
ZX9R nechce do otáček HELP!!!
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jednou proměř ty potenciometry protože jestli je pravda to co jsi naměřil tak sou k.o. Jejich odpor se můsí měnit plynule (dle závislosti na druhu potenciometru, ale to je vedlejší). Pokud jsi v určitém místě naměřil rozpojeno (hodnota se blíží k nekonečnu či je několikanásobně vyšší) tak je tam nejspíš dráha přerušena nebo je dráha zanesena. Pokud naměříš konstantní hodnotu (ne nekonečno nebo obrovskou) na krajních vývodech potenciometru tak je odporová dráha v pořádku, není přerušena a je jen zanesena postříkej Kontoxem nebo Kontaktolem, protoč a vyfoukej. Pokud tam naměříš nekonečno tak je odporová dráha přerušena a potenciometr je k.o. Vymněn. Jinak k filtru: já sem dal KN filtr bez nějakých ůprav a přetryskování a motor jel v pohodě a krásně. Mechanik mně řekl že jde jen o lepší přístup vzduchu - lepší plnění. Bohatost směsi by se změnit nemněla. Tvoří ji karburátor - kolik vzduchu tolik benzínu. Víc vzduchu - víc benzínu.Toš tak


Naposledy upravil(a) Dak dne pon srp 27, 2007 22:45:20, celkem upraveno 1 x.
Dak
CKC -015-
CKC -015-
čistě teoreticky znamená KN filtr menší odpor vzduchu-menší podtlak v karburaci-menší síla pro "vytažení" benzínu z trysky...
Na druhou stranu si myslím,že změna není zas tak velká...
Jinak bych doplnil,že na potenciometrech můžeš na začátku a konci naměřit správnou hodnotu,ale může se taky poškodit(např utřepat) jezdec(sběrač) co jezdí po dráze.
Na druhou stranu si myslím,že změna není zas tak velká...
Jinak bych doplnil,že na potenciometrech můžeš na začátku a konci naměřit správnou hodnotu,ale může se taky poškodit(např utřepat) jezdec(sběrač) co jezdí po dráze.
Jeden stačí....na všechno....
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdrahy a Vítku, díky, díky, ale zas tak dobrej nejsem.
S jinejma motorkama mám skutečné problémy. Tak např. kámoš má Aprilku mile 1000 a zničeho nic přestala jezdit. Když jí natočil běžela asi tři vteřiny a zdechla. Za zhruba 2-3měsíce jí skoro rozebral na atomy. Já už taky rezignoval. A najednou se do toho vložil jinej kamarád, já ho moc neznám, ale za pět minut to spravil. Já myslel, že mě jebne. Představte si, že v podsedlovce se nachází náklonové čidlo, které při pádu na zem, vypne motor. Nějakým záhadným způsobem bylo namontovaný vzhůru nohama. Bez dalšího komentáře.
Omlouvám se za OT. čus T
PS: Budte v klidu, ninji s karbecama žádné náklonové čidlo nemají.

S jinejma motorkama mám skutečné problémy. Tak např. kámoš má Aprilku mile 1000 a zničeho nic přestala jezdit. Když jí natočil běžela asi tři vteřiny a zdechla. Za zhruba 2-3měsíce jí skoro rozebral na atomy. Já už taky rezignoval. A najednou se do toho vložil jinej kamarád, já ho moc neznám, ale za pět minut to spravil. Já myslel, že mě jebne. Představte si, že v podsedlovce se nachází náklonové čidlo, které při pádu na zem, vypne motor. Nějakým záhadným způsobem bylo namontovaný vzhůru nohama. Bez dalšího komentáře.
Omlouvám se za OT. čus T
PS: Budte v klidu, ninji s karbecama žádné náklonové čidlo nemají.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Že majle nejede je naprosto normálníZubr píše:Zdrahy a Vítku, díky, díky, ale zas tak dobrej nejsem.![]()
S jinejma motorkama mám skutečné problémy. Tak např. kámoš má Aprilku mile 1000 a zničeho nic přestala jezdit. Když jí natočil běžela asi tři vteřiny a zdechla. Za zhruba 2-3měsíce jí skoro rozebral na atomy. Já už taky rezignoval. A najednou se do toho vložil jinej kamarád, já ho moc neznám, ale za pět minut to spravil. Já myslel, že mě jebne. Představte si, že v podsedlovce se nachází náklonové čidlo, které při pádu na zem, vypne motor. Nějakým záhadným způsobem bylo namontovaný vzhůru nohama. Bez dalšího komentáře.
Omlouvám se za OT. čus T
PS: Budte v klidu, ninji s karbecama žádné náklonové čidlo nemají.

