Kdyz šketit tak co a za kolik??
Hm. Myslim ze kosta se ptal na velmi casty pripad prodeje motorky ktera ma dane kW pouze v papirech a ne fyzicky. Ze by ji chtel mit skrcenou i fyzicky. A v tom pripade u ty ZX6R rv02 plati to co rikal Vita: Karbce =drahy kit.
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Nerekl bych .Zakon dodrzujes pouze kdyz mas ty kW i fyzicky. Nejen v TP. Pri normal kontrole ti na to neprijdou, ale pokud se nedejboze neco stane a prijdou ti na to, tak jdou veskere skody z tvoji kapsy. Ale to uz se tu probiralo X-kratKankX píše:Kdyz bude mit v TP 25kW pak je zakonum ucineno za dost a pokud bude odskrcena a ty ji budes chtit uskrtit, pak jde jen o to sehnat ty patricne soucasti na uskrceni... u takoveho rocniku (2001) to bude hlavne o shaneni pres inzeraty
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
nemyslim si ze Karbce =drahy kit... podle me je to drahe pouze tehdy kdyz to potrebujes i s tim zapisem do TP. Vzhledem k tomu ze 99% skrcenejch motorek je odskrcenejch, tak nekde ty kity musi zbyvat (valet se). Pokud je puvodni majitel k tomu neda, pak mu bud zustanou doma nebo je proda, nebo NEVIMElvis. píše:Hm. Myslim ze kosta se ptal na velmi casty pripad prodeje motorky ktera ma dane kW pouze v papirech a ne fyzicky. Ze by ji chtel mit skrcenou i fyzicky. A v tom pripade u ty ZX6R rv02 plati to co rikal Vita: Karbce =drahy kit.

---------------------------------------
jen bych upresnil ze kdyz v TP nema 25kW pak mu to musi udelat nejaky ofico servis aby to slo do toho TP zapsat = drahe. Kdyz v TP ma 25kW pak staci kdyz si tam ty restrikce nastrka sam (vetsinou se jedna o zmenseni sani a vymenu trysek) "karburatorove verze"
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
No, o tom by se asi dalo dlouze diskutovat. Každý právník by Tě z toho vysekal tvrzením, že jsi tu motorku koupil v "dobré víře" že je uškrcená a nemůžeš nést zodpovědnost za to že ji předtím než jsi ji koupil někdo odškrtil.Elvis. píše:Nerekl bych .Zakon dodrzujes pouze kdyz mas ty kW i fyzicky. Nejen v TP. Pri normal kontrole ti na to neprijdou, ale pokud se nedejboze neco stane a prijdou ti na to, tak jdou veskere skody z tvoji kapsy. Ale to uz se tu probiralo X-kratKankX píše:Kdyz bude mit v TP 25kW pak je zakonum ucineno za dost a pokud bude odskrcena a ty ji budes chtit uskrtit, pak jde jen o to sehnat ty patricne soucasti na uskrceni... u takoveho rocniku (2001) to bude hlavne o shaneni pres inzeraty
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Marku bohužel za technický stav neseš odpovědnost ty, jakožto provozovatel. Nikdo původnímu majiteli nedokáže jestli byla nebo nebyla škrcená. On na to bude mít papír.
To je asi tak jako bys koupil auto kterýmu nesvítěj světla a jezdil s ním s tím tvrzením že ti původní majitel řekl že svítí a technickou to taky mělo :-/
To je asi tak jako bys koupil auto kterýmu nesvítěj světla a jezdil s ním s tím tvrzením že ti původní majitel řekl že svítí a technickou to taky mělo :-/
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
No ja to resil kdyz sem kupoval GS-o a sehnat ten kit prave vubec neni sranda. Protoze kazdej si ho necha doma aby ji moh kdyztak zas uskrtit -jako ty. A za origo set se nedoplatis. Takze sem nakonec stejne radsi koupil skrceny. Odskrceny dily pak neni problem sehnat z ojetiny, ale ty skrtici sady to uz problem vetsinou je.KankX píše:nemyslim si ze Karbce =drahy kit... podle me je to drahe pouze tehdy kdyz to potrebujes i s tim zapisem do TP. Vzhledem k tomu ze 99% skrcenejch motorek je odskrcenejch, tak nekde ty kity musi zbyvat (valet se). Pokud je puvodni majitel k tomu neda, pak mu bud zustanou doma nebo je proda, nebo NEVIMElvis. píše:Hm. Myslim ze kosta se ptal na velmi casty pripad prodeje motorky ktera ma dane kW pouze v papirech a ne fyzicky. Ze by ji chtel mit skrcenou i fyzicky. A v tom pripade u ty ZX6R rv02 plati to co rikal Vita: Karbce =drahy kit.
---------------------------------------
jen bych upresnil ze kdyz v TP nema 25kW pak mu to musi udelat nejaky ofico servis aby to slo do toho TP zapsat = drahe. Kdyz v TP ma 25kW pak staci kdyz si tam ty restrikce nastrka sam (vetsinou se jedna o zmenseni sani a vymenu trysek) "karburatorove verze"
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Jj, vypadá to takto logický, ale od kdy má náš právní řád logiku?? Presumpce neviny. Nikdo tě nemůže trestat za něco, co Ti neprokáže. Pokud tvrdíš, že jsi koupil motorku která má v dokladech 25 kW, prošla technickou prohlídkou, nic jsi s ní nedělal . . . . A nikdo ti neprokáže že to je jinak . . . Jak říkám: dobrý právník by si s tím měl poradit. Ale nevím, nejsem právník.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Onehdy jsme přesně o tomhle diskutovali s kolegou v práci, jeho mladej má Simsona, ale se 70-kubíkovým válcem (řidičák samo AM, do 50 ccm) a taky jsme nevěděli co a jak, kdyby ho někde chytli a přišli na to. Ale podle mě má Marek pravdu, můžeš tvrdit, žes tu motorku koupil v dobré víře, že byla škrcená (pokud samozřejmě nebylo v kupní smlouvě, že je odškrcená) a žes nevěděl a neměl jak zjistit, že je odškrcená (že nesvítí světlo si všimneš, ale do motorky nevidíš).marek píše:Jj, vypadá to takto logický, ale od kdy má náš právní řád logiku?? Presumpce neviny. Nikdo tě nemůže trestat za něco, co Ti neprokáže. Pokud tvrdíš, že jsi koupil motorku která má v dokladech 25 kW, prošla technickou prohlídkou, nic jsi s ní nedělal . . . . A nikdo ti neprokáže že to je jinak . . . Jak říkám: dobrý právník by si s tím měl poradit. Ale nevím, nejsem právník.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
český právní řád je sice postavený tak, že by měl respektovat presumpci neviny, ale nová silniční vyhláška je napsaná tak, že zodpovědnou osobou je provozovatel vozidla a na něm zůstává dokazovací povinost... to že nevěděl že jeho vozidlo nesplňuje podmínky provozu na veřejných komunikacích, nebo že nevěděl že na ten druh vozidla nemá oprávnění ho neomlouvá.. Musel by prokázet že to nevěděl a to prakticky nejde.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209