Stránka 176 z 212
Napsal: stř led 30, 2008 16:54:21
od marek
Here's what you need to get started to convert your ZRX to an upside down front modern day suspension. Includes tripple clamps (ZX9 upper and lower and a ZX7 upper), ZX6 forks in excellent condition, radial tokiko calipers with pads and axle with spacers. Tripple clamps include ignition switch and key. These are the essential parts necessary to convert your front end, but they DO NOT bolt on. You will need to them to fit. I got a good deal on some Ohlins conventional forks and that is why I am selling all this. I don't have the answers to "how to" questions, so please don't ask. I'll be glad to answer any other questions that I can.
tripple clamps by mohly být 3x brýle, horní i dolní z ZX9 a horní z zx7, tak to nechápu na co ??
vidle jsou ze šestky, hmm, jsou asi o 30 mm kratší, to by nevadilo, zatížení ??
na brýlích zapalování a klíč, zajímavé
Takže tím chce básník říct že brýle se dají použít z devítky, že bych je nemusel vyrábět? To zní sakra zajímavě, ale na co ty třetí?? nechápete to někdo?
Napsal: stř led 30, 2008 16:58:42
od volkswagen
No horní brejle jsou ZX-7, spodní brejle ZX-9, šavle ZX-6, radiální brzdiče spínačka atd.. Ovšem není to o přišroubování a ježdění - musí se vyřešit ještě plno věcí. Nakonec to vyřešil že koupil univerzály od ohlinsu který se prostě našroubujou a je...
Napsal: stř led 30, 2008 17:03:12
od volkswagen
Triple clamps jsou horní brejle - ale podle toho co jsem našel tak to znamená "brejle které mají ďoury na normální řídítka" takže tak
Napsal: stř led 30, 2008 18:25:26
od Zdrahy
Pořád mi nejdou do kebule ty vidle ze 6ky - jsou konstruované na o dost menší zatížení, možná s výměnou pružin by to šlo...
Napsal: stř led 30, 2008 19:01:43
od milda
Překladatelsko technický oříšek?? Co Chosé,nevěděl by??
Na mě to působí,že ten maník se právě nějakého problému-pakárně s realizací zaleknul...
Jinak ta cena by byla dost fajn,ne?
Napsal: stř led 30, 2008 19:26:29
od Pavel ZRX
Pokud má někdo zájem o vidle ZX 10, tak napište. Je to bez brýlí.
Napsal: stř led 30, 2008 19:29:39
od milda
Pavel Kys píše:Pokud má někdo zájem o vidle ZX 10, tak napište. Je to bez brýlí.
??ZLATÝ??

Napsal: stř led 30, 2008 19:38:04
od Pavel ZRX
milda píše:Pavel Kys píše:Pokud má někdo zájem o vidle ZX 10, tak napište. Je to bez brýlí.
??ZLATÝ??

JO
Napsal: stř led 30, 2008 19:43:09
od milda
Mě by se takovýhle vidle moc líbily,ale necítím se na to řešení všech problémů okolo.
Nerad bych Rexíka vzhledově vylepšil a jízdní vlastnosti pokazil...
Napsal: stř led 30, 2008 20:48:31
od Zdrahy
milda píše:Překladatelsko technický oříšek?? Co Chosé,nevěděl by??
Na mě to působí,že ten maník se právě nějakého problému-pakárně s realizací zaleknul...
Jinak ta cena by byla dost fajn,ne?
Budu upřímnej - nechápu co na tom nechápeš, už to tu přeložil Marek a VW
Here's what you need to get started to convert your ZRX to an upside down front modern day suspension. Includes tripple clamps (ZX9 upper and lower and a ZX7 upper), ZX6 forks in excellent condition, radial tokiko calipers with pads and axle with spacers. Tripple clamps include ignition switch and key. These are the essential parts necessary to convert your front end, but they DO NOT bolt on. You will need to them to fit. I got a good deal on some Ohlins conventional forks and that is why I am selling all this. I don't have the answers to "how to" questions, so please don't ask. I'll be glad to answer any other questions that I can.
Tady je všechno co potřebujete na to začít přestavbu ZRX na UD dnes technicky aktuální tlumení. Obsahuje kompletní brýle - spodek ZX9R - hřídel ZX9R a vršek ZX7R. ZX6 vidle v perfektním stavu, Radiální brzdiče Tokico a hřídel kola s podložkama. Brejle obsahujou zapalovací skřínku s klíčem. Jsou to základní díly pro přestavbu přední části, ale pozor - nejde o to je jen namontovat (všechno se bude muset upravit aby to spolu sedělo). Já jsem dostal nabídku na klasické Ohlinsy a proto tohle prodávám. Jestli máte otázku "JAK TO NAMONTOVAT??" tak to nevím a neptejte se mě... Všechny ostatní otázky odpovím..
ještě nějaké dotazy??
K těm brýlím ještě - asi by potřebovaly upravit průměry otvorů (ZX7R ma UD vidle kdežto ZX9R klasické - takže nemají stejný průměr trubek ve vidlích) no a otázkou zůstává průměr otvoru pro čep řízení na krku rámu, aby tam ten čep z devítky šel.. Vidím to na větší úpravy... spíš bych vzal celý předek řekněme z desiny a navařil ho na rám.. - no a brýle upravil aby tam šel můstek na řidítka, takže nově udělat vrchní část (šikovný nástrojař a dobrý materiál).
Celkově nevidím problém udělat to, pokud má člověk dost peněz a odvahu zkoušet jak to půjde. Na poprvé to asi všechno nevyjde, hlavně to musí dělat machr aby to nemělo dvě stopy až to vyjede z garáže...
Napsal: stř led 30, 2008 23:22:01
od milda
Zdrahy,díky za Tvé barevné poučení!!
Vidle už jsou prodané,byla to rychlovka.
Asi to minimálně rok počká,až nasbírám zkušenosti.Stejně bych měl bobky,že bych měl motorku bez kola ještě v květnu...!!
Na to mý ježdění origo vidle bohatě stačí,takže je to zatím jen o vzhledu...
Napsal: čtv led 31, 2008 08:43:41
od KankX
milda píše:Zdrahy,díky za Tvé barevné poučení!!
Vidle už jsou prodané,byla to rychlovka.
Asi to minimálně rok počká,až nasbírám zkušenosti.Stejně bych měl bobky,že bych měl motorku bez kola ještě v květnu...!!
Na to mý ježdění origo vidle bohatě stačí,takže je to zatím jen o vzhledu...
ta original neni vubec spatna, ja jsem s ni naprosto spokojenej... jen vzhledove neni uplne "soucasna"

Napsal: čtv led 31, 2008 09:53:23
od Zdrahy
Když si ještě jednou přečtete co napsal ten chlapík v aukci, tak nakonec použil "klasické" vidle. Sice od Ohlinsu, takže nejvyšší standart, ale přesto klasiku

Napsal: čtv led 31, 2008 10:48:58
od KankX
ZdrahyZX9R píše:Když si ještě jednou přečtete co napsal ten chlapík v aukci, tak nakonec použil "klasické" vidle. Sice od Ohlinsu, takže nejvyšší standart, ale přesto klasiku

ano take jsem to tak pochopil ...

Napsal: čtv led 31, 2008 17:20:55
od Munga
Podle mne jsou u rexe vidle ta slabší část(předpokládám že jsou shodné na obou modelech) ,je to docela znát při brždění. Na zrx 1200 jsem nikdy nejel- je při jízdě poznat tužší kyvka oproti jedenáctce?? Prej nebyla dostatečně tuhá,ale já při jízdě nic nepozoruju-no ale nemám srovnání..