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye


A proto si myslím že bys mohl mít špatnou vůli na páčce sitiče,která má být cca 2mm. A nebo se před dovřením sitiče zasekne ten plech, co ovládá všechny sitiče. Rozhodně skontrolovat

Při otevření vodního termostatu, se dostává ohřátá chladící kap. do karburatorů a předehřívá palivo. V ten moment, při zavřeným sitiči ta ninja začne líp zatahovat. Ale pokud ten sitič nedovře, tak to dost zlobí.
PS: Že mě to k**va nenapadlo dřív. Je to moje vlastní skušenost. Ale možná to tím nebude. T
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Kdoví co se v tom sání děje, ale mohlo by to s toho sitiče cucat mnoho paliva. Nevím jak to funguje u těchto nových motorů, ale velmi všeobecně platí, že vzduchový sloupec se směsí dosahuje ohromných rychlostí cca 300km/h dnes už možná více.
Ten sloupec vzduchu má takovou pohybovou energii, že se toho dá využít k přeplnění válce. To znamená, že píst už putuje nahoru do komprese, ale sací ventily jsou pořád otevřeny a válec se pořád plní směsí. Ale k tomu aby ten sloupec vzd. získal tak ohromnou rychlost (píst na to nestačí), tak se využívá ohromné rychlosti výfukových plynů, při takzvaném střihu ventilů, kdy jsou současně pootevřeny všechny ventily. Je to částečně strátový systém, při kterém se dostane trocha směsi do výfuku. Ale ve špičce točivého momentu tento systém pracuje naprosto dokonale a beze strát.
To umožnuje tak ohromné výkony motocyklů , že by se dalo hovořit o přeplňování motorů.
Trocha OT. neuškodí. T
Někde jsem četl, že cca v nějakých 70 až 80 letech, se vývojáři motorů shodli na tom že u litrového motoru, je možné dosáhnout max. cca 80koní. Ale teď to vypadá, že se ku**vsky sekli.
Ten sloupec vzduchu má takovou pohybovou energii, že se toho dá využít k přeplnění válce. To znamená, že píst už putuje nahoru do komprese, ale sací ventily jsou pořád otevřeny a válec se pořád plní směsí. Ale k tomu aby ten sloupec vzd. získal tak ohromnou rychlost (píst na to nestačí), tak se využívá ohromné rychlosti výfukových plynů, při takzvaném střihu ventilů, kdy jsou současně pootevřeny všechny ventily. Je to částečně strátový systém, při kterém se dostane trocha směsi do výfuku. Ale ve špičce točivého momentu tento systém pracuje naprosto dokonale a beze strát.
To umožnuje tak ohromné výkony motocyklů , že by se dalo hovořit o přeplňování motorů.
Trocha OT. neuškodí. T

Někde jsem četl, že cca v nějakých 70 až 80 letech, se vývojáři motorů shodli na tom že u litrového motoru, je možné dosáhnout max. cca 80koní. Ale teď to vypadá, že se ku**vsky sekli.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Ja ten sitič skontrolujem ale obávam sa že to ním nebude pretože má vôlu cca 2 mm a prekticky ho nepoužívam. Keď motorku používam každý deň tak mi ráno stačí pri štartovaní pootvoriť trochu plyn a chytne to super na brnk potom cca 2 minutky podržím na slabých 2000 ot./min. a potom povolím plyn a drží normálne volnobeh. Pokieľ stojí týždeň dávom sitič na cca 3/4 a jek chytne uberem na cca 1/2 potom keď sa zohreje na 40stupňov tak sitič vypnem uplne.
Doporučuji všem prostudovat si tyto stránky, když jsem tam byl naposled, před několika lety, tak tam toho ještě moc neměli.
http://www.gsxr.wz.cz/jak.htm Někomu by mohli pomoct, taky se rád začtu. T
PS: Admini, možná by jste mohli tyto stránky zařadit do ODKAZů, díky.

PS: Admini, možná by jste mohli tyto stránky zařadit do ODKAZů, díky.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
petpre
PříspěvekZaslal: út srpen 28, 2007 1:57 pm Předmět:
Ja ten sitič skontrolujem ale obávam sa že to ním nebude pretože má vôlu cca 2 mm a prekticky ho nepoužívam. Keď motorku používam každý deň tak mi ráno stačí pri štartovaní pootvoriť trochu plyn a chytne to super na brnk potom cca 2 minutky podržím na slabých 2000 ot./min. a potom povolím plyn a drží normálne volnobeh. Pokieľ stojí týždeň dávom sitič na cca 3/4 a jek chytne uberem na cca 1/2 potom keď sa zohreje na 40stupňov tak sitič vypnem uplne.
Moje ninja, bez sitiče nechytne ani v létě. Musím ho vytáhnout na plno a pak ho stahuju abych udržel otáčky na 2500ot/min. Pokud ho dám jenom na půl, tak mi hned za studena vylítnou otáčky, až na 5000 ot/min. a to je na studený motor až moc, navíc není olej na všech mazaných místech. Taky vypínám sitič na cca 40 stupních, ale na jaře a napodzim, když je velká zima nechávám ho potevřený až na 60 stupnů, aby se rychleji zahřál motor.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
KN
filtry podle mě musej mít přívod studenýho vzduchu, jinak se nic nezlepší, spíš zhorší... Origo násos sosá luft náporově, takže i v létě je chladnej, kdežto KN filtr saje vzduch teplej od motoru, a tudíž změna spočívá jen ve zvuku, kdy to při přidání jakoby chrochtá... Zkusili jsme to na autě, a pokorně jsme se vrátili k origo bedýnce, bo to zhoršilo jak průběh křivky výkonu, tak spotřebu... U motorky jsem to nezkoušel, takže to je pouze odvozený názor....jak říká Dak-tož tak...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*