Stránka 197 z 367
Re: ZRX IV.
Napsal: stř dub 25, 2012 11:43:11
od Zdrahy
taky bych to tak viděl

Re: ZRX IV.
Napsal: stř dub 25, 2012 22:09:36
od milda
Re: ZRX IV.
Napsal: úte kvě 08, 2012 12:54:19
od Tilda
premyslim o nejaky pekny mrizce na chladic. na ebay jich je par peknych, ale ciste teoreticky, kdybych mel vykres v autocadu, mel by nekdo moznost to vyrobit?
Re: ZRX IV.
Napsal: úte kvě 08, 2012 19:24:35
od milda
Tilda píše:premyslim o nejaky pekny mrizce na chladic. na ebay jich je par peknych, ale ciste teoreticky, kdybych mel vykres v autocadu, mel by nekdo moznost to vyrobit?
Tildo,pokud budeš mít výkres v dwg a odneseš či pošleš ho na laser,máš mřížku jedna dvě .Vypálí ti jí z leštěnýho nerezu,pak se jenom ohnou ty dva "čurapantíky"

na zavěšení,namontuješ a jedeš-máš-li na čem....
Re: ZRX IV.
Napsal: úte kvě 08, 2012 21:56:17
od Tilda
no ja prave myslel jestli treba nekdo nema pristup k laseru nebo necemu podobnymu nez zacnu obvolavat firmy co se tim zabyvaj. protoze predpokladam ze vyroba jednoho kusu na zakazku asi vyjde dost draho. na ebay jsem nasel par peknych mrizek kolem 1500,-, kdyby za podobnou cenu slo udelat neco na zakazku tak by to bylo fajn, kdyby cena za vyrobu jednoho kusu mela jit treba k 3000,- tak na to prdim a vezmu tu z ebay
Re: ZRX IV.
Napsal: úte kvě 08, 2012 22:19:23
od milda
Dost velkou částku představuje programování a pokud budeš mít výkres v dwg formátu,tak ten mohou myslím použít rovnou.
Nic Ti nebrání obeslat pár firem s poptávkou.
Když tak to pošli i mě,můžu zkusit za kolik by to udělali mí dodavatelé výpalků.
Je jasný,že kdyby někdo z klubu dělal na laseru,tak by to bylo asi nejlevnější.
S tím nejlevnějším,mám zajímavou zkušenost....
Jeden kluk,co u mě dělal,měl kamaráda právě na laseru a měli tam i ohraňovací lisy,tak vzkazoval,že kdybych něco potřeboval....materiál "obstará" + ve chvílích volna udělá a budeme spokojení všichni.....(snad kromě jeho šéfa)
Tak jsem mu doručil výkres součástky,(malý díl-výpalek a dva ohyby)cenu mi říct nedokázal.Kolik bych si prý představoval?Když jsem mu řekl,že potřebuju cca.300ks ročně a kupuju s fakturou za 14,- /ks,tak prudce ztratil zájem.
Za míň jak 30,-/ks se mu do toho nechce.....

Re: ZRX IV.
Napsal: sob kvě 12, 2012 19:37:38
od ZRX 1984
Kuci nemáte někdo představu co všechno se má dělat za servis po 50 000 km? Udělal bych jen olej, možná pouvažuju o výměně chladící kapaliny a možná brzdovky..
Re: ZRX IV.
Napsal: sob kvě 12, 2012 20:07:24
od volkswagen
vitek.vellum.cz/manualy

Re: ZRX IV.
Napsal: sob kvě 12, 2012 22:03:24
od ZRX 1984
Díkes nemáš ho v Angličtině? Ta moje němčina je nic moc, spíš nic...
Re: ZRX IV.
Napsal: pon kvě 21, 2012 11:54:23
od mad.max90
milda píše:Dost velkou částku představuje programování a pokud budeš mít výkres v dwg formátu,tak ten mohou myslím použít rovnou.
Nic Ti nebrání obeslat pár firem s poptávkou.
Když tak to pošli i mě,můžu zkusit za kolik by to udělali mí dodavatelé výpalků.
Je jasný,že kdyby někdo z klubu dělal na laseru,tak by to bylo asi nejlevnější.
S tím nejlevnějším,mám zajímavou zkušenost....
Jeden kluk,co u mě dělal,měl kamaráda právě na laseru a měli tam i ohraňovací lisy,tak vzkazoval,že kdybych něco potřeboval....materiál "obstará" + ve chvílích volna udělá a budeme spokojení všichni.....(snad kromě jeho šéfa)
Tak jsem mu doručil výkres součástky,(malý díl-výpalek a dva ohyby)cenu mi říct nedokázal.Kolik bych si prý představoval?Když jsem mu řekl,že potřebuju cca.300ks ročně a kupuju s fakturou za 14,- /ks,tak prudce ztratil zájem.
Za míň jak 30,-/ks se mu do toho nechce.....

