Stránka 3 z 3

Napsal: ned úno 24, 2008 17:34:33
od volkswagen
O tomhle býval pěkný web - www.lpx.cz a je velká škoda že už není.

Cena jej různá - ale samotný dyno bude stát něco kolem 15 i s montáží a pak seřízení tak ještě jednou tolik... záleží na tom jestli chceš aby ti jenom vyjeli hezký graf který bude o centimetr nad tím původním anebo aby to opravdu seřídili ;-)

Napsal: ned úno 24, 2008 17:44:59
od MMKS
no díval jsem se Dyno 1 stojí 3500Kč. Výhoda zůstává air-box i serial výfuk.
Mě jen zajímala ta brzda, už jsem několikrát četl, že po laďáku atd. by se to mělo seštelovat na brzdě. Já nevím o žádné z okolí a to je tady v okr. 5 obchodů a servisů na moto. Takže mě zajímalo kolik taková sranda vyjde, když jen blbá synchornizace karbeců stojí litr.
Dík.

Napsal: ned úno 24, 2008 20:44:00
od PajaZR
MMKS píše:no díval jsem se Dyno 1 stojí 3500Kč. Výhoda zůstává air-box i serial výfuk.
Mě jen zajímala ta brzda, už jsem několikrát četl, že po laďáku atd. by se to mělo seštelovat na brzdě. Já nevím o žádné z okolí a to je tady v okr. 5 obchodů a servisů na moto. Takže mě zajímalo kolik taková sranda vyjde, když jen blbá synchornizace karbeců stojí litr.
Dík.
Pro tebe asi z ruky.Našel jsem toto:

http://www.rf-motoservis.wz.cz/index.php?i=2

Napsal: ned úno 24, 2008 21:05:46
od DoktorZRX
A nebude na jaře brzda na otevírání šoupátek v Sovíně :?:

Napsal: ned úno 24, 2008 21:07:55
od MMKS
Dík, 60km není z ruky. Ale myslím, že to můžu nějakou dobu nechat v záloze.

Napsal: ned úno 24, 2008 21:36:48
od KankX
MMKS píše:když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.
ZRX 1200 106koni????? Kde jste to chlapy cetli? V dikobraze? V TP mam 124koni, v uzivatelske prirucce od ASKA mam 124 koni a na brzde pred dvema lety 129koni.... Na 11tce jsem jel nekdy pred 4 roky a vykonovy rozdil byl vic nez propastny (oproti te moji 12tce)

Napsal: ned úno 24, 2008 21:43:31
od DoktorZRX
KankX píše:
MMKS píše:když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.
ZRX 1200 106koni????? Kde jste to chlapy cetli? V dikobraze? V TP mam 124koni, v uzivatelske prirucce od ASKA mam 124 koni a na brzde pred dvema lety 129koni.... Na 11tce jsem jel nekdy pred 4 roky a vykonovy rozdil byl vic nez propastny (oproti te moji 12tce)
My myslíme ZRX 11 s 98 a ZRX 11 se 106. Já jel asi na 4 ZRX 11 a taky žádná netahala jako moje. V 5ti tis. ot. se kolo odlepí od zeně. Asi to taky budu muset dát na brzdu ať je to doložený. Pokuď to není škrcený, tak na brzdě nikdy neukáže 106 koní, vždycky o něco víc...asi jak kdo zajížděl v prvních km, jak jsme se dnes bavili v Poděbradech :wink:

Napsal: ned úno 24, 2008 22:02:35
od KankX
DoktorZRX píše:
KankX píše:
MMKS píše:když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.
ZRX 1200 106koni????? Kde jste to chlapy cetli? V dikobraze? V TP mam 124koni, v uzivatelske prirucce od ASKA mam 124 koni a na brzde pred dvema lety 129koni.... Na 11tce jsem jel nekdy pred 4 roky a vykonovy rozdil byl vic nez propastny (oproti te moji 12tce)
My myslíme ZRX 11 s 98 a ZRX 11 se 106. Já jel asi na 4 ZRX 11 a taky žádná netahala jako moje. V 5ti tis. ot. se kolo odlepí od zeně. Asi to taky budu muset dát na brzdu ať je to doložený. Pokuď to není škrcený, tak na brzdě nikdy neukáže 106 koní, vždycky o něco víc...asi jak kdo zajížděl v prvních km, jak jsme se dnes bavili v Poděbradech :wink:
aha, tak ja to pochopil jako rozdil mezi ZRX12 a 11...

Napsal: ned úno 24, 2008 22:05:52
od KankX
tady jsem naskenoval kus technicaku a prirucky ;-) (jen tak pro zajimavost). Ten papir z brzdy jsem kamsi zasantrocil, nemuzu ho najit :-(
ObrázekObrázek

Napsal: čtv čer 05, 2008 15:29:27
od Hery
KankX píše:tady jsem naskenoval kus technicaku a prirucky ;-) (jen tak pro zajimavost). Ten papir z brzdy jsem kamsi zasantrocil, nemuzu ho najit :-(
ObrázekObrázek
Jaktože máš 92 kw a já 90kw? A co znamená ta varianta: A? Já tam mám B.

Napsal: čtv čer 05, 2008 15:54:18
od KankX
Hery píše:
KankX píše:tady jsem naskenoval kus technicaku a prirucky ;-) (jen tak pro zajimavost). Ten papir z brzdy jsem kamsi zasantrocil, nemuzu ho najit :-(
ObrázekObrázek
Jaktože máš 92 kw a já 90kw? A co znamená ta varianta: A? Já tam mám B.
no mam dovoz z USA a je tam par veci jinak :roll: napriklad nemam vzadu misto pod sedlem na lekarnicku ci naradi :-( misto toho jsou tam nejake hadicky a uhlikovy filtr... to je prave ta varianta A :-(

Napsal: čtv čer 05, 2008 20:33:45
od Hery
Tak to jo... Jsem nevěděl že je více variant...