


Je to asi tak, že nějakej testovací redaktor dostal do rukou rozštelovanýho rexe s nedofoukanejma gumama a hned je problém s kyvkou na světěMunga píše:Podle mne jsou u rexe vidle ta slabší část(předpokládám že jsou shodné na obou modelech) ,je to docela znát při brždění. Na zrx 1200 jsem nikdy nejel- je při jízdě poznat tužší kyvka oproti jedenáctce?? Prej nebyla dostatečně tuhá,ale já při jízdě nic nepozoruju-no ale nemám srovnání..
ja tedy na podvozku nesleduju nic spatneho... kdyz jsem ho koupil tak jsem si s tim stelovanim "vseho" trochu pohral a ted naprosta spokojenost, akorat se zadkem hejbu podle toho jak chci jet a co sebou vezu. Na par motorkach jsem uz jel a podvozek na Rexovi mi prijde naprosto OK, necitim ze by se mi neco nekde hejbalo jak nema a mam v naklonu absolutni "pocit jistoty" jo a pri brzdeni se mic spatneho take neprojevuje... Na co je Rex nachylnej tak to jsou pneumatiky, na ty je pekna mrcha, kdyz jsem tam mel Dunlop ST220 nebo Metzeler Z3 tak to bylo nepojizdy to to predni kolo delalo vsechno jine nez to co melo a blbe sjeta predni pneumatika ho umi taky pekne rozhoditMunga píše:Podle mne jsou u rexe vidle ta slabší část(předpokládám že jsou shodné na obou modelech) ,je to docela znát při brždění. Na zrx 1200 jsem nikdy nejel- je při jízdě poznat tužší kyvka oproti jedenáctce?? Prej nebyla dostatečně tuhá,ale já při jízdě nic nepozoruju-no ale nemám srovnání..
Rex je gut, nevím co má kdo proti...jezdil taky někdo na užovce? Babička GPz 1100, rv '83, to bylo o život...!!!KankX píše:ja tedy na podvozku nesleduju nic spatneho... kdyz jsem ho koupil tak jsem si s tim stelovanim "vseho" trochu pohral a ted naprosta spokojenost, akorat se zadkem hejbu podle toho jak chci jet a co sebou vezu. Na par motorkach jsem uz jel a podvozek na Rexovi mi prijde naprosto OK, necitim ze by se mi neco nekde hejbalo jak nema a mam v naklonu absolutni "pocit jistoty" jo a pri brzdeni se mic spatneho take neprojevuje... Na co je Rex nachylnej tak to jsou pneumatiky, na ty je pekna mrcha, kdyz jsem tam mel Dunlop ST220 nebo Metzeler Z3 tak to bylo nepojizdy to to predni kolo delalo vsechno jine nez to co melo a blbe sjeta predni pneumatika ho umi taky pekne rozhoditMunga píše:Podle mne jsou u rexe vidle ta slabší část(předpokládám že jsou shodné na obou modelech) ,je to docela znát při brždění. Na zrx 1200 jsem nikdy nejel- je při jízdě poznat tužší kyvka oproti jedenáctce?? Prej nebyla dostatečně tuhá,ale já při jízdě nic nepozoruju-no ale nemám srovnání..To se pak clovek pere s riditky jako blazen
No abych to shrnul, tak muj Rexik s Dunlop Qualifier sedi jak pribitej a rekl bych lip nez kdejaky sport... Na 11tce jsem nikdy nejel tak nemohu srovnat, ale pri porovnani s konkurencnimi nahymi stroji, je Rex neprekonatelnej (vyradil bych jen X11 ta taky docela sedi
)
SAE 10W20Munga píše:V dané kategorii je Rex určitě nejlepší, ale na přední gumě mám nepravidelně sjetý (oskákaný) vzorek po stranách . Někde jsem slyšel že je to normální(od brždění),ale já bych spíš tipoval na chybu v tlumení-možná bych měl vyměnit olej. Neví někdo jaký olej a jaké množství tam patří?
S oskákaným vzorkem mám taky zkušenosti, u mě to bylo tak, že jsem při brždění už skoro nemoh udržet řidítka v přímým směru. Nakonec jsem zjistil, že to asi bylo gumou, ta oskákaná byla origo Bridgestone měnil jsem ji po 8tis. a nebýt toho oskákání vzozek by byl ještě ok, pak jsem dal Qualifiera a ten se bez sebemenších známek oskákání sjel po cca 10 tis. úplně do střechy. S brzdama ani s podvozkem jsem nic nedělal (předek mám neseřizovatelnej, takže to ani nešlo) a olej v tlumičích jsem taky neměnil.Munga píše:V dané kategorii je Rex určitě nejlepší, ale na přední gumě mám nepravidelně sjetý (oskákaný) vzorek po stranách . Někde jsem slyšel že je to normální(od brždění),ale já bych spíš tipoval na chybu v tlumení-možná bych měl vyměnit olej. Neví někdo jaký olej a jaké množství tam patří?
PeťasZ750 píše:S oskákaným vzorkem mám taky zkušenosti, u mě to bylo tak, že jsem při brždění už skoro nemoh udržet řidítka v přímým směru. Nakonec jsem zjistil, že to asi bylo gumou, ta oskákaná byla origo Bridgestone měnil jsem ji po 8tis. a nebýt toho oskákání vzozek by byl ještě ok, pak jsem dal Qualifiera a ten se bez sebemenších známek oskákání sjel po cca 10 tis. úplně do střechy. S brzdama ani s podvozkem jsem nic nedělal (předek mám neseřizovatelnej, takže to ani nešlo) a olej v tlumičích jsem taky neměnil.Munga píše:V dané kategorii je Rex určitě nejlepší, ale na přední gumě mám nepravidelně sjetý (oskákaný) vzorek po stranách . Někde jsem slyšel že je to normální(od brždění),ale já bych spíš tipoval na chybu v tlumení-možná bych měl vyměnit olej. Neví někdo jaký olej a jaké množství tam patří?
Já jsem teprve na 45 000Marťyn píše:Mám několik technických dotazů ohledně motoru, asi to patří do TECHNIKY, ale tady mě to připadlo trochu víc doma![]()
Protože můj Rexík (11) dosáhl 65000 km, potřebuju vědět kolik je předepsaný, popř. doporučený interval výměny rozvodového řetězu. Když jsme u toho řetězu, typ SC 2515 - 114 čl., to je O.K., ale v motoru je ještě jeden (alternátorový) u kterého nedokážu určit typ a počet čepů, najde se tady někdo, kdo už s tím má zkušenosti? Nechci to řešit až už to budu mít rozhozené![]()
přesně takový žaponský neseženeš, ale evropská obdoba je Hepco-becker (www.hepco-becker.de)sek píše:Celkem bych se vyprdnul na hodnocení barevnýho pojetí, ale zaujaly mě ty padáky(?) na šikmookejch Rexex. Dá se to pořídit i unás a na kolik penízků to příjde?Nevíte někdo?.