Ahoj. Mám přístup jak k laseru tak i ohraňovaku. Když tak napište co by jste rádi.
Re: ZRX IV.
Napsal: sob kvě 26, 2012 17:08:48
od saman9
saman9 píše:zdravím všechny , jsem novým majitelem rexe v 11tce . zdá se, že předchozí majitel měl o vzhledu odlišný stav ( čumák na streeta

) ale jinak se docela staral. každopádně údržbu bych nerad zanedbal tudíž bych poprosil zdejší komunitu o radu při výměně náplní- jaký nejvhodnější olej, svíce atd. sice technické specifikace jsou mi známy ale zkušenost je zkušenost. díky a hezký počasí všem
zdravím, po výměně náplní při seznamování s rexem jsem byl zaskočen dle mého názoru slabým výkonem

, který se projevoval zejména neschopností točit na 5 do vyšších otáček, maximálka jen něco nad 200. původní majitel deklaroval, že dal menší rozetu "do rychla". takže po zralé úvaze brzda - zde maxima 88 Nm v 6200 ot + výkon 86 PS v 7900.zrevidovány ventily- zde přehodnocuji původní příznivý dojem z předchozího majitele na prase

- šílené vůle, nikdo tam dlouho nebyl. spravila to trpělivost + 9 podložek. seřízení karbeců. výstupní brzda hodnoty prakticky tytéž, jen příznivější rozložení . zůstává výměna zadní gumy + přehození původní rozety, taktéž upozorněn na pravděpodobný pokles výkonu s souvislosti s laďákem IXIL který je umně oplechován šusplechem z důvodů jeho podření a to tak , že pod nýty ! podfukuje. dále ještě palivový ventil který nedrží rezervu (2x ověřeno když jsem zůstal viset

)
takže dotaz zde laskavému foru- (krom výměny rozety )co může mít vliv na výkon a kterak na to bez "generálky" ?
díky za podnětné nápady. přiložil bych fotku z brzdy, leč nevím jak.
Re: ZRX IV.
Napsal: sob kvě 26, 2012 20:32:46
od 666S999
Měnil jsi vzduchový filtr? (při nastavování karbců a před Tvou zkouškou na brzdě) karbce vyčištěné? jestli je výfuk "vykuchaný" zkontrolovat bohatost směsi, event přetryskovat...
tady je link na výkon:
muzzys.com
To co udáváš, je opravdu málo...
Re: ZRX IV.
Napsal: sob kvě 26, 2012 21:07:32
od saman9
vzducháč je KN, nevypadal nějak jetě tak neprán ale vyfoukán tlakovým vzduchem hned společně s olejem a filtrem jako první. nevím co všechno s tím dělal a nedělal ale je to zkušenej mechanik tak ho snad všechny tyhle věci napadly a dělal je. zadání znělo servis a seřízení ventily + karbecy + co ho napadne při slabým výkonu. je to teda asi ta německá verze 98PS ale i tak 10 kobyl dolů to je znát. předpokládám změnou rozety se dynamika i top speed zlepší, ale do normálu cosik chybí

Re: ZRX IV.
Napsal: sob kvě 26, 2012 21:54:54
od 666S999
saman9 píše:vzducháč je KN, nevypadal nějak jetě tak neprán ale vyfoukán tlakovým vzduchem hned společně s olejem a filtrem jako první. nevím co všechno s tím dělal a nedělal ale je to zkušenej mechanik tak ho snad všechny tyhle věci napadly a dělal je. zadání znělo servis a seřízení ventily + karbecy + co ho napadne při slabým výkonu. je to teda asi ta německá verze 98PS ale i tak 10 kobyl dolů to je znát. předpokládám změnou rozety se dynamika i top speed zlepší, ale do normálu cosik chybí

(měl jsem ZRX1100, a ten na 200rozhodně neumíral...ani ve dvou lidech!)
1)Filtr KN se nefouká tlakovým vzduchem, ale pere se..., jsi si 100% jistý, že je to KN???
Jestli tam máš "papírák" buchvíjakdlouho", tak se "zadejchá" rozhodně ve vyšších točkách.
Jakou máš teď spotřebu na 100km... Opravdu to může být vzduch filtr...při starém filtru jde spotřeba nahoru...
2)svíčky
3) Žere olej?
Zkoušel mechoš jak chodí klapka v karbcích? Jestli se otvíraj úplně??? (některý z DE to snad měly "zaškrcený" - nevím to jistě...dávám, co jsem počul

)
Re: ZRX IV.
Napsal: sob kvě 26, 2012 22:23:42
od saman9
je to KN, vím že se pere. byl jsem u toho , jen se to vzduchem "oprášilo", vypadal slušně. svíce nový. olej nový, od té doby najeto 500 a úbytek nepozoruju. spotřeba kolem 7 na kombinovanou jízdu. mechoša se důkladně poptám co konkretně na karbecích dělal. mezitím jde nová guma a ta origo rozeta