
ZRX IV.
- Teamgreen
- Easy rider
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte led 27, 2009 22:51:12
- Bydliště: České Budějovice
Re: ZRX IV.
Hele Mildo, ty jsi takový zkušený, potřebuju poradit. Nevím jestlijsem po změ tolik přibral nebo co
, ale byl jsem tuhle na menší vyjížďce a několikrát se mi stalo na těch našich skvělých cestách, že mi šly zadní tlumiče nadoraz, nebo jsem měl alesponě ten pocit, že to docela bouchlo. Oblečenej s helnou můžu mít tak 110kg. Jak bych měl nastavit zadní tlumiče a péééra?

ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132
CKC # 1132
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Pokud jedeš na motorce sám,tak nemůže jít zadek natrdo!!Zadek je lehkej,protože Tvoje váha ve středu stroje se roznáší.Kdybys měl ještě za sebou spolujezdce 60-80kg a plnej horní kufr dejme tomu 20kg a dva boční kufry 2x 20 kg (všechny váhy samozřejmě střílím),kdy tyhle zatížení působí přímo nad zadním kolem-tlumičem,to bys musel šoupat kolem o blatník...Teamgreen píše:Hele Mildo, ty jsi takový zkušený, potřebuju poradit. Nevím jestlijsem po změ tolik přibral nebo co, ale byl jsem tuhle na menší vyjížďce a několikrát se mi stalo na těch našich skvělých cestách, že mi šly zadní tlumiče nadoraz, nebo jsem měl alesponě ten pocit, že to docela bouchlo. Oblečenej s helnou můžu mít tak 110kg. Jak bych měl nastavit zadní tlumiče a péééra?
Pokud máš tlumiče v pořádku,tak štelovat se dají.Síla pružiny tím otočným kroužkem na spec.klíč co máš v nářadí,(já jí mám na max,protože jezdím naloženej standartně na max.,potom stlačení a odskok kolečky nahoře a dole pod tlumičem,kdy asi jako standartní je střed,tj. za 2,já jezdím za 3.
Jinak se tedy za odborníka nepovažuju,to,že se pořád v něčem hrabu ještě neznamená,že tomu roz

Třeba mě ještě někdo doplní či opraví...

ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- Teamgreen
- Easy rider
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte led 27, 2009 22:51:12
- Bydliště: České Budějovice
Re: ZRX IV.
Pružinu máš na max. To znamená maximálně přitaženou, nebo maximálně povolenou?
ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132
CKC # 1132
- Teamgreen
- Easy rider
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte led 27, 2009 22:51:12
- Bydliště: České Budějovice
Re: ZRX IV.
Tak na pravým tlumiči mám spodní štělovací kolečko poškozený od tepla výfuku, patrně následek tunění s tím oválným IXILEM. je v poloze II a v podstatě j ním nehnu. Poškozená je i podložka pod pružinou, která je taky z plastu-téměř vytekla.
ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132
CKC # 1132
Re: ZRX IV.
Jo chlapci není nad originál 
To je trochu drsný, že od výfuku se roztečou plasty.
Jinak véfuk pěknej, co to stálo?

To je trochu drsný, že od výfuku se roztečou plasty.
Jinak véfuk pěknej, co to stálo?
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
hm hm to je zajímavé 
Možnáý bych mohl být taky trochu slyšet
Spíš bych potřeboval ten kroužek co je mezi tlumičem a svodama, jak je pod ním ta příruba, mám na něm odlouplej chrom
A vůbec na celým výfucku mám přiškvařený asi 4 páry bot

Možnáý bych mohl být taky trochu slyšet

Spíš bych potřeboval ten kroužek co je mezi tlumičem a svodama, jak je pod ním ta příruba, mám na něm odlouplej chrom

A vůbec na celým výfucku mám přiškvařený asi 4 páry bot

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Teamgreen:mám tu pružinu nejvíc stlačenou.To je zajímavá závada,to tem Ixil musel bejt kurňa blízko nebo sakra topit!!!Jinak já tu jeden zadní tlumič mám trošku ohlej a tekoucí,ale na ND dobrej.Pokud bys měl zájem.
Seky:to s odlouplým chromem se mi nezdá...neměly by být svody i koncovka z nerezu??
Už leštíš?
Seky:to s odlouplým chromem se mi nezdá...neměly by být svody i koncovka z nerezu??
Už leštíš?

ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Takový obecný základ pro nastavení pérování je, že by měla motorka volně stojící na kolech stlačit péra o 10% zdvihu, po nasednutí jezdce by mělo být stlačení cca 30%. Jinak pérování kope. Základ pro nastavení tlumení vidle je 7 kliků nahoře-roztažení, 8 kliků dole- stlačení. Zadní péra nahoře i dole pozice 2. Vše je v manuálu, je to pro váhu 75kg.
6S9 kniha o rexech uvádí trochu odlišné nastavení tlumení,do 75kg na vidlici nahoře- roztažení 2-4 klik., dole - stlačení 7-9klik. Zadek nahoře 1-2, dole 3-4. Pro těžký fahrery 95kg vidlice nahoře 3-5klik. Dole 6-8klik. Zadek nahoře 2-3, dole 2-3. Popisují i nastavení pérování, to jsem už vyzkoušel a moc se mě to nezdá, zadek se mě jeví moc tvrdý, teď zkouším nejměkčí a je v poho. Dřív jsem měl nastaveno pérování na prostřední zub, motorka nejlíp pérovala ve dvou, i jízdní vlasnosti byly lepší.
O kvalitě a nastavení pérování nejvíce poreferuje opotřebení pneumatik.
6S9 kniha o rexech uvádí trochu odlišné nastavení tlumení,do 75kg na vidlici nahoře- roztažení 2-4 klik., dole - stlačení 7-9klik. Zadek nahoře 1-2, dole 3-4. Pro těžký fahrery 95kg vidlice nahoře 3-5klik. Dole 6-8klik. Zadek nahoře 2-3, dole 2-3. Popisují i nastavení pérování, to jsem už vyzkoušel a moc se mě to nezdá, zadek se mě jeví moc tvrdý, teď zkouším nejměkčí a je v poho. Dřív jsem měl nastaveno pérování na prostřední zub, motorka nejlíp pérovala ve dvou, i jízdní vlasnosti byly lepší.
O kvalitě a nastavení pérování nejvíce poreferuje opotřebení pneumatik.
ZRX 1200 R
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
ZRX 1984 píše:hm hm to je zajímavé
Možnáý bych mohl být taky trochu slyšet
Spíš bych potřeboval ten kroužek co je mezi tlumičem a svodama, jak je pod ním ta příruba, mám na něm odlouplej chrom
A vůbec na celým výfucku mám přiškvařený asi 4 páry bot
Tak su trošku zvědavý, jak dlouho s tím origošem vydržíš

ZRX 1200 R
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Ta teplota výfuku nebude ok. Patrně z důvodu průchodnosti zplodin, zmenšení průtoku to pěkně dovede rozehřát. Nedávno mě do servisu dovezli feldu, na které zespodu hořel plastizol(nátěr), důvodem byl ucpaný střed. díl výfuku směsí vyrezlých přepážek a vaty.Teamgreen píše:No já vždycky troch potuním a po kritice a i sebekritice odtuním, nebo přetuním![]()
Viz přední pelxi.
ZRX 1200 R
- Teamgreen
- Easy rider
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte led 27, 2009 22:51:12
- Bydliště: České Budějovice
Re: ZRX IV.
Byl to oválný IXIL určený přímo pro ZRX a podle fotorafií, které mám z té doby byl opravdu mnohem blíže než originál i ten IXIL co jsem nainstaloval teď, jen jsem si toho tenkrát nevšiml. rozehřála se podložka pod pružinou a to nastavovací kolečko na nastavení útlumu. Mám teď v poloze II. Popis nastavení je podrobný, ale musím si to nastudovat abych se v tom vyznal. Pokud se mi podaří objevit se někde, kde se to hemží Rexařema tak si to nechám převést. 

ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132
CKC # 1132
- Teamgreen
- Easy rider
- Příspěvky: 386
- Registrován: úte led 27, 2009 22:51:12
- Bydliště: České Budějovice
Re: ZRX IV.
Já mám na výfucku přškvařený 1ks lýtko (vlastní)ZRX 1984 píše:hm hm to je zajímavé
Možnáý bych mohl být taky trochu slyšet
Spíš bych potřeboval ten kroužek co je mezi tlumičem a svodama, jak je pod ním ta příruba, mám na něm odlouplej chrom
A vůbec na celým výfucku mám přiškvařený asi 4 páry bot

ZRX 1200R - 2005
CKC # 1132
CKC # 1132
Re: ZRX IV.
No přišla mi ta leštěnka, tak jsem ji kousek zkusil. No myslím že to bude odlouplej chrom, bo celkově je ten kroužek pod koncovkou je dost tenkej, hlavně jsou tam naškvařený ty boty, který jdou odloupnout jen nehtem, nechce se mi na to nožem, ale budu asi muset. No je to dost zahumusený celý, tu motku snad nikdy nikdo nemyl
Jak říká soused, když si to můžeš koupit za dvě výplaty, tak na to taky budeš sr.t. Tady leje celej den, takže jsme to jen tak zlehounka zkusil. Leštěnka je vážně dobrá. Díky ta tip.
Pavle díky za zajímavé počtení o nastavení tlumičů, toto jsme ani netušil že to má jít stlačit o 10% a pak o 30%.
Já se do toho z minulých zkušeností nebudu vrtat, jak jsme na tom jel, tak bych možná trošku přitvrdil předek, bo ty šrouby jsou snad celý vyšroubovaný a při každém brždění se to dost potápí, ale už to tuším, jak se v tom začnu vrtat, bude trvat 1000 km, než to doladím

Pavle díky za zajímavé počtení o nastavení tlumičů, toto jsme ani netušil že to má jít stlačit o 10% a pak o 30%.
Já se do toho z minulých zkušeností nebudu vrtat, jak jsme na tom jel, tak bych možná trošku přitvrdil předek, bo ty šrouby jsou snad celý vyšroubovaný a při každém brždění se to dost potápí, ale už to tuším, jak se v tom začnu vrtat, bude trvat 1000 km, než to doladím

ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Já jsem pochopil, že to žhne teď, po montáži toho dlouhýho laufu, tak pardon.Teamgreen píše:Byl to oválný IXIL určený přímo pro ZRX a podle fotorafií, které mám z té doby byl opravdu mnohem blíže než originál i ten IXIL co jsem nainstaloval teď, jen jsem si toho tenkrát nevšiml. rozehřála se podložka pod pružinou a to nastavovací kolečko na nastavení útlumu. Mám teď v poloze II. Popis nastavení je podrobný, ale musím si to nastudovat abych se v tom vyznal. Pokud se mi podaří objevit se někde, kde se to hemží Rexařema tak si to nechám převést.
ZRX 1200 R