Stránka 171 z 367
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 01:21:32
od Tilda
at uz znovu nesviti pady tak budu pokracovat tady:
ZRX 1984 píše:Hrana zadního plastu nad světlem je 99 cm vršek té hrany
ja jsem nameril o 5cm min, to asi nebude rozdil v nastaveni pruziny a nafouknuti gumy... takze podsedlak je decentne prihnutej dolu...
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 07:53:27
od KankX
Tilda píše:at uz znovu nesviti pady tak budu pokracovat tady:
ZRX 1984 píše:Hrana zadního plastu nad světlem je 99 cm vršek té hrany
ja jsem nameril o 5cm min, to asi nebude rozdil v nastaveni pruziny a nafouknuti gumy... takze podsedlak je decentne prihnutej dolu...
ja myslim ze nebude... jde o to ze jak mas ohle ty predni vidle, tak je motorka vepredu vyse, takze zadek nize... takhle to ted nema cenu merit, ale pojistovakovi samozrejme musis tvrdit ze je zohybane vse

Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 07:59:03
od tequila
Pavel ZRX píše:Při změně otáček motoru dochází ke změnám tlaku (nebo rychlosti proudění) výf. plynů. Otevřený výfuk líp funguje ve vysokých ot., originál má lepší průběh výkonu v nižších ot. Aby otevř. výfuk dal dobrý výkon i v nízkých ot, je potřeba zvýšit tlak ve výfuku. Jde to několika způsoby - ovládanou klapkou, změnou délky výfuku a tlakovým akumulátorem,, který je propojen trubkou patřičné délky a průměru. Místo napojení a objem je taky pro účinost celkem důležitý. Zásobník pomáhá vytvořit optimální tlakové podmínky pro režim motoru, pro který není výfuk. systém přizpůsoben. Měl by rozšířit pásmo použitelných otáček. Snad jsem to vysvětlil dobře.
No myslim ze ted to chapu i ja. Diky za podrobne vycerpavajici vysvetleni
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 09:34:54
od ZRX 1984
KankX píše:Tilda píše:at uz znovu nesviti pady tak budu pokracovat tady:
ZRX 1984 píše:Hrana zadního plastu nad světlem je 99 cm vršek té hrany
ja jsem nameril o 5cm min, to asi nebude rozdil v nastaveni pruziny a nafouknuti gumy... takze podsedlak je decentne prihnutej dolu...
ja myslim ze nebude... jde o to ze jak mas ohle ty predni vidle, tak je motorka vepredu vyse, takze zadek nize... takhle to ted nema cenu merit, ale pojistovakovi samozrejme musis tvrdit ze je zohybane vse

Hlavně by tam mohl být rozdíl ve výšce podle nastavení předpětí pružiny což jsou ty věnečky na tlumičích. Tím měníšvýšku celé motorky.
Kaňka má také pravdu s tím, že jsou ty vidle ohnuté a můžou zvedat celý předek a tím znižovat zadek.
Každopádně já mám na tom věnečku nejnižší. Od Té doby co jezdím sám je to pohodový....
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 09:45:23
od KankX
ZRX 1984 píše:Hlavně by tam mohl být rozdíl ve výšce podle nastavení předpětí pružiny což jsou ty věnečky na tlumičích. Tím měníšvýšku celé motorky..
to je samozrejme pekna hloupost, zadna vyska se nastavenim venecku nemeni, pouze je vice stlacena pruzina, tlumic ma stale stejnou delku... pokud na ni zrovna nesedis
Co ma na vysku zadku zasadni vliv, je, kdyz nekdo otoci ty nastavovaci excentry na kyvce obracene...
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 09:52:36
od tequila
jinak jsem nasel jeste jeden starsi. Ten by se mohl taky hodit.
http://www.ebay.co.uk/itm/05-Kawasaki-Z ... 138wt_1139
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 09:53:52
od Tilda
KankX píše:[ja myslim ze nebude... jde o to ze jak mas ohle ty predni vidle, tak je motorka vepredu vyse, takze zadek nize... takhle to ted nema cenu merit, ale pojistovakovi samozrejme musis tvrdit ze je zohybane vse

