Stránka 3 z 5

Napsal: čtv črc 26, 2007 22:41:32
od MMKS
nene, na to jsem zapomněl při demontáži chladiče teď při opravě a protože mě to týden stálo, neuvědomil jsem si, že jsme to povolil pro snažší manipulaci s hadicí.

Napsal: pát črc 27, 2007 08:31:06
od marek
Jak jsem to tak pročítal: nezdá se mi, že se Ti rožne kontrolka teploty a přitom se ještě nezapne ventilátor. Teď nevím, jestli se nepletu, tak to je zapojeno každé na svoje čidlo. Mělo by to spínat opačně, tzn. prvně ventilátor a pokud to nezvládne uchladit a teplota ještě stoupne tak potom kontrolka. (Mám S-kovou palubku, tam je teploměr a tudíž vím při jaké teplotě spíná vent). Mohlo by být špatné některé čidlo teploty ? ? Zkus vyndat to od ventilátoru, hoď ho do várné konvice a odsleduj jestli Ti do stovky sepne - mě ano, kdysi jsem to zkoušel. A kdybych si měl z toho popisu tipnout dál: zkontroloval bych přepečlivě funkci víčka na chladiči. Vypadá to že z toho někdy utíká tlak a pak se voda kolem stovky ztrácí odpařením, a jindy zase nevypustí přetlak vůbec (vydutý chladič). Ale Tys už to asi zkoušel . . .

Napsal: pát črc 27, 2007 16:52:05
od MMKS
no já vím o jednom čidlu. Te´d to vypadá, že se vše spouští v pořádku, tedy ventilátor se spustí a kontrolka mlčí. Ale na té dovči mě kontrolka svítila i když větřák neběžel, ale to tam asi nebyla už dávno voda.
Jak prosím správně zkontrolovat to víčko? Něčím zalepit nebo jak. Musí se to pak kontrolovat pořád, nebo stačí až po jízdě? Při stání na místě bych musel nějak vymyslet druhou nádrž (asi nějakou petku) aby motor mohl běžet dost dlouho.

Napsal: pát črc 27, 2007 19:41:44
od spit 40
Já přehodil víčko ze zzra,bylo stejný jak na té 250,víčka byly dobrý obě ,ale v hrdle byla skulina kudy to přes gumu na víčku odcházelo do expanzky.Ale to asi nebude tvůj případ... :roll:

Napsal: pon črc 30, 2007 09:26:07
od marek
Zkontrolovat víčko jsem myslel jestli je v pořádku těsnící guma a jestli je v pořádku pružinka na odpouštění přetlaku (pokud tam tato funkce je, já si to fakt nepamatuju). Teď to nezlobí?

Napsal: pon črc 30, 2007 09:38:52
od MMKS
Včera testovací jízda přes 100km, všechny režimi od několikakilometrového popojíždění po městě až na max rychlost (cca 200 km/h - limiotval vítr-ne výkon) po dálnici se řazením na 8.500ot/m, většina jízdy otáčky spíš kolem 4-5 tisíc. Po celou dobu žádné přehřátí, větrák točil, chladič držel, nikde nezjištěný únik. Hladina v expanzce se nezvyšovala, na konci jízdy voda v expanzce vlažná (cca 40st) nevím zda tm něco nateklo (minimum) nebo se to jen ohřálo od motoru. Případný úbytek v systému jsem neměl ještě čas zkontrolovat. Na konci jízdy byly mírně natlakované hadice (přibívání tlaku šlo sledovat v průběhu cesty) ale ne nijak moc, pořád šli zmáčknout mezi palcem a ukazovákem, i kdž citelněji hůř, než na začátku.
"Střílení" z výfuku jsem zaznamenal jen při přibržďování motorem u tak 3t ot/m (respektive motor na volnoběh bez spojky s brzdou) a to tak 3x-4 xspíše "pufnutí", nic hlasitého. V záběru nebo ve vyšších otáčkách nic.
Dým z výfuku tak nic, kapalinana bez ěnajkého sajrajzu. Tah se mě zdál v pořádku.
Ještě musím zjistit, jeslti teda nezmizela ta kapalina

Napsal: pon črc 30, 2007 10:42:51
od rudormi
střílení z výfuku při podřazení nebo brzdění motorem je normální :idea:

