Stránka 3 z 5

Re: tak se...

Napsal: ned čer 03, 2007 15:20:29
od DoktorZRX
milda píše:
666S999 píše:alespoň v klidu pokocháte závodem!!! Dneska se jede GP Italy, docela mě štve že asi neuvidím...zkusím testnout Sweden TV, jestli to dávaj...tady svítí zoncna a nebe bez mráčku, k posrání bez motorky!!! :cry:
Tak upřímnou soustrast....

Asi mi to uniklo-proč jsi bez moto??
Chozé je pracovně mimo Čr, ale už brzo se vrátí :wink: Jo a to přeložený nastavení od Milana si taky rád přečtu :wink:

Napsal: ned čer 03, 2007 15:32:44
od milda
Díky Doktore,už to vím,komunikovali jsme na PM....

Napsal: ned čer 10, 2007 20:33:59
od MMKS
kluci mám přeložený ten manuál na to nastavení podvozku. Kamoš sice umí anglicky dobře, ale já tomu rozumím prd a on je zatím jen příslušník VB (virtual biker tzn. má prolezené nazpaměť všechy testy a inzerce) takže ty odborné názvy překládal tak nějak odhadem.
Ostatně myslím, že to nebylo zas tak náročné a většina lidí si to přeloží sama. Pokud je ale někdo tak šikovný jako já a chtěl by to poslat, tak dejte vědět. Pošlu to mail nebo dejte vědět kam to vyvěsit. Dávat dokument na rapidshare se mě zdá přehnané.

PS: jsou to jen ty tři stránky týkající se nastavení. Teoreticky bych to mohl zkopírovat i sem, ale nedám k tomu zase ty obrázky a tabulky

Napsal: sob bře 13, 2010 11:04:10
od Teamgreen
Chlapci, tak jste si tady před lety pěkně popovídali o nastavení tlumičů na REXovi. Chtěl bych v tom taky něco učiniti, ale z těch vašich polemik nejsem moc chytrej. Byli byste lak laskaví a zkusili to znovu (i s ohledem na letité zkušenosti) aktualizovat.

Napsal: sob bře 13, 2010 18:35:27
od MMKS
jednoduše, jestli ti to doteď sedí tak se do toho nerýpej, jinak to pak nenastavíš do rozumného kompromisu. V tom manuálu není uvedeno nic jiného, než že čím lepší silnice nebo vyšší rychlost tím víc přitvrdit. Já mám nastaveno hodně natvrdo a vyhovuje mi to tak, zase na hrbách to uskakuje a podvozek ztrácí jistotu

Napsal: sob bře 13, 2010 18:47:26
od Teamgreen
No, tos mi moc neporadil, samozřejmě to nemám nastavený tak jak to vyjelo z fabriky. Rád bych věděl alespoň na co jsou jednotlivé nastavovací prvky na tlumičích. Na zadních jsou tři, na předních dva. Manuál nemám.

Napsal: sob bře 13, 2010 19:45:09
od milda
Teamgreen píše:No, tos mi moc neporadil, samozřejmě to nemám nastavený tak jak to vyjelo z fabriky. Rád bych věděl alespoň na co jsou jednotlivé nastavovací prvky na tlumičích. Na zadních jsou tři, na předních dva. Manuál nemám.
Na předních taky tři,aby to nebylo tak fádní.... :lol:

Napsal: sob bře 13, 2010 19:46:17
od MMKS
pošli mail , pošlu ti překlad manuálu třeba ti to pomůže

Napsal: sob bře 13, 2010 19:58:09
od Teamgreen
MMKS píše:pošli mail , pošlu ti překlad manuálu třeba ti to pomůže
tak jo, posílám v PM

PRUŹENÍ A TLUMENÍ

Napsal: úte bře 30, 2010 12:51:57
od Marťyn
Už to tady kdysi bylo, zaujalo mě to, tak jsem si to uložil.


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: úte bře 30, 2010 19:11:15
od 666S999
Marťyne, tak tomu říkám "zásyp", kdo se tím má probrat??? každorozhodopádně máme co nastavovat :shock: :lol:

cvakání

Napsal: úte dub 06, 2010 23:32:37
od savs.polasek
DoktorZRX píše:
milda píše:
Na středových šroubkach to nepoznáš,ty je nejlepší nadoraz povolit a oba současně a stejně utahovat....
Jasný, tam myslím pomáhá i to cvakání :wink:
taky se přidám k tématu cvakání, v manuálu jasně píšou, že na dvanáctce to cvakat má, ale mě to necvaká. Pak si taky myslím, že u X let starých motorek, jako naše REXy v podstatě jsou všechny, na našich šílenejch cestách při různě sjetých gumách a spíš cestovnímu tempu, které asi většina Rexařů jezdí si myslím, že opravdu poznáme jenom změnu předpětí pružiny (tj. vzadu i vepředu to co se mění klíčem) a všechny ty nastavování odskoku atp kolečky a šroubky nahoře a dole můžeme sroubovat a otáčet kam chceme a stejně to nepoznáme....

Jen můj názor, teď do mě:)

Napsal: stř dub 07, 2010 00:21:41
od Pavel ZRX
Pokud je ve vidlici 5let neměněný olej a tlumiče zasraný bordelem, nepoznáš asi nic.

Napsal: stř dub 07, 2010 08:51:25
od ZRX 1984
Na to se chystám příští rok. Vidle, ikdyž to bude tři roky co jsem to měnil, ale chci to udělat. A zadek má taky nějakou údržbu?

Napsal: stř dub 07, 2010 09:44:51
od misak39
ZRX 1984 píše:Na to se chystám příští rok. Vidle, ikdyž to bude tři roky co jsem to měnil, ale chci to udělat. A zadek má taky nějakou údržbu?
já to dělal vloni. Zadek je podle mě jen vyhodit a koupit novej...