ZRX...

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » stř led 30, 2008 16:54:21

Here's what you need to get started to convert your ZRX to an upside down front modern day suspension. Includes tripple clamps (ZX9 upper and lower and a ZX7 upper), ZX6 forks in excellent condition, radial tokiko calipers with pads and axle with spacers. Tripple clamps include ignition switch and key. These are the essential parts necessary to convert your front end, but they DO NOT bolt on. You will need to them to fit. I got a good deal on some Ohlins conventional forks and that is why I am selling all this. I don't have the answers to "how to" questions, so please don't ask. I'll be glad to answer any other questions that I can.

tripple clamps by mohly být 3x brýle, horní i dolní z ZX9 a horní z zx7, tak to nechápu na co ??
vidle jsou ze šestky, hmm, jsou asi o 30 mm kratší, to by nevadilo, zatížení ??
na brýlích zapalování a klíč, zajímavé

Takže tím chce básník říct že brýle se dají použít z devítky, že bych je nemusel vyrábět? To zní sakra zajímavě, ale na co ty třetí?? nechápete to někdo?
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř led 30, 2008 16:58:42

No horní brejle jsou ZX-7, spodní brejle ZX-9, šavle ZX-6, radiální brzdiče spínačka atd.. Ovšem není to o přišroubování a ježdění - musí se vyřešit ještě plno věcí. Nakonec to vyřešil že koupil univerzály od ohlinsu který se prostě našroubujou a je...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » stř led 30, 2008 17:03:12

Triple clamps jsou horní brejle - ale podle toho co jsem našel tak to znamená "brejle které mají ďoury na normální řídítka" takže tak
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » stř led 30, 2008 18:25:26

Pořád mi nejdou do kebule ty vidle ze 6ky - jsou konstruované na o dost menší zatížení, možná s výměnou pružin by to šlo...
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » stř led 30, 2008 19:01:43

Překladatelsko technický oříšek?? Co Chosé,nevěděl by??

Na mě to působí,že ten maník se právě nějakého problému-pakárně s realizací zaleknul...

Jinak ta cena by byla dost fajn,ne?
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » stř led 30, 2008 19:26:29

Pokud má někdo zájem o vidle ZX 10, tak napište. Je to bez brýlí.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » stř led 30, 2008 19:29:39

Pavel Kys píše:Pokud má někdo zájem o vidle ZX 10, tak napište. Je to bez brýlí.
??ZLATÝ??

:3some:
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » stř led 30, 2008 19:38:04

milda píše:
Pavel Kys píše:Pokud má někdo zájem o vidle ZX 10, tak napište. Je to bez brýlí.
??ZLATÝ??

:3some:
JO
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » stř led 30, 2008 19:43:09

Mě by se takovýhle vidle moc líbily,ale necítím se na to řešení všech problémů okolo.

Nerad bych Rexíka vzhledově vylepšil a jízdní vlastnosti pokazil...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » stř led 30, 2008 20:48:31

milda píše:Překladatelsko technický oříšek?? Co Chosé,nevěděl by??

Na mě to působí,že ten maník se právě nějakého problému-pakárně s realizací zaleknul...

Jinak ta cena by byla dost fajn,ne?
Budu upřímnej - nechápu co na tom nechápeš, už to tu přeložil Marek a VW

Here's what you need to get started to convert your ZRX to an upside down front modern day suspension. Includes tripple clamps (ZX9 upper and lower and a ZX7 upper), ZX6 forks in excellent condition, radial tokiko calipers with pads and axle with spacers. Tripple clamps include ignition switch and key. These are the essential parts necessary to convert your front end, but they DO NOT bolt on. You will need to them to fit. I got a good deal on some Ohlins conventional forks and that is why I am selling all this. I don't have the answers to "how to" questions, so please don't ask. I'll be glad to answer any other questions that I can.

Tady je všechno co potřebujete na to začít přestavbu ZRX na UD dnes technicky aktuální tlumení. Obsahuje kompletní brýle - spodek ZX9R - hřídel ZX9R a vršek ZX7R. ZX6 vidle v perfektním stavu, Radiální brzdiče Tokico a hřídel kola s podložkama. Brejle obsahujou zapalovací skřínku s klíčem. Jsou to základní díly pro přestavbu přední části, ale pozor - nejde o to je jen namontovat (všechno se bude muset upravit aby to spolu sedělo). Já jsem dostal nabídku na klasické Ohlinsy a proto tohle prodávám. Jestli máte otázku "JAK TO NAMONTOVAT??" tak to nevím a neptejte se mě... Všechny ostatní otázky odpovím..

ještě nějaké dotazy?? :roll: :lol:

K těm brýlím ještě - asi by potřebovaly upravit průměry otvorů (ZX7R ma UD vidle kdežto ZX9R klasické - takže nemají stejný průměr trubek ve vidlích) no a otázkou zůstává průměr otvoru pro čep řízení na krku rámu, aby tam ten čep z devítky šel.. Vidím to na větší úpravy... spíš bych vzal celý předek řekněme z desiny a navařil ho na rám.. - no a brýle upravil aby tam šel můstek na řidítka, takže nově udělat vrchní část (šikovný nástrojař a dobrý materiál).
Celkově nevidím problém udělat to, pokud má člověk dost peněz a odvahu zkoušet jak to půjde. Na poprvé to asi všechno nevyjde, hlavně to musí dělat machr aby to nemělo dvě stopy až to vyjede z garáže...
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » stř led 30, 2008 23:22:01

Zdrahy,díky za Tvé barevné poučení!!
Vidle už jsou prodané,byla to rychlovka.

Asi to minimálně rok počká,až nasbírám zkušenosti.Stejně bych měl bobky,že bych měl motorku bez kola ještě v květnu...!!

Na to mý ježdění origo vidle bohatě stačí,takže je to zatím jen o vzhledu...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv led 31, 2008 08:43:41

milda píše:Zdrahy,díky za Tvé barevné poučení!!
Vidle už jsou prodané,byla to rychlovka.

Asi to minimálně rok počká,až nasbírám zkušenosti.Stejně bych měl bobky,že bych měl motorku bez kola ještě v květnu...!!

Na to mý ježdění origo vidle bohatě stačí,takže je to zatím jen o vzhledu...
ta original neni vubec spatna, ja jsem s ni naprosto spokojenej... jen vzhledove neni uplne "soucasna" ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » čtv led 31, 2008 09:53:23

Když si ještě jednou přečtete co napsal ten chlapík v aukci, tak nakonec použil "klasické" vidle. Sice od Ohlinsu, takže nejvyšší standart, ale přesto klasiku :D :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv led 31, 2008 10:48:58

ZdrahyZX9R píše:Když si ještě jednou přečtete co napsal ten chlapík v aukci, tak nakonec použil "klasické" vidle. Sice od Ohlinsu, takže nejvyšší standart, ale přesto klasiku :D :wink:
ano take jsem to tak pochopil ... :-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Munga
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 406
Registrován: ned led 20, 2008 19:13:11
Bydliště: Praha

Příspěvek od Munga » čtv led 31, 2008 17:20:55

Podle mne jsou u rexe vidle ta slabší část(předpokládám že jsou shodné na obou modelech) ,je to docela znát při brždění. Na zrx 1200 jsem nikdy nejel- je při jízdě poznat tužší kyvka oproti jedenáctce?? Prej nebyla dostatečně tuhá,ale já při jízdě nic nepozoruju-no ale nemám srovnání..
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS

Zamčeno