To je dobrá cena, dělám stejný servis akorát ještě olej + filtr, a kontrola ložisek v kolech a krku řízení. Tak jsem zvědavej kolik si za to řekne, záleží jestli bude muset dát nějakou novou podložku na ventily...Pavel ZRX píše:4-5 tis. pokud máš zájem, napiš PMHery píše:Zdarec
chci dát kawu do servisu a řeším jestli Brno nebo Břeclav.
Mám na tachometru 50 tis. a chtěl bych nechat seštelovat ventily a karbece, zkontrolovat rozvody a spojku, vyměnit olej ve vidlích a gufera...
A kolik by to cca mohlo vyjít?
Díky
ZRX IV.
Re: ZRX IV.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
gumy mezi karbecy jsem prostým okem zkouk, nic vidno. výměna za filtr papírovej- pocit nepatrného zlepšení. nová guma, samo roadsmart na zadek + origo rozeta- zde akcelerace znatelně lepší, nebyl čas to vyzkoušet na delší cestě + maximálka. tak uvidíme. ještě snad ten výfuk kdyby se tu snad zjevil + origo světlo dozadu (či led ) - to co tam měl není vidět pomalu ani potmě. ale díky všem za dobrý nápady, začínám tomu moooc přicházet na chut´.DoktorZRX píše:Koukni na ty gumy co jsou mezi karburátorem a motorem. Tudy si to může brát vzduch a je po výkonu.saman9 píše:dík, s tím filtrem to zkusím- než dělat díru do airboxu zkusím obyč novej. ty karbecy nechám znovu přeštelovat, ev ty tlaky ve válcích a uvidí se. kdyby byly další nápady sem s nimi
ZRX 1100 v dekondici
Re: ZRX IV.
Ještě je otázka, jestli si někdo nehrál s jehlami v karbcích, když tam bylo KN...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
svetlo mam kdyztak navic, tak se ho klidne za drobny poplatek zbavim. neni to origo, ale ciry + cerveny zarovky, daval jsem ted zatmaveny LEDsaman9 píše:origo světlo dozadu (či led ) - to co tam měl není vidět pomalu ani potmě
svetlo: http://postimage.org/image/d285g4jaj/
ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
Re: ZRX IV.
hezky konecne rex zije.
ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Re: ZRX IV.
super, světlo beru. jsem z brna tak prosím namysli kterak zaslat + cenu , detaily prosím do SZTilda píše:svetlo mam kdyztak navic, tak se ho klidne za drobny poplatek zbavim. neni to origo, ale ciry + cerveny zarovky, daval jsem ted zatmaveny LEDsaman9 píše:origo světlo dozadu (či led ) - to co tam měl není vidět pomalu ani potmě
svetlo: http://postimage.org/image/d285g4jaj/
o jehlách v karbecích nemám anung. jakožto laik se musím spolehnout na odborný názor

ZRX 1100 v dekondici
Re: ZRX IV.
jestli chceš tak já mám zase původní jehly někde.....
ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Re: ZRX IV.
dík za nabídku, zkusím napřed od šufana co to dělal zjistit jak se jehly tvářily. podle mě tam byl prostě jen danej ten KN do airboxu bez dalších úprav. co jsem tam hodil origo rozetu tak se to tváří o moc líp, ještě asi pořešit ten výfuk a pak to možná nechám přebrzdit.tequila píše:jestli chceš tak já mám zase původní jehly někde.....
ZRX 1100 v dekondici
Re: ZRX IV.
Tequila: jeste nezije, to je rok a pul stara fotka
ale vcera mi rikali ze pristi tyden uz urcite bude opravenej, sice mi to stejne slibuji uz od pulky dubna, ale ted prej uz urcite
Saman9: o vikendu se mrknu do garaze, ted vubec netusim jestli jsem svetlo sundaval a nebo ho nechal na motorce kdyz jsem ji vezl do servisu


Saman9: o vikendu se mrknu do garaze, ted vubec netusim jestli jsem svetlo sundaval a nebo ho nechal na motorce kdyz jsem ji vezl do servisu
ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
Re: ZRX IV.
ty blaho Tildo. ja bych je to uz normalne nechal zaplatit
To uz si vážně dělaji prdel.

ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Re: ZRX IV.
mne je to ted stejne jedno, nesvezu se jeste hodne dlouho... koleno furt boli jak svin
hlavne jsem zvedavej kolik si za to reknou... puvodni rozpocet (bez dilu) byl 15-20, je v tom jejich prace, vyroba bryli, rovnani ramu. zitra mi ma dat vedet finalni cenu tak jsem hodne zvedavej o kolik to prestreli

hlavne jsem zvedavej kolik si za to reknou... puvodni rozpocet (bez dilu) byl 15-20, je v tom jejich prace, vyroba bryli, rovnani ramu. zitra mi ma dat vedet finalni cenu tak jsem hodne zvedavej o kolik to prestreli

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
Re: ZRX IV.
zdar chlapaci. jak to tu čtu o těch KN tak nevím. mám taky KN v airboxu a bez úprav. nikdy jsem neslyšel že by se musila dělat další díra do toho. myslíte to vážně? to by mne fakt zajmalo.
- Ladis
- Ghostrider
- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Je to tak...ne, že by to byla nutnost, ale vyplívá to z logiky věci...když KN filtrem (otevřeným) proteče více vzduchu, oproti origo molitanu, tak bych mu měl umožnit, aby mohl i víc (rychleji) toto větší množství vzduchu nasát. Proto se do airboxu vyrábí díra / dírky, aby šlo k filtru jednoduše toho vzduchu víc. Příkladem jsou přímý filtry na karburátorech - "košíčky", který jsou prostě celý venku - žádnej airbox a vzduchu je dost! Je to pak ale o naladění karburace, takže tím, že koupíš "hustokrutýwoekáenko", vyměníš ho za origo molitan a budeš lítat dál, jsi si pomohl jen tím, že máš doživotní čistitelnej vzducháč, dets ojch!mad.max90 píše:zdar chlapaci. jak to tu čtu o těch KN tak nevím. mám taky KN v airboxu a bez úprav. nikdy jsem neslyšel že by se musila dělat další díra do toho. myslíte to vážně? to by mne fakt zajmalo.

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
*********CKC # 686*********
Re: ZRX IV.
Ladisi ty perlíš "hustokrutýwoekáenko" 

ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Re: ZRX IV.
ale když se dávají přímý filtry tak se k tomu dává i dynojet,pak se to teprve ladí. a když děláš teda díry do airboxu tak jaky má mít průměr te díry? nebo to je fuk? a nebude pak toho vzduchu až příliš,že by se musely seřídít i karbce?