Stránka 138 z 234

Napsal: ned kvě 31, 2009 20:40:46
od Roman - ZX12
nemate predstavu na co prijde pravy zadni tlumic na ZRX 1200?
vypadato ze je ohlej, a zevnitr dodrenej od toho plastovyho krytu, ted otazka jestli menit v paru jak u auta, ale spis ne

Napsal: ned kvě 31, 2009 20:43:27
od Zdrahy
už jsme to tu někde probírali Romane :) ale pročítat komplet se mi to taky nechce (kdyžtak od fora ZRX2).. u trávníčka se snad dají sehnat nějaké tlumiče, co by měly pasovat :wink:

Napsal: ned kvě 31, 2009 21:09:38
od milda
Roman - ZX12 píše:nemate predstavu na co prijde pravy zadni tlumic na ZRX 1200?
vypadato ze je ohlej, a zevnitr dodrenej od toho plastovyho krytu, ted otazka jestli menit v paru jak u auta, ale spis ne
Mě přišel na Ebay asi na padesát dolarů....Taky jsem ho měl ohlej a začal téct...Ale někdo mi tehdy posílal kontakt na chlapíka,co je umí opravit.
Nešel jsem do toho:Sundat tlumič,odeslat.On ho rozebere a pak ti poví,kolik by ta sranda stála a jestli to vůbec půjde....

Napsal: pon čer 01, 2009 16:50:01
od Roman - ZX12
Zdrahy píše:už jsme to tu někde probírali Romane :) ale pročítat komplet se mi to taky nechce (kdyžtak od fora ZRX2).. u trávníčka se snad dají sehnat nějaké tlumiče, co by měly pasovat :wink:
taky nemam silu a caas to probirat cely :lol: ale zkusim co dokaze search :P

Napsal: pon čer 01, 2009 18:52:41
od Samčus
Tak to jsem tady probíral na podzim já. ( pamatujete dřevěný tlumiče :D ) taky mi vytek jeden tlumič. Dával jsem to opravit do http://www.moto-ufo.cz/ . Kompletní servis obou tlumičů s přetěsněním cca 4000,-. Zatím max spokojenost + dobrýrefernce. Servisovat se musej oba najednou. Jinak cena nových u Havrdy ( a zas se musej koupit oba) 46.000,- Kč. Tož tak

Napsal: pon čer 01, 2009 19:57:20
od Marťyn
Samčus píše:Tak to jsem tady probíral na podzim já. ( pamatujete dřevěný tlumiče :D ) taky mi vytek jeden tlumič. Dával jsem to opravit do http://www.moto-ufo.cz/ . Kompletní servis obou tlumičů s přetěsněním cca 4000,-. Zatím max spokojenost + dobrýrefernce. Servisovat se musej oba najednou. Jinak cena nových u Havrdy ( a zas se musej koupit oba) 46.000,- Kč. Tož tak
Péťo, Tvůj odkaz hlásí virus!

Napsal: pon čer 01, 2009 22:52:35
od milda
To už jsou lepší nový Ohlinsy Ka 149.....

Jsou cca. o dvacet papouchů levnější...

Napsal: úte čer 02, 2009 08:51:56
od Samčus
Martˇyne , dík za upozornění. Už jsem tam , Uhlířoj, volal ať si to daj do cajku. Ale jinak firma OK.

Napsal: úte čer 02, 2009 14:22:47
od Ladis
Romane, co zkusit prubnout TOHOTO týpka... :idea: :wink:

Napsal: úte čer 02, 2009 19:35:47
od Roman - ZX12
Ladis píše:Romane, co zkusit prubnout TOHOTO týpka... :idea: :wink:
mrknu, cinknu , dik :wink:

Dotaz

Napsal: stř čer 03, 2009 22:38:44
od Hery
Stalo se vám někdy, že jste se nemohli dostat pod sedlo? Dneska sem ho na výleťe odemkl, zase zacvakl a už nejde odemčít. Zámek se otáčí, ale je nějakej divnej. Nemá někdo radu, jak se tam dostat? Mám tam věci který nutně potřebuju.

Díky

Napsal: stř čer 03, 2009 22:46:25
od Zdrahy
To se sedlem je blbý - stalo se mi to, když jsem měl REXe krátce... vyhákl se mi bowden pod sedlem a tím pádem krok klíče nebyl dost dlouhý na to, aby odtáhl západku.. V podstatě potřebuješ hrubou sílu a nejlépe šest rukou (odemlki jsme to ve třech). Já držel motorku a zároveň ohýbal sedlo - druhý rval z bohu sedlo nahoru aby se dalo z boku dostat po něj ( k západce jistící sedlo na místě) a třetí měl kovový háček kterým se mu podařilo dostat k mechanismu a potáhnout za tu západku.
Nebyla to prdel a sedla mi bylo vážně líto (rveš to vší silou a ohýbáš a deformuješ plast na spodní straně sedla, je dost velká pravděpodobnost, že ho zlomíš a budeš bez sedla..)
Doporučuju to udělat s někým kdo ví co dělá, nebo to dát do servisu. (budou to mít za 5 minut a když to zlomí, tak je to jejich problém).

Napsal: stř čer 03, 2009 23:57:09
od fanuš
kdejaký vůl si zabouchne klíče v autě...já si zabouchl klíče pod sedlem....ale to je jiný příběh :D

Napsal: čtv čer 04, 2009 00:38:17
od Hery
Zdrahy píše:To se sedlem je blbý - stalo se mi to, když jsem měl REXe krátce... vyhákl se mi bowden pod sedlem a tím pádem krok klíče nebyl dost dlouhý na to, aby odtáhl západku.. V podstatě potřebuješ hrubou sílu a nejlépe šest rukou (odemlki jsme to ve třech). Já držel motorku a zároveň ohýbal sedlo - druhý rval z bohu sedlo nahoru aby se dalo z boku dostat po něj ( k západce jistící sedlo na místě) a třetí měl kovový háček kterým se mu podařilo dostat k mechanismu a potáhnout za tu západku.
Nebyla to prdel a sedla mi bylo vážně líto (rveš to vší silou a ohýbáš a deformuješ plast na spodní straně sedla, je dost velká pravděpodobnost, že ho zlomíš a budeš bez sedla..)
Doporučuju to udělat s někým kdo ví co dělá, nebo to dát do servisu. (budou to mít za 5 minut a když to zlomí, tak je to jejich problém).
Aha, tak díky moc za odpověď. Moc mě to nepotěšilo, ale co už nadělám. Neměli by jste někdo fotku jak to vypadá pod tím sedlem? Já žádnou nemám, protože mě to fakt nenapadlo...

Napsal: pát čer 05, 2009 14:33:57
od ZRX 1984
Chlapi, když jste měnili spojku, podařilo se vám zachovat těsnění pod spojkovým víkem? Já jestli ho mám objednat hned a nebo to zkusit opatrně sundati, u elitu cena 1850 za 9 lamel, ještě k tomu mají pružiny, každá za 300, pružiny zkusím jak budou vypadat, ale na 30 tisících by mohli ještě jednu spojku vydržet co myslíte. Je mi jasný, že půlka tady napíše udělej to komplet celé atd, ale tlačej mě maličko kačky :-( Svíčky a fitr budu brát od Havrdy a vidle nechám borcoj udělat, stejně tak vetily a to by mělo být všechno pro letošní sezónu, příští zezónu bych to viděl na rozvody, řetězovku a pneu, to bude zase darda :-)