ZRX III.
Ono to totiž vzniklo tak, byl jsem se před pár dny projet, nakonec jsem dotankoval, dojel dom, postavil motorku a tři dny jsem na ní nejel. Když jsem k ní po těch třech dnech přijel tak ať jsem dělal, co jsem dělal motor šel jen na tři válce (třetí svíčka mokrá). Tak jsem vyhodil karburátory, zkontroloval plovákové komory, jestli tam není binec, vyfoukal složil a jelo to na čtyři, ale kolísaly otáčky, odstavil jsem to , zavolal kamarádovi s manometrama a několik dní to stálo. Když jsem vyjel k tomu kamarádovi, tak už zase tři válce. No a dál už je to napsané v prvním příspěvku.
Jediná možná příčina je netěsnost jehlového ventilu pod plovákem - plovák se sice nadzvedne, ale ventil netěsní a tudíž palivo proudí (není se čemu divit mám najeto 76200km a kdo ví jestli ty ventilky někdo někdy měnil). V normálním provozu na to nepříjdeš, protože ti zavírá podtlak na nádrži.
Vzhledem k tomu, že se mi ulíval třetí válec, bude příčina tam - vyměním ventilky. Sám si to neudělám, protože motorkzůstala u toho kamaráda a navíc tento týden mám noční dvanáctky a přes den spím.
Proč to nevyteklo airboxem? Protože karburátor je průchozí na obě strany, tzn., že něco šlo do motoru (dokonce i přes airbox, protože je tam oddech z klikové skříně), něco do airboxu a zbytek na zem, bylo tam něco mezi třičtvrtě a plnou, takže hodně.
Díky všem za slova útěchy. Nepovažuju to za zásadní problém, je to jen drobný zádrhel na cestě k dosažení nirvány
Jediná možná příčina je netěsnost jehlového ventilu pod plovákem - plovák se sice nadzvedne, ale ventil netěsní a tudíž palivo proudí (není se čemu divit mám najeto 76200km a kdo ví jestli ty ventilky někdo někdy měnil). V normálním provozu na to nepříjdeš, protože ti zavírá podtlak na nádrži.
Vzhledem k tomu, že se mi ulíval třetí válec, bude příčina tam - vyměním ventilky. Sám si to neudělám, protože motorkzůstala u toho kamaráda a navíc tento týden mám noční dvanáctky a přes den spím.
Proč to nevyteklo airboxem? Protože karburátor je průchozí na obě strany, tzn., že něco šlo do motoru (dokonce i přes airbox, protože je tam oddech z klikové skříně), něco do airboxu a zbytek na zem, bylo tam něco mezi třičtvrtě a plnou, takže hodně.
Díky všem za slova útěchy. Nepovažuju to za zásadní problém, je to jen drobný zádrhel na cestě k dosažení nirvány

ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
sry, nejedna se o ZRX, ale kdyz tu resite tu nadrz a spol....
Vcera se mi (uz zase) stalo, ze jsem natankoval velmi plnou nadrz a benzin tekl ven.
nejdriv jsem nevedel kudy, ale pak koukam....z airboxu!!! (pri vypnutym motoru)
Jakto? Podtlakovej kokout je v poradku, to jsem kontroloval a na PRI nebyl, to jsem kontroloval 2x.
Ale stane se mi to jedine pri plny nadrzi, kdyz neni uplne plna, tak je to v pohode.
Projel jsem se, abych spalin nejakej benzin. Pak uz to (podle ocekavani) neteklo.
Nechal jsem to odstat,vyndal jsem filtr a sahnul do airboxu.....sucho! (krom par kapek oleje, coz je v poradku, je tam odvetrani skrine.
Benzin mi vytekal z airboxu v jeho nejnizsim miste (spatne utazenej sroubek) kdyz byla motorka naklonena na bocnim stojanku. kdyz jsem ji narovnal, tak to neteklo. (mozna jo tou hadici - odpadem z airboxu, ale to me nejak nenapadlo zkontrolovat, takze nevim)
Nechapu. pokud je kohout v poradku, tak do karbcu muze natect jen to, co je mezi kokoutem a karbcema.
A pokud by to bylo neco v karbcich, tak to dela furt, protoze na to nadrz nema vliv, jelikoz pres kohout do karbcu nic tect nemuze.
ale stejne mi nejde do hlavy, proc to jindy nedela, jen pri plny nadrzi.....
Jasnovidci sem!
jo abych nezapomnel, do motoru nenateklo nic, oleje je tam porad stejne a nastartovat jde v pohode.
Vcera se mi (uz zase) stalo, ze jsem natankoval velmi plnou nadrz a benzin tekl ven.
nejdriv jsem nevedel kudy, ale pak koukam....z airboxu!!! (pri vypnutym motoru)
Jakto? Podtlakovej kokout je v poradku, to jsem kontroloval a na PRI nebyl, to jsem kontroloval 2x.
Ale stane se mi to jedine pri plny nadrzi, kdyz neni uplne plna, tak je to v pohode.
Projel jsem se, abych spalin nejakej benzin. Pak uz to (podle ocekavani) neteklo.
Nechal jsem to odstat,vyndal jsem filtr a sahnul do airboxu.....sucho! (krom par kapek oleje, coz je v poradku, je tam odvetrani skrine.
Benzin mi vytekal z airboxu v jeho nejnizsim miste (spatne utazenej sroubek) kdyz byla motorka naklonena na bocnim stojanku. kdyz jsem ji narovnal, tak to neteklo. (mozna jo tou hadici - odpadem z airboxu, ale to me nejak nenapadlo zkontrolovat, takze nevim)
Nechapu. pokud je kohout v poradku, tak do karbcu muze natect jen to, co je mezi kokoutem a karbcema.
A pokud by to bylo neco v karbcich, tak to dela furt, protoze na to nadrz nema vliv, jelikoz pres kohout do karbcu nic tect nemuze.
ale stejne mi nejde do hlavy, proc to jindy nedela, jen pri plny nadrzi.....
Jasnovidci sem!

jo abych nezapomnel, do motoru nenateklo nic, oleje je tam porad stejne a nastartovat jde v pohode.
CKC # 594
Zvýšení zadku
Chlapi chtěl bych na svího rexe sehnat zvýšení zadku takový ty mezikusy pod zadní tlumiče nevíte někdo kde se to dá koupit, vyděl jsem to na jedněch stránkách v Německu, ale nejde mě to objednat.
Re: Zvýšení zadku
koukal jsem na xbikes.cz ale na zrx to nemaj. a pritom treba na xjr to maj, presne to co myslis....Rumlos píše:Chlapi chtěl bych na svího rexe sehnat zvýšení zadku takový ty mezikusy pod zadní tlumiče nevíte někdo kde se to dá koupit, vyděl jsem to na jedněch stránkách v Německu, ale nejde mě to objednat.
a na metisse.de jsem to taky nenasel....
CKC # 594
Re: Zvýšení zadku
Je to teda tajný, ale já top prásknu, Samčus to řešil s Mildou na SkalceRumlos píše:Chlapi chtěl bych na svího rexe sehnat zvýšení zadku takový ty mezikusy pod zadní tlumiče nevíte někdo kde se to dá koupit, vyděl jsem to na jedněch stránkách v Německu, ale nejde mě to objednat.


ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: Zvýšení zadku
Já jsem na to taky zvědavejZRX 1984 píše:Je to teda tajný, ale já top prásknu, Samčus to řešil s Mildou na SkalceRumlos píše:Chlapi chtěl bych na svího rexe sehnat zvýšení zadku takový ty mezikusy pod zadní tlumiče nevíte někdo kde se to dá koupit, vyděl jsem to na jedněch stránkách v Německu, ale nejde mě to objednat.Zkus se jich poptat, je to jejich know how, třeba Ti ho poraděj

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
K ničemu.. je to takovej ten německej tunning
posadí to váhu motorky víc na přední kolo a docela hezky to vypadá, o jízdních vlastnostech bych nerad spekuloval (nemám potuchy).... Apropo, když jen pootočíš excentry tak musí jinak fungovat tlumiče, ne?? V podstatě je trochu natáhneš 


ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209