na cca 1000 - spíš myslím že je to něco se vstřikem, nebo řídící jednotkou, proto ta chybová signalizace.

Napsal: ned úno 10, 2008 09:01:21
od Kosta
ZdrahyZX9R píše:
Kosta píše:Taky bych se chtel zeptat cim si muzu nastavit aby mi po nastartovani drzela vic otacek.
Mel sem s tim docela problem, po nastartovani po nejaky kratky dobe zacli z cca 1500 klesat a chciplo to.
je to mozne ze to muze byt tim ze asi tak 4 mesice nebyla nastartovana, ale i tak se mi zdalo ze tech 1500 je docela malo...
Na 4válcovej 4takt to rozhodně málo není - po ohřání motoru to drží na cca 1000 - spíš myslím že je to něco se vstřikem, nebo řídící jednotkou, proto ta chybová signalizace.
jak to slo k 1000 tak to uz nedrzelo a padalo to dolu a chcíp

Napsal: ned úno 10, 2008 09:14:33
od Vláďa
Diagnostika
-zapneš zapalování , spojíš terminál A (pod sedlem) s okstrou na víc než 2 sek. a tak aktivuje diagnost.modul.
Necháš spojený s kostrou a na LEDCE FI budeš sledovat co se dějě. Dlouhý a krátký bliknutí, malá pauza celé dokola.
Počet dlouhých značí desítky a krátkých jednotky.Může se vyskytnout i několik kódů zasebou (víc závad).
Nazávěr:

raději to nech těm co to umí.