Napsal: pon črc 30, 2007 11:30:07
od Tilda
rudormi píše:střílení z výfuku při podřazení nebo brzdění motorem je normální :idea:
a efektni :twisted: (ale bohuzel to dava trochu zabrat koncovce a podle mechanika jsem tim propalil prepazku v koncovce :( )

Napsal: pon črc 30, 2007 15:41:38
od DoktorZRX
MMKS píše:Včera testovací jízda přes 100km, všechny režimi od několikakilometrového popojíždění po městě až na max rychlost (cca 200 km/h - limiotval vítr-ne výkon) po dálnici se řazením na 8.500ot/m, většina jízdy otáčky spíš kolem 4-5 tisíc. Po celou dobu žádné přehřátí, větrák točil, chladič držel, nikde nezjištěný únik. Hladina v expanzce se nezvyšovala, na konci jízdy voda v expanzce vlažná (cca 40st) nevím zda tm něco nateklo (minimum) nebo se to jen ohřálo od motoru. Případný úbytek v systému jsem neměl ještě čas zkontrolovat. Na konci jízdy byly mírně natlakované hadice (přibívání tlaku šlo sledovat v průběhu cesty) ale ne nijak moc, pořád šli zmáčknout mezi palcem a ukazovákem, i kdž citelněji hůř, než na začátku.
"Střílení" z výfuku jsem zaznamenal jen při přibržďování motorem u tak 3t ot/m (respektive motor na volnoběh bez spojky s brzdou) a to tak 3x-4 xspíše "pufnutí", nic hlasitého. V záběru nebo ve vyšších otáčkách nic.
Dým z výfuku tak nic, kapalinana bez ěnajkého sajrajzu. Tah se mě zdál v pořádku.
Ještě musím zjistit, jeslti teda nezmizela ta kapalina
Vypadá to, že je po problémech a to bublání při dobržďování k tomu patří :wink:

Napsal: pon črc 30, 2007 19:58:50
od MMKS
no zní to až moc idylicky. Ještě musím zkontrolovat tu kapalinu v systému, zda něco nechybí (už to plánuju 2 dny, práce na 15 minut, ale kdo má děti pochopí).
Zítra to hodím do Kawy a nechám to vyštelovat a možná i nějaké ptákoviny jako zadní brzdové desky a ty gumové čudle co drží držák na řídítka (jsou takové hodně zteřelé). Tak uvidíme.

Napsal: pon črc 30, 2007 22:21:36
od milda
No vidíš a pak už budeš jen jezdit a jezdit a jezdit....

Držím palce,ať už nemusíš řešit tech.rébusy!! Protože všeho moc škodí!

Napsal: úte črc 31, 2007 09:11:45
od MMKS
jo taky mám pocit, že ty technické fora jako nejede atd. nějak moc okupuju.

Napsal: úte črc 31, 2007 11:05:50
od MMKS
tak kapalina byla full až po zátku. Připadám si jako debil, honím duchy. No ještě že tak a ta teplota se neprojeví někdy později, prý umí ty těsnící kroužky na ventilech rupnout třeba ža za 5.000 Kč, ale to zas není taková darda.
Ta neš´tastná jízda k Chosému kdy to fkat jelo a startovalo na houby :?: No asi benzín, ne vždy vyjde Shell po 200 km.
Všem díky za tipy a omlouvám se ještě jednou za rozsah.

Napsal: úte črc 31, 2007 13:50:04
od rudormi
vpohodě, hlavně, že už je to ok :wink:

Chlape!

Napsal: úte črc 31, 2007 22:06:40
od 666S999
MMKS píše:tak kapalina byla full až po zátku. Připadám si jako debil, honím duchy. No ještě že tak a ta teplota se neprojeví někdy později, prý umí ty těsnící kroužky na ventilech rupnout třeba ža za 5.000 Kč, ale to zas není taková darda.
Ta neš´tastná jízda k Chosému kdy to fkat jelo a startovalo na houby :?: No asi benzín, ne vždy vyjde Shell po 200 km.
Všem díky za tipy a omlouvám se ještě jednou za rozsah.
Už by sis zasloužil řešit lepší thready než chladič, je to pech, do chladiče a do ženskejch nevidíš....Ať už máš po starostech! Držím palce! :notworthy: