Stránka 133 z 234

Napsal: pát kvě 22, 2009 10:15:58
od ZRX 1984
misak39 píše:
ZRX 1984 píše:
Peťa3 píše:A hele východočech, nazdar.

Hm, netknutá nádrž teda neni.

Začala mi mrcha trochu prosakovat vidle. Zvládáte výměnu gufera sami, nebo radši servis?
Je v guferech různejch výrobců nějakej zásadní rozdíl?
S tim souvisí, že se do servisu dostávám těžko, tak jsem začal překládat manuál, co zrovna potřebuju udělat.
Ale jde to děsně pomalu, nedělá to někdo taky, že bysme to měli rychlejc.
Zdarec. Vidle mi taky trošku prosakuje, nechám to udělat, až budu dělat spojku, nebo se na to vybodnu, není to zase tak hrozný, spíš to dělá jen takovej film, ale to vyměníš a když budeš jezdit tak do dvou měsíců to máš to samý si myslím... Pojedeš někdy s námi někam? Tenhle víkend jsou jižní čechy a příští víkend je Broďák :-)
bohužel jsem si říkal o vidli totéž, a za měsíc byla motka jak houpačka a kolo smetený na jedný straně... Výměna doma je tak na 2 hoďky...
Mě to dělá ten film, od tý doby co to mám a nepoznávám rozdíl nebo tak něco, ale důležitý je ty vidle zalapovat, protože to vznikne kamínkem a když to nerozleštíš tu ďubku, která Ti zkurvila to gufero, tak Ti to udělá znovu hned :-(

Napsal: pát kvě 22, 2009 10:42:30
od milda
Už jsem to tu psal a je to svatá pravda,vlastní zkušenost.
Samotná výměna nemusí nic vyřešit,je třeba kontrola vidlí.

Napsal: pát kvě 22, 2009 15:38:19
od 666S999
Vítej doma: Peta3!!! :wink:

Napsal: pát kvě 22, 2009 16:03:40
od DoktorZRX
Stará řetězovka mi taky dělala pěkný zvuky. Jo a taky vítám novýho Rexaře :)

Napsal: pát kvě 22, 2009 17:12:29
od MMKS
to samé na vidli teď řeším taky, ale snad to bude už v pohodě. Jinak tam prý pasují 2 druhy gufer - jednoduchá a zdvojená a ty jednoduché tam prý občas dělají problém (špatně těsní).

Doktere, ten černý je prostě nádherný, super inspirace, jestli se někdy odhodlám k laku, tak chci matně černou a jen mě to potvrdilo, že to vypadá skvěle.

Napsal: sob kvě 23, 2009 10:39:53
od 666S999
Jeté svody 4-2-1 s "fire" efektem, bez větších poškození...koncovka titancena:
Fotka Rexe, jak vypadá na motce

At Today's rates:

System: £558 (new £1,395 / 205,000 Yen + fees)

Postage:
Express £89 / 12,915 Yen (3-4 days)
Airmail £94 / 13,807 (6 days)
EcoAir £67 / 9,870 (2~3 weeks)
SeaMail £37 / 5,355 (up to 12 weeks)

Payment must be in Yen.


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: ned kvě 24, 2009 09:51:08
od HonzaZRX
Zdravim piloty ZRX... už sem zas dlouho nepřidal žádnej příspěvek.. jen pořád čtu a čtu :D jen se chci podělit s pár zajímavostma.. tak jednak.. Sháněl sem všude možně takový ty krytky vidlic a nikde sem je nemoch sehnat ale najednou se to stalo... zase hledám na netu a jeeeeeeee tady sou ty mršky tak pojďte ke mě domu a už je mám objednaný tak snad v týdnu přijdou... tady je foto č 1... no další zajímavost je že sem dal loni na rexe široký řidítka 22mm ale zdálo se mi to na tu šířku jak kdybych tam přidělal větev s heftama... a taky byly blbě naúhlovaný takže se mi lámalo zápěstí foto č.2..a taky nebyly moc pevný... pořád se mi líbily řidítka ze široka do úzka jako že 28,6mm ale to bych musel dát do prdele ty představce... no problém byl taky v tom že v těch brejlích jsou naproti sobě kuželový gumy který sloužej jako silen bloky a ty byly vymačkaný takže tam byla vůle... takže sem dal pod ty představce podložku aby se daly víc stáhnout... no hlavně co chci říct takže v Bickerscrownu sem narazil na krásný řidítka který se normálně pohybujou kolem 2 litrů tak za 850 kaček a k tomu redukce z 22,2mm na 28,6 mm.. http://www.bikerscrown.cz/produkt4089.html a foto č.3.. no další zajímavost tak to je to co mě sere nejvíc je startování po zimě... v zimě sem rexe načutával jen jednou.. mám ho pěkně v teplíčku tak řikám neni potřeba ne... ale po zimě sem ho pěkně vytlačil ale pěkně sem ho už nenastartoval... sitič na bomby a točil sem a nic.. sitič nic a točil sem a nic... sem na kopci tak řikám fajn asi sem to uchcal tak to pustim z kopce ... ani neškrtnul.. kurva rexi co s tebou.. vyndám svíčky a sou mokrý.. řikám fajn seš uchcanej tak buď.. svíce sem nechal uschnout.. dal zpátky a co se stalo po vrkání? hovno!!! akorát baterka už toho měla plná kecky tak sem to napojil na autobaterku a dr dr dr dr rd drdrdrdrdrdrdrdrrd a mašin běžel... řikám bože ty existuješ... hovno... jako něco sem pojezdil ale druhej den jako sice chytla ale horko těžko... byl sem zvyklej že sem se jed dotknul starteru a hned se probudila a teď musim točit jak blázen aby čapla... to neni možný... tak sem jel do servisu jo a taky když sem za ní vzal tak někdy pocukávala... v servisu mi bylo řečeno že sou v píči svíčky.. ale než tam dám nový tak ať si koupim do benzínu čistič karburátorů.. tak sem ho koupil normálně v autoshopu.. nalil.. pojezdil 150 km no a co mě dneska čeká? přesně tak.. výměna svíček.. jinak mě taky říkal v tom servisu způsoby jak startovat po zimě.. no jednak řikal že nejlepší je... dát tam starý svíčky a na ně to natočit a pak tam dát normální.. a nebo že se maj vyndat a protočit motor a dát je tam zpátky.. a nebo že vyndat filtr a rozprašovačem tam číknout trochu benzínu do každýho válce zvlášť... no nic tak zatim.. jo a taky sem pořídil konečně impregnaci na boty a sedačku a je to fakt super.. drží to pořád lesk jak blesk....



Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

cajk bajk

Napsal: ned kvě 24, 2009 12:02:48
od Honzis ZRX1100
pekne vymazlenej, to jako jooo

Napsal: ned kvě 24, 2009 18:56:55
od DoktorZRX
Krytky vidlic jsem viděl u Luise. Jinak pěkný eNko :wink:

Napsal: ned kvě 24, 2009 21:49:34
od HonzaZRX
Tak svíčky sem dneska vyměnil a jako fakt změna... uplně o něčem jinym .. táhne krásně bez vynechávání... a taky sem zjistil důležitou věc...tenkrát tady někdo dával fotku toho vrchního víčka šoupátka u karbecu a bylo tam ukázáno uzavřená a otevřená verze jeko že když to mělo ty zarážky tak je to ta 72 kw verze a když se to osoustružilo tak to mělo full 78 kw.. no a já tam ty zarážky mám a tak přemejšlim jestli si to v práci neosoustružim.. má s tim někd o zkušenosti? má to vůbec cenu? nezkurvim něco?

Napsal: pon kvě 25, 2009 07:18:22
od milda
Tak já jsem stihl ještě před srazem nechat vyladit.
Docela původně strašili,že svody nestojí za moc a že z toho nic moc nedostanou,ale nakonec to docela jde...
Spotřeba během 600 km - 6l/100km. (půlka z toho fakt kochačka)
Obrázek

Tady je graf,výkony na zadním kole.
Modrá jak jsem to tam dovezl s KN v airboxu a slazené je tak nějak.
Červená už s přímými KN filtry a s ucpávkou výfuku
Zelená totéž bez ucpávky.
Obrázek

Tady pro srovnání grafy z brzdy na ZRX 1200R (asi to sem příhodně před pár dny házel Darkas-zrovna tohle číslo jsem neviděl :cry: )
Obrázek

Tudíž z toho cca.vychází nárůst krouťáku o 14,5Nm a výkonu o 24,2hp na zadním kole.(Což je na motoru víc,ale nevím o kolik o 15% ? To by bylo ze 127 na cca.150 hp ??)
Pro koho hrajou roli koruny,ať si je radši nechá na benzín.Rex jede senzačně i bez těchle úprav,alespoň podle mě....Jinak je to zajímavý experimentování..... :twisted:

Napsal: pon kvě 25, 2009 09:14:16
od MARTY
az se na nem svezu tak ti reknu..jezdim ted postupne vsechny rexy v CKC :D :D

Napsal: pon kvě 25, 2009 09:16:20
od misak39
z 90 kW na 150 kW? (to jako koní Woe :D :?: )

Napsal: pon kvě 25, 2009 09:31:21
od milda
misak39 píše:z 90 kW na 150 kW? (to jako koní Woe :D :?: )
Jéé díky Mišáku!!!Pomíchal jsem hrušky s jablkama!! :oops: Ale psal jsem,že je to o 24 koní!!

Takhle by to bylo sakra jinak!!! Už jsem to opravil.

Napsal: pon kvě 25, 2009 09:56:28
od ZRX 1984
Jedu tenhle víkend na Broďák, bejvá tam chlapík s brzdou, tak to nechám změřit, mělo by to bejt naprosto v origoši jedenáctka, tak uvidíme, jestli tam bude teda :-)