no nevim- to otoceni by bylo kolem osy zadniho kola, predni kolo ma vzdalenost cca 1,5m, ale podsedlak je svisle od osy cca 20cm. takze kdyz predek pujde o 10cm vys, vzadu by to melo znamenat cca 1cm dolu. takhle tech 5cm nenazenu
Seky: asi ma Kankx pravdu a i kdyby- ten skok na pruzine dela 0,5cm a jsem uprostred, tudiz by to byl 1cm na kazdou stranu
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 10:04:10
od ZRX 1984
KankX píše:ZRX 1984 píše:Hlavně by tam mohl být rozdíl ve výšce podle nastavení předpětí pružiny což jsou ty věnečky na tlumičích. Tím měníšvýšku celé motorky..
to je samozrejme pekna hloupost, zadna vyska se nastavenim venecku nemeni, pouze je vice stlacena pruzina, tlumic ma stale stejnou delku... pokud na ni zrovna nesedis
Co ma na vysku zadku zasadni vliv, je, kdyz nekdo otoci ty nastavovaci excentry na kyvce obracene...
Tak teď by mě zajímalo kdo má pravdu, jestli Zubr nebo KanX.
Zubr říkal, že tím měníš výšku celé motky Tlumič je stále stejně dlouhý, ale když je pružina nejvíce našponovaná drží ho na nejvyšším možném zdvihu, povolíš věneček a z horní meze ti sjede dolů, teoreticky když bys vzal zadek v tuto chvíli a přizvedl ho, měli by jít nejdřív tlumiče na horní doraz a teprve potom by se mělo odlepit kolo od země. Tak mi to říkal Zubr na Šumavě a přišlo mi to jako dost logický. Motku si dáš nahoru abys měl větší zdvih, když jedete dva nebo s bagáží...
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 10:07:33
od ZRX 1984
Jinak mě ještě napadlo pročpak se menším holčinám nastavuje na zadním tlumiči výška motorky aby dostali na zem?
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 10:07:46
od KankX
Tilda píše:KankX píše:[ja myslim ze nebude... jde o to ze jak mas ohle ty predni vidle, tak je motorka vepredu vyse, takze zadek nize... takhle to ted nema cenu merit, ale pojistovakovi samozrejme musis tvrdit ze je zohybane vse

no nevim- to otoceni by bylo kolem osy zadniho kola, predni kolo ma vzdalenost cca 1,5m, ale podsedlak je svisle od osy cca 20cm. takze kdyz predek pujde o 10cm vys, vzadu by to melo znamenat cca 1cm dolu. takhle tech 5cm nenazenu
Seky: asi ma Kankx pravdu a i kdyby- ten skok na pruzine dela 0,5cm a jsem uprostred, tudiz by to byl 1cm na kazdou stranu
nejsem ing. ...nemeril jsem presah zadniho konce podsedlaku a uz vubec nepouzivam matematickofyzikalni tabulky

, jen a jen selsky rozum a kdyz jsem videl ty tvoje fotky prisel mi ten predek dost zvednuty, ikdyz asi mas pravdu ze 5cm to neudela. V kazdem pripade, podsedlak je to nejmensi co te muze trapit, kdysi jsem si ho na ZR7 srovnal a natahnul doma na zahrade, stejne ma vliv jen na to jak sedis
...jo a k tomu predpeti zadni pruziny, tak s tim muzes nastavovat jak chces, zadek bude porad stejne, s tlumicem to nedela nic, ten je porad stejne dlouhej, ten se ti nezkrati

takze zadnej 1cm na kazdou stranu...
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 10:11:52
od KankX
ZRX 1984 píše:Jinak mě ještě napadlo pročpak se menším holčinám nastavuje na zadním tlumiči výška motorky?
nerikej... fakt??? tak to by me desne zajimalo... nastavuje se jim vyska prave prepakovanim toho tlumice, cimz se samozrejme zmeni vyska, coz navic u rexe nepripada v uvahu protoze zadne prepakovani nema a pomuzou tak leda ty kostky co zkousel Milda a ktere vlastne prodlouzi tlumic a tim zvednou zadek... vysku motorky vlastne urcuje delka tlumice v nezatizenem stavu, ktery funguje vlastne jako doraz.
a kdo to nechape, tomu to rad vysvetlim a nakreslim... ale ne tady na foru

Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 10:24:48
od ZRX 1984
Kua až se Mišák vrátí tak budu měřit jak vzteklej

mi neříkej že předpětím pružiny neměníš délku tlumiče, tudíž výšku celé motky.
Milda chtěl zadek ještě víš pak tam dával ty kostky aby tu pružinu ještě víc našponoval a víc natáhla tlumič, ale když ji povolíš aby byla měká bude zadek níž si myslím já
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 10:36:28
od tequila
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 10:45:09
od ZRX 1984
KankX píše:ZRX 1984 píše:Kua až se Mišák vrátí tak budu měřit jak vzteklej

mi neříkej že předpětím pružiny neměníš délku tlumiče, tudíž výšku celé motky.
Milda chtěl zadek ještě víš pak tam dával ty kostky aby tu pružinu ještě víc našponoval a víc natáhla tlumič, ale když ji povolíš aby byla měká bude zadek níž si myslím já
ja myslel ze nejsi uplny technicky antitalent

Je to možný, ale Zubřík mi přijde jako technicky zdatnej člověk, možná jsem jen blbě poslouchal, znáš mě....
Re: ZRX IV.
Napsal: pát srp 19, 2011 10:49:45
od KankX
budu muset zacit vybirat za technicka skoleni
tenhle obrazek je jeste zadarmo
