ZRX III.
řešil jsem to minulou sezonu a zdá se že to bylo gumou. Měl jsem obuté jeté obě dvě. Na dálnici při vyšší rychlosti se to občas při rychlosti nad 180km/h zavlnilo a dobře mi z toho nebylo. Pomohlo buď ubrat nebo zalehnout víc na řídítka. Taky mě to občas rozvlnilo při přejíždění podélných nerovností vyšší rychlostí. Teď mám gumy nové a problém nepozoruju (i když jsem mockrát takovou rychlostí nejel)
ZX-12R naked
pokud se neržíš řidítek jak tchyně okapu, tak to tím asi nebude. Vidím to na ty guferka, kolo nepobírá hrby rovně a rozkmitá se...ZRX 1984 píše:Myslíš že by to bylo tím? spíš mi přijde, že jak nejsem schovanej za eSkovou polokapotáží, tak to semnou mlátíí tak, že to hází s celou motkou, ale na ty vidle se vrhnu. Ale zní to logicky. Pneu jsou nový...misak39 píše:já Ti povím v čom je problém- v tom filmu na předních vidlíchkaždá tlumí jinak bo maj v sobě jinou hladinu oleje a tak se to při větší rychlosti přetahuje mezi sebou...
a když jsme jeli ze Skalky, mazal jsem taky kolem 240 a nezdálo se že by kmitalo kolo, což by byl další argument pro ty vidle...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Dobrý přirovnánímisak39 píše:pokud se neržíš řidítek jak tchyně okapu, tak to tím asi nebude. Vidím to na ty guferka, kolo nepobírá hrby rovně a rozkmitá se...ZRX 1984 píše:Myslíš že by to bylo tím? spíš mi přijde, že jak nejsem schovanej za eSkovou polokapotáží, tak to semnou mlátíí tak, že to hází s celou motkou, ale na ty vidle se vrhnu. Ale zní to logicky. Pneu jsou nový...misak39 píše:já Ti povím v čom je problém- v tom filmu na předních vidlíchkaždá tlumí jinak bo maj v sobě jinou hladinu oleje a tak se to při větší rychlosti přetahuje mezi sebou...
a když jsme jeli ze Skalky, mazal jsem taky kolem 240 a nezdálo se že by kmitalo kolo, což by byl další argument pro ty vidle...


ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Zkoušel jsi ještě jiného rexe? Zajímalo by mě jak na nezaujatého téměř teda působí rozdíly mezi 11 a 12 a třeba nějakým vytuněným motorem? A v těch 240 pohoda? Já když tam sedím jak paní starostová, nebo co to psal KanX tak to už je docela síla se toho držetmisak39 píše:ani ne, bo jsem měl tankvak, takže jen tak malinko "přihrbenej"![]()

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Ještě jsem se chtěl zeptat rexařů, jak jim spíná sahara. Mě se stalo v neděli, že jsem nechal klasicky ohřát a pak jsem chvíli cca 10 minut kroužil po městě, a pak jsem čekal na kámoše než natankuje cca 10 min a než jsme vyrazili, tak sepla sahara, pak jsme stáli po delší cestě cca 150 km na semaforech a než padla zelená, tak zase sahara, vody mám dost, jen doufám, že neblbne čidlo a nespíná saharu příliš brzo...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
zkoušel, ale zase 11-tku Fanušovo Rexa, má malinko vyšší plégo, takže to je zase trochu jinak a foukalo o trošičku míň. Ty vibrace bych poznal, jsem zvyklej držet řídidla celkem zlehka... Fanuškovo jsem zkoušel jenom asi 220, bo jsme jeli v koloně a po krásnejch klikatechj silničkách...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
To vyšší plexi by nemuselo být špatný, už jsem nad tím taky uvažoval. Pak by mě zajímalo až Ti někdo půjčí 12, jak to pojede. Je jasný, že Kubova pojede nejbrutálnějcmisak39 píše:zkoušel, ale zase 11-tku Fanušovo Rexa, má malinko vyšší plégo, takže to je zase trochu jinak a foukalo o trošičku míň. Ty vibrace bych poznal, jsem zvyklej držet řídidla celkem zlehka... Fanuškovo jsem zkoušel jenom asi 220, bo jsme jeli v koloně a po krásnejch klikatechj silničkách...


ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Srovnání s grafem z Plzně.KankX píše:...jestli se tem hodnotam da verit, pak mas pekne nabuseneho Rexemilda píše:Tak já jsem stihl ještě před srazem nechat vyladit.
Docela původně strašili,že svody nestojí za moc a že z toho nic moc nedostanou,ale nakonec to docela jde...
Spotřeba během 600 km - 6l/100km. (půlka z toho fakt kochačka)
Tady je graf,výkony na zadním kole.
Modrá jak jsem to tam dovezl s KN v airboxu a slazené je tak nějak.
Červená už s přímými KN filtry a s ucpávkou výfuku
Zelená totéž bez ucpávky.
Tady pro srovnání grafy z brzdy na ZRX 1200R (asi to sem příhodně před pár dny házel Darkas-zrovna tohle číslo jsem neviděl)
Tudíž z toho cca.vychází nárůst krouťáku o 14,5Nm a výkonu o 24,2hp na zadním kole.(Což je na motoru víc,ale nevím o kolik o 15% ? To by bylo ze 127 na cca.150 hp ??)
Pro koho hrajou roli koruny,ať si je radši nechá na benzín.Rex jede senzačně i bez těchle úprav,alespoň podle mě....Jinak je to zajímavý experimentování........musis ale jezdit bez tlumivky
Hele Mildo kolik te to nakonec stalo v tom DK racingu? A co srovnani s grafem co ti brzdili loni v Plzni?
(už jsem ho našel


ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
to já teď naštěstí musel řešit jiný problém. Po minulých sezonách jsem byl nervózní, že mě větrák se nespustil ani při dlouhém stání. Naštěstí vše v pořádkou, hold větrák jak kráva, větrák můžu sand i oddělat
.
Jinak pro tebe, mě jak se jednou větrák spustil, tak to trvalo strašně dlouho než teplota spadla a vypnul se, o víkendu tady bylo celkem horka, takže si mylsím pohoda.
Jinak ta rychlost je strašně subjektivní, za 1. když tam hned dáš 200km/h z placu tak je to strašný fofr, ale když jsem valil 180km/h a pak zpomalil na 140km/h tak mě to připadalo lážo plážo i když obvykle je to tak moje konečná. Taky strašně záleží na větru a to nejen ze předu ale i boční, minule jsem se modlil ať jsem z dálnice pryč, protože mě to málem utrhlo hlavu.

Jinak pro tebe, mě jak se jednou větrák spustil, tak to trvalo strašně dlouho než teplota spadla a vypnul se, o víkendu tady bylo celkem horka, takže si mylsím pohoda.
Jinak ta rychlost je strašně subjektivní, za 1. když tam hned dáš 200km/h z placu tak je to strašný fofr, ale když jsem valil 180km/h a pak zpomalil na 140km/h tak mě to připadalo lážo plážo i když obvykle je to tak moje konečná. Taky strašně záleží na větru a to nejen ze předu ale i boční, minule jsem se modlil ať jsem z dálnice pryč, protože mě to málem utrhlo hlavu.
ZX-12R naked
- Zephyre-Rex
- Babyrider
- Příspěvky: 32
- Registrován: pon kvě 25, 2009 22:33:46
- Bydliště: Děčín
ZRX 1984 píše:Ještě jsem se chtěl zeptat rexařů, jak jim spíná sahara. Mě se stalo v neděli, že jsem nechal klasicky ohřát a pak jsem chvíli cca 10 minut kroužil po městě, a pak jsem čekal na kámoše než natankuje cca 10 min a než jsme vyrazili, tak sepla sahara, pak jsme stáli po delší cestě cca 150 km na semaforech a než padla zelená, tak zase sahara, vody mám dost, jen doufám, že neblbne čidlo a nespíná saharu příliš brzo...
řekl bych, že mě v normálu, tj. v pomalým provozu po městě, na místě ale jak vyjedu z města ven tak ani nevím, že tam je...



ZRX 1100 replica Eddie Lawson 99´, Zephyr 750 92´
- Czert ZRX
- Easy slider
- Příspěvky: 663
- Registrován: sob bře 17, 2007 20:33:33
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Bouchlý Rexík za 20ku
--------------
ZRX 1100 model 97 Police Version
Pomáhat a Chránit
LOL
ZRX 1100 model 97 Police Version
Pomáhat a Chránit
