Stránka 3 z 4
Napsal: úte zář 18, 2007 14:20:00
od mojky
Určitě máš pravdu, že by neměli na karburátorech moc co pokazit ale motorka po servisu špatně startovala( zateplá ) a po prudkém přidáni plynu vteřinku váhala něž se rozjela. Před servisem to nedělala. Svíčky měly totálně bílou barvu! Podle mě je to směsí.

Napsal: úte zář 18, 2007 14:56:27
od Dak
mojky píše:Určitě máš pravdu, že by neměli na karburátorech moc co pokazit ale motorka po servisu špatně startovala( zateplá ) a po prudkém přidáni plynu vteřinku váhala něž se rozjela. Před servisem to nedělala. Svíčky měly totálně bílou barvu! Podle mě je to směsí.

Když jsou svíčky "bílé" tak bývá směs moc chudá. Tomu by odpovídalo i to zaváhání při přidání plynu.
Napsal: úte zář 18, 2007 19:33:36
od Zubr
Tak, to co mohli totálně zvrtat je vzduchovej filtr, pokud ti ho čistily, protože origo filtr je tzv. mokrý molitanový filtr, a to proto, že se musí napouštet speciálním přípravkem na vzduchové filtry, nebo v nouzi motorovým olejem s vizkozitou 30w. Pokud ho jenom vyprali a nechali ho suchý, tak to způsobí hodně chudou směs(možná suchý je propustnější než KNko, ale nezachytává jemný prach). Pokud je však napuštěn moc, tak to obvykle způsobuje problémy se startováním, a s jízdou na čtvrt plynu.
Já si čistím filtr sám a napouštím ho přípravkem MOTUL air filter, a ze svých zkušeností ho min. třikrát znovu vyndavám a balím ho do hadrů, abych ho trochu vysušil. Takto čistím filtr zhruba po 2500km. Je to velká loterie, ale už stím mám skušenosti a mám to v ruce.
Dokonce, i když se koupí nový originální filtr, tak to na něj skoro vůbec nechce jezdit a musí se vyprat a znova napustit. Bohužel bývá tak mastnej, že je téměř nepropustnej.

Napsal: úte zář 18, 2007 20:02:57
od DoktorZRX
Zubr píše:Tak, to co mohli totálně zvrtat je vzduchovej filtr, pokud ti ho čistily, protože origo filtr je tzv. mokrý molitanový filtr, a to proto, že se musí napouštet speciálním přípravkem na vzduchové filtry, nebo v nouzi motorovým olejem s vizkozitou 30w. Pokud ho jenom vyprali a nechali ho suchý, tak to způsobí hodně chudou směs(možná suchý je propustnější než KNko, ale nezachytává jemný prach). Pokud je však napuštěn moc, tak to obvykle způsobuje problémy se startováním, a s jízdou na čtvrt plynu.
Já si čistím filtr sám a napouštím ho přípravkem MOTUL air filter, a ze svých zkušeností ho min. třikrát znovu vyndavám a balím ho do hadrů, abych ho trochu vysušil. Takto čistím filtr zhruba po 2500km. Je to velká loterie, ale už stím mám skušenosti a mám to v ruce.
Dokonce, i když se koupí nový originální filtr, tak to na něj skoro vůbec nechce jezdit a musí se vyprat a znova napustit. Bohužel bývá tak mastnej, že je téměř nepropustnej.

Taky řeším tu alchymii s molitanovým filtrem, já na to mám sprej a bylo mi řečeno že stříknout ani málo, ani moc

Dávám tam jednu vrstvu tak akorát a žádný problém s motorkou není.
Napsal: úte zář 18, 2007 20:14:21
od Zubr
No, jenže rex nemá náporové sání, které je o dost choulostivější a správné vyladění je nutností.
Napsal: úte zář 18, 2007 20:20:06
od DoktorZRX
Zubr píše:No, jenže rex nemá náporové sání, které je o dost choulostivější a správné vyladění je nutností.
Jasný, ten molitanovej je na zephyru, ale správnej poměr vzduchu je zapotřebí i bez náporu

Napsal: úte zář 18, 2007 20:26:03
od Zubr
Příliš ucpaný filtr způsobuje větší podtlak mezi filtrem a karburátorem což u REXe ještě není takový problém, ale u ninji tím že se přetlakovávají plovákové komory, tak se směs obohatí o mnoho více.

