Stránka 125 z 234
Napsal: pát kvě 08, 2009 23:47:01
od Marťyn
zdenek píše:KankX píše:a tohle znate?

blahopreji ke 14-ctce
doufam ze se k ni taky jednou probojuji

To je dvanáctka. Teda aspoň je to tam napsané.
Napsal: sob kvě 09, 2009 09:48:40
od zdenek
Marťyn píše:zdenek píše:KankX píše:a tohle znate?

blahopreji ke 14-ctce
doufam ze se k ni taky jednou probojuji

To je dvanáctka. Teda aspoň je to tam napsané.
Kanxovi sem blahopral ke 14 -ctce bo ji ma nove v podpisu
tos tak
ale zpet k Rexum, vcera sem mel diky par kamosum moznost nechat premerit tlaky valcu a podtlaky

[/img]
vzhledem k pribývající rade motorek ktere taky na tehle akci byli jsem mel omezene mnozství pokusu ty tlaky otestovat, taky pristup nic moc, povolil sem akorat drzak termostatu, jinak tam sel merak vcelku dobre zasunout, nelze nez pochvalit pana Kawasakiho jak dobre a pristupne to vymyslel. DAl se slo na podtlaky krom prvního (minimalní odchylka)vsechny nachlup stejny, doladil se tedy i ten první a hura domu.
Takze sem spokojenej co se motoru tyce, po 60 tis sem cekal nejakou hruzu, ale obavy byli zbytecne, stejne tak podtlaky ktere se minimalne 25 tisic nedelali a v podstate byli v poradku. Tim padem ventily nechavam na pokoji, podle hesla nemontuj do toho co funguje
At vam to lice kluci

Napsal: ned kvě 10, 2009 18:12:36
od MMKS
tak jsme si dali z klukama pěknou pánskou jízdu v 860km za 3 dny nejsou špatné. Obzvlášť když druhé den jsme byly ještě všichni sťatí a vyjížděli až kolem 14 hodin. Průměrná rychlost asi kolem 70km/h (dle gps trackeru) ale vzhledem k tomu, že jsem se motali Moravský kras, Jeseníky a pak Orlické hory tak to byla celkem šichta.
Jinak ze složení SV650, FZ1S a GSF 1200 jsem měl celou dobu nejnišší spotřebu.
Ale to se asi změní, protože potřebuju fakt ten motor naladit na ten laďák. Nečekal jsem jak moc to půjde poznat. Zdá se mě, že spodek je daleko slabší, ale říkám si jestli to není i tím, že řadím podle sluchu a teda dřív než jsem byl zvyklý, protože to prostě dřív začne řvát.
Asi po 100km jsem tam vrazil i tlumítko a zdálo se mě, že to pomohlo, ale i tak při zavření plynu z vysokých otáček výfuk chorachtal a střílel až dost. Doufám, že pomůže jen to přidání bohatosti směsy. Servisák mě straší, že to bude k ničemu, že bude potřeba dynojet, ale mám strach, že mě chce jen natáhnout a vymýšlí ptákoviny. Pak mě řekne, že dynojet je málo a chce to KN filtr. 90% motorek mají laďáky a neslyšel jsem, že by to někdo zvlášť řešil.
Jaký je váš názor.
Zkoušeli jsme i videjka, za 1/2 hoďky jsem zbastlili před ojdezdem držák na nádrž, ale nakonec se nejlepší ukázalo zabalit foťák do molitanu a pavoukem na nosič a brát to zezadu. Nejlepší pak bylo, když jsem jel první, na můj vkus a um jsem jel po úzké cestě vlese jak prase, aby to pěkně vypadalo a kluci měli "akční" záběry, aby jsem pak zjistili, že video je jen na 15minut a tak máme zabranou tu nejnudnější část

.
Ale i tak, člověk si představuje jak to klopí a valí, a pak na videu nedokáže odhadnout, kde že byla ta ukrutná zatáčka, protože motorka se skoro nehne

Napsal: pon kvě 11, 2009 23:40:21
od milda
Tenhle detail se mi líbí....
Napsal: pon kvě 11, 2009 23:58:09
od milda
vysmátej.....
...ještě kousek a dosáhne na stupačky!!!
Napsal: úte kvě 12, 2009 09:29:48
od ZRX 1984
MMKS píše:tak jsme si dali z klukama pěknou pánskou jízdu v 860km za 3 dny nejsou špatné. Obzvlášť když druhé den jsme byly ještě všichni sťatí a vyjížděli až kolem 14 hodin. Průměrná rychlost asi kolem 70km/h (dle gps trackeru) ale vzhledem k tomu, že jsem se motali Moravský kras, Jeseníky a pak Orlické hory tak to byla celkem šichta.
Jinak ze složení SV650, FZ1S a GSF 1200 jsem měl celou dobu nejnišší spotřebu.
Ale to se asi změní, protože potřebuju fakt ten motor naladit na ten laďák. Nečekal jsem jak moc to půjde poznat. Zdá se mě, že spodek je daleko slabší, ale říkám si jestli to není i tím, že řadím podle sluchu a teda dřív než jsem byl zvyklý, protože to prostě dřív začne řvát.
Asi po 100km jsem tam vrazil i tlumítko a zdálo se mě, že to pomohlo, ale i tak při zavření plynu z vysokých otáček výfuk chorachtal a střílel až dost. Doufám, že pomůže jen to přidání bohatosti směsy. Servisák mě straší, že to bude k ničemu, že bude potřeba dynojet, ale mám strach, že mě chce jen natáhnout a vymýšlí ptákoviny. Pak mě řekne, že dynojet je málo a chce to KN filtr. 90% motorek mají laďáky a neslyšel jsem, že by to někdo zvlášť řešil.
Jaký je váš názor.
Zkoušeli jsme i videjka, za 1/2 hoďky jsem zbastlili před ojdezdem držák na nádrž, ale nakonec se nejlepší ukázalo zabalit foťák do molitanu a pavoukem na nosič a brát to zezadu. Nejlepší pak bylo, když jsem jel první, na můj vkus a um jsem jel po úzké cestě vlese jak prase, aby to pěkně vypadalo a kluci měli "akční" záběry, aby jsem pak zjistili, že video je jen na 15minut a tak máme zabranou tu nejnudnější část

.
Ale i tak, člověk si představuje jak to klopí a valí, a pak na videu nedokáže odhadnout, kde že byla ta ukrutná zatáčka, protože motorka se skoro nehne

Nechci Tě děsit, ale měl jsem na rexovi otevřenej lauf a koupil jsem origo a spodek je zpátky

Nevím jestli Ti bohatost směsi pomůže, teoreticky by měla, ale nejsem v tomhle směru odborník, zkus Mildu, nebo Pavla Kyse
Napsal: úte kvě 12, 2009 16:06:27
od Marťyn
Napsal: úte kvě 12, 2009 17:04:19
od misak39
vyndat svíčky, protočit naprázdno, vylejt olej a je po opravě... taky se mi to povedlo takto vylepšit...
Napsal: úte kvě 12, 2009 17:37:25
od Dargas
o tomhle uz jsem slysel nekolikrat. to ten benzin neudrzi ty plovaky, ktery normalne zaviraj benzin do karbcu?
no, asi teda ne....
Napsal: úte kvě 12, 2009 19:38:34
od milda
Tak to je mrzutost Marťyne,sezóna v plným proudu!!
Měl by ses do toho pustit sám!! Bez čekání .....
Držím palce ať jezdíš brzy!!!
Napsal: úte kvě 12, 2009 20:16:10
od KankX
Martyne... ale ne, co to delas???

Az udelas to co ti chlapci radi, tak by to taky chtelo opravit tu pricinu, proc se to stalo, protoze pokud si dobre vybavuji, tak by se to pri prepnuti na PRI stat nemelo, takze tam bude asi jeste nejaky jiny problem

Kdysi jsem na ZR7 par dni jezdil na PRI a nic podobneho se mi nestalo....
Napsal: úte kvě 12, 2009 20:32:18
od farmář
ber to z druhé stránky....máš vypulírovanej motor jako nikdo jinej. Ty nestalo se ti to už dřív,mám dojem??
Napsal: úte kvě 12, 2009 21:35:40
od milda
Nejsem v tomhle směru úplně zdatnej,ale myslím,že to bude jinde než v plováku.Mě,když se dostal bordel pod plovák a ten nezavřel,tudíž hladina stále stoupala a benál vytíkal airboxem.Do motoru neteklo nic.
Ale možná kecám.Vlastně to byla chvilka(byl jsem u toho a tekl na horkej vejfuck).Sice jsem na PRI kohout neměl,ale ten benzín tekl jen když se natočil motor-otevřel se pal.kohout.Ale proč a kudy by měl téct do motoru ?
Napsal: úte kvě 12, 2009 22:10:52
od Ladis
KankX píše:...Kdysi jsem na ZR7 par dni jezdil na PRI a nic podobneho se mi nestalo....
Potvrzuju, na PRI se dá normálně jezdit bez jakýchkoliv známek dopadu, který popisuje Martyn...problém bude jinde!

Napsal: úte kvě 12, 2009 22:53:36
od marek
Dargas píše:o tomhle uz jsem slysel nekolikrat. to ten benzin neudrzi ty plovaky, ktery normalne zaviraj benzin do karbcu?
no, asi teda ne....
přesně