Stránka 18 z 27

Napsal: čtv zář 16, 2010 20:33:46
od Zdrahy
teda ne ta motorka :D ta vypadá parádně - podvozek z velkýho zeda tomu dal šmrnc, ta kyvka je pecka :wink: věřím že na vyblbnutí to bude jedna z nejlepších na trhu..

Napsal: čtv zář 16, 2010 21:18:45
od Ladis
:lol: :lol: :lol:

:arrow:

Obrázek

Napsal: čtv zář 16, 2010 21:25:39
od KankX
Zdrahy píše:..., ta kyvka je pecka :wink: ..
co mas s kyvkou? ... vzdyt je to alespon podle fotky uplne stejna jak Z1000 z roku 2007 :roll:

Napsal: pát zář 17, 2010 08:14:54
od Zdrahy
No právě :)

Napsal: pát zář 17, 2010 11:45:25
od Ladis
Jak hezky napsal kdosi na m.cz....konečně to má pohlednou kyvku, ne jen kus jeklu 80 x 20! :)

Napsal: sob říj 16, 2010 16:16:13
od Luke288
takže dnes menší upgrade. komplet systém Akrapovič. zvuk super, konečně zní jako motorka. pravda je, že se lehce změnil výkonovej profil motoru- nějakej koník navíc tam cítit je, ale rozhodně ve vyšším spektru otáček a naopak se výkon lehce ztratil z nižších. zatím nejsem uplně spokojen, protože střílí, což se mi prvních 10minut i docela líbilo, ale brzo mě to přešlo. navíc si nejsem jistej, jestli to nemůže něčemu ublížit, tzn asi power commander, ale to nechám asi až na jaro.
Obrázek
Obrázek

Napsal: sob říj 16, 2010 16:37:00
od Zdrahy
Vypadá to dobře :)

Napsal: ned říj 17, 2010 13:01:14
od Luke288
díky, po stránce zvuku i designu jsem maximálně spokojenej

Napsal: ned říj 17, 2010 14:59:41
od GEORG
takže ti vadí změna charakteru průběhu kroutícího momentu a výkonu?

bojím se, že každý otevřený ladak (systém) vezme dole a přidá nahoře

georg

Napsal: ned říj 17, 2010 19:34:51
od KankX
GEORG píše:takže ti vadí změna charakteru průběhu kroutícího momentu a výkonu?

bojím se, že každý otevřený ladak (systém) vezme dole a přidá nahoře

georg
ty se nemas co bat... ty uz to mas snad poladeno i dole, ne?

Napsal: ned říj 17, 2010 21:03:28
od GEORG
téměř,na jaře tam budu ještě dávat kn-ko a katalyzátor půjde taky ven.
georg

Napsal: ned říj 17, 2010 21:25:21
od Luke288
GEORG píše:takže ti vadí změna charakteru průběhu kroutícího momentu a výkonu?

bojím se, že každý otevřený ladak (systém) vezme dole a přidá nahoře

georg
nevadí, průběh výkonu je jinej tak jak píšeš, ale není to hotový. musí se přes power commander na brzdě doladit palivová mapa, takže to stále beru v podstatě jako polotovar, protože při ubrání plynu střílí, což asi nebude to pravý ořechový pro motor a i mě to docela vadí.

teď mi ještě řekněte, když už se bude ladit řídící jednotka, vyplatí se rovnou nějakej jinej vzduchovej filtr nebo cokoliv dalšího? teda aby to nemělo vliv na životnost motoru.

Napsal: ned říj 17, 2010 21:52:10
od volkswagen
Celá soustava od filtru až po koncovku musí hrát v akordu. Ergo když otevřeš výfuk a lítá z toho víc vzduchu ven, dávalo by smysl dostat nějak víc vzduchu dovnitř ;-)

Napsal: ned říj 17, 2010 22:08:01
od KankX
jak pise VW ... filtr je to prvni k otevrenemu vyfuku...

Napsal: ned říj 17, 2010 23:32:16
od Luke288
OK, první je filtr, něco dalšího ještě třeba, aby ta symbioza fungovala co nejlíp?