Takže je to větší problém, a pokud se to trefí, tak ta ninja letí jak raketa,ale né vždy se to podaří.

Napsal: úte zář 18, 2007 20:30:00
od Zubr
Jo a v servisech, kde nemají s KAWAmi příliš zkušeností může být čištění filtru docela problém.
Napsal: pon říj 01, 2007 22:14:23
od mojky
Zubr píše:Jo a v servisech, kde nemají s KAWAmi příliš zkušeností může být čištění filtru docela problém.
Dneska mi volali že Ninja je hotová. Museli znovu seřídit karburátory,nasadit nějakou hadičku zepředu karburátoru a hlavně přeházet jehly v karburátorech. Nevím co v tom značkovém servise dělali, peníze si vzali pořádné ale vše podrbali. Nabíjeni je po výměně reg. za VAPE stabilní.Jediný problém, pokles napětí při zapnutí všech spotřebičů (brzda,ventilátor,světlo,blikače)přetrvává. Asi musím vyměnit baterku aby napětí tolik neklesalo (říkali že v zákl.ot na 12,3V).
Napsal: úte říj 02, 2007 15:20:52
od Zubr
Tak snad bude dobře sloužit. Spoustu šťastně najetých kilometrů bez nehody, ti přeje Tomáš
Tak jsem si říkal, že pokud ty Mosty u Jabluňkova nejsou daleko, tak bych se stavil.

Ale když jsem to zadal do vyhledávače mapy.cz tak mě málem ranila mrtvice

. Vzdálenější místo od Chomutova v ČR neexistuje.

Napsal: úte říj 02, 2007 23:09:13
od mojky
Dík za přáni,možná se někdy sejdeme. Zítra jedu pro Kawu (dřív to nešlo, musel jsem chodit do práce), jsem zvědavý jaké to bude.Ten pán co to dělal má ve Frýdku - Místku velice dobrou pověst a dlouhé čekací doby (děla motorky po práci).

Napsal: stř říj 03, 2007 19:55:22
od mojky
Ninja je už doma,myslím že to seřídili dobře.Dokonce provedli seřízeni na brzdě a velice mě potěšili.Moje Kawa je Německý model s kat. a podle TP má mít 97 K ale na brzdě zjistili výkon rovných 100 k na kole.To znamená asi 107 k na motoru. Je zajímavé že Kawy bez kat. které opravoval měly na brzdě menší výkon (všechny kolem 95/97 k).Tlaky mám kolem 12,5 na všech válcích.To vynechávání asi způsobila praskla spínací skříňka a samozřejmě relé nabíjení.Nyní používám Vape.

Napsal: čtv říj 04, 2007 07:29:10
od NRG
To je zajímavý, myslel jsem, že katalyzátor pár koníků naopak ubírá.
Napsal: čtv říj 04, 2007 13:21:04
od Zubr
No, nechci ti kazit radost, ale ZX-6R model 98,99 má papírový výkon 110k a běžně měřitelný 108k vše na motoru. Ale je možný, že máš německou škrcenou verzi na 98k a v tom servisu ji jen otevřeli na plnej výkon. A v německá verze musí mít katalyzátor.

Napsal: čtv říj 04, 2007 13:24:13
od Zubr
mojky píše:Ninja je už doma,myslím že to seřídili dobře.Dokonce provedli seřízeni na brzdě a velice mě potěšili.Moje Kawa je Německý model s kat. a podle TP má mít 97 K ale na brzdě zjistili výkon rovných 100 k na kole.To znamená asi 107 k na motoru. Je zajímavé že Kawy bez kat. které opravoval měly na brzdě menší výkon (všechny kolem 95/97 k).Tlaky mám kolem 12,5 na všech válcích.To vynechávání asi způsobila praskla spínací skříňka a samozřejmě relé nabíjení.Nyní používám Vape.

Kolik si řekli za opravu a seřízení? Jen tak ze zvědavosti.
