ZRX...
Here's what you need to get started to convert your ZRX to an upside down front modern day suspension. Includes tripple clamps (ZX9 upper and lower and a ZX7 upper), ZX6 forks in excellent condition, radial tokiko calipers with pads and axle with spacers. Tripple clamps include ignition switch and key. These are the essential parts necessary to convert your front end, but they DO NOT bolt on. You will need to them to fit. I got a good deal on some Ohlins conventional forks and that is why I am selling all this. I don't have the answers to "how to" questions, so please don't ask. I'll be glad to answer any other questions that I can.
tripple clamps by mohly být 3x brýle, horní i dolní z ZX9 a horní z zx7, tak to nechápu na co ??
vidle jsou ze šestky, hmm, jsou asi o 30 mm kratší, to by nevadilo, zatížení ??
na brýlích zapalování a klíč, zajímavé
Takže tím chce básník říct že brýle se dají použít z devítky, že bych je nemusel vyrábět? To zní sakra zajímavě, ale na co ty třetí?? nechápete to někdo?
tripple clamps by mohly být 3x brýle, horní i dolní z ZX9 a horní z zx7, tak to nechápu na co ??
vidle jsou ze šestky, hmm, jsou asi o 30 mm kratší, to by nevadilo, zatížení ??
na brýlích zapalování a klíč, zajímavé
Takže tím chce básník říct že brýle se dají použít z devítky, že bych je nemusel vyrábět? To zní sakra zajímavě, ale na co ty třetí?? nechápete to někdo?
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No horní brejle jsou ZX-7, spodní brejle ZX-9, šavle ZX-6, radiální brzdiče spínačka atd.. Ovšem není to o přišroubování a ježdění - musí se vyřešit ještě plno věcí. Nakonec to vyřešil že koupil univerzály od ohlinsu který se prostě našroubujou a je...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Budu upřímnej - nechápu co na tom nechápeš, už to tu přeložil Marek a VWmilda píše:Překladatelsko technický oříšek?? Co Chosé,nevěděl by??
Na mě to působí,že ten maník se právě nějakého problému-pakárně s realizací zaleknul...
Jinak ta cena by byla dost fajn,ne?
Here's what you need to get started to convert your ZRX to an upside down front modern day suspension. Includes tripple clamps (ZX9 upper and lower and a ZX7 upper), ZX6 forks in excellent condition, radial tokiko calipers with pads and axle with spacers. Tripple clamps include ignition switch and key. These are the essential parts necessary to convert your front end, but they DO NOT bolt on. You will need to them to fit. I got a good deal on some Ohlins conventional forks and that is why I am selling all this. I don't have the answers to "how to" questions, so please don't ask. I'll be glad to answer any other questions that I can.
Tady je všechno co potřebujete na to začít přestavbu ZRX na UD dnes technicky aktuální tlumení. Obsahuje kompletní brýle - spodek ZX9R - hřídel ZX9R a vršek ZX7R. ZX6 vidle v perfektním stavu, Radiální brzdiče Tokico a hřídel kola s podložkama. Brejle obsahujou zapalovací skřínku s klíčem. Jsou to základní díly pro přestavbu přední části, ale pozor - nejde o to je jen namontovat (všechno se bude muset upravit aby to spolu sedělo). Já jsem dostal nabídku na klasické Ohlinsy a proto tohle prodávám. Jestli máte otázku "JAK TO NAMONTOVAT??" tak to nevím a neptejte se mě... Všechny ostatní otázky odpovím..
ještě nějaké dotazy??


K těm brýlím ještě - asi by potřebovaly upravit průměry otvorů (ZX7R ma UD vidle kdežto ZX9R klasické - takže nemají stejný průměr trubek ve vidlích) no a otázkou zůstává průměr otvoru pro čep řízení na krku rámu, aby tam ten čep z devítky šel.. Vidím to na větší úpravy... spíš bych vzal celý předek řekněme z desiny a navařil ho na rám.. - no a brýle upravil aby tam šel můstek na řidítka, takže nově udělat vrchní část (šikovný nástrojař a dobrý materiál).
Celkově nevidím problém udělat to, pokud má člověk dost peněz a odvahu zkoušet jak to půjde. Na poprvé to asi všechno nevyjde, hlavně to musí dělat machr aby to nemělo dvě stopy až to vyjede z garáže...
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Zdrahy,díky za Tvé barevné poučení!!
Vidle už jsou prodané,byla to rychlovka.
Asi to minimálně rok počká,až nasbírám zkušenosti.Stejně bych měl bobky,že bych měl motorku bez kola ještě v květnu...!!
Na to mý ježdění origo vidle bohatě stačí,takže je to zatím jen o vzhledu...
Vidle už jsou prodané,byla to rychlovka.
Asi to minimálně rok počká,až nasbírám zkušenosti.Stejně bych měl bobky,že bych měl motorku bez kola ještě v květnu...!!
Na to mý ježdění origo vidle bohatě stačí,takže je to zatím jen o vzhledu...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9362
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ta original neni vubec spatna, ja jsem s ni naprosto spokojenej... jen vzhledove neni uplne "soucasna"milda píše:Zdrahy,díky za Tvé barevné poučení!!
Vidle už jsou prodané,byla to rychlovka.
Asi to minimálně rok počká,až nasbírám zkušenosti.Stejně bych měl bobky,že bych měl motorku bez kola ještě v květnu...!!
Na to mý ježdění origo vidle bohatě stačí,takže je to zatím jen o vzhledu...

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Podle mne jsou u rexe vidle ta slabší část(předpokládám že jsou shodné na obou modelech) ,je to docela znát při brždění. Na zrx 1200 jsem nikdy nejel- je při jízdě poznat tužší kyvka oproti jedenáctce?? Prej nebyla dostatečně tuhá,ale já při jízdě nic nepozoruju-no ale nemám srovnání..
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS