Stránka 13 z 18

Napsal: pon čer 23, 2008 13:42:09
od tomas_cze
při otočení klíčku to píská každá motorka se vstřikováním par sekund pak ticho.
To pískání nebo bzučení bude určitě větrák, zkus se přiblížit k větráku jak to začne dělat, věř mi někdy se ti to může zapnout z nepochopitelných důvodů. Pokud ti to tak dělá často přijeď k nám a ja se na to kouknu...

Napsal: pon čer 23, 2008 14:14:21
od BOB
No myslel jsem si, že po otočením klíče se sepne čerpadlo, které dočerpá palivo z nádrže ke vstřiku a tím se zajistí bezproblémový start. S tím tedy nemám žádné zkušenosti mám a měl jsem jen podtlakové čerpadla s karbcema. Takže tu technologii nemám prohlidlou. Ale, že by se točil vetrák zastudena jen při otočení klíče? :shock:

Napsal: úte čer 24, 2008 15:50:45
od Frki
Podtlakem v nadrzi to taky neni, to byla jedna z prvnich veci co me napadlo...otevrel sem nadrz a nepomohlo.
A cerpadlo to taky neni, to vydava "svistivy" zvuk.
A ze by to byl fakt ten posrany vetrak? nevim nevim, jedine ze by byl cely komplet z plastu, to by potom takovy zvuk mit mohl, ale pochybuju ze je prave z onoho plastu ;)

Jak uz jsem psal, je to slyset a vyskytne se ten zvuk obcas i pri vyssich otackach, kdyz jedu kolem 120. Kdyz mam sklopeny pruzor na helme, tak to skoro neni slyset, ale staci otevrit, a uz je slysitelny intenzivneji.
Tome, ale stejne, rikal jsem, ze ho slysim z pod budiku, z te palubky vlastne. Poznam to, protoze kdyz to pisti na neutral, tak sem si motorku obesel, a z oblasti motoru to nevychazelo. Predpokladam, ze prave v palubce zadny vetrak nebude.
Este vydrzim, je to fakticky prkotina. Spis mi to prijde jako nejake chybne vyhonocovani nejakeho pocitace v Ninji ohledne stavu motoru nebo neco obdobneho.
Dalo by se to vysvetlit vselijak, ale kdyz mi to provedlo prave i po tom otoceni klicku, tak to mi podlomilo kolena. :) :)
Nikdy jsem se s necim podobnym na ZADNE motorce nesetkal, tak muzu jen cekat, co se z toho vyklube. Fakt to necham az na tu garancku. Az zacnou prazdniny, tak tam dojedu jak na koni. ;)

Napsal: úte čer 24, 2008 16:48:32
od maxim87
Frki píše:....kdyz jedu kolem 120....
A ja se prvnich 1000 km bal vytocit motorku na 100.:-D

Napsal: stř čer 25, 2008 15:48:01
od tomas_cze
No ono vetrak od palubky neni tak daleko, navic v palubce neni nic jineho nez klasicky mechanicmus budiku to zadne zvuky vydavat nemuze, u nove motorky uz vubec, pokud otocis klicek tak 3 vteriny to tak bzuci to je normalni u motorek se vstrikovanim to delaji opravdu vsechny, prijed k nam a ukazu ti to ... kdyz mas zahraty motor nebo je velke horko to muze delat, mozna mas nekde zasekly kousek igelitu a jak jedes se ti to trebe, to je treba potom motorku umyt a vycistit, mozna pri jizde nevedomky drzis starter nebo ti jede starter, to se ti pak mohla dostat voda do vypinace a sepnout kontakty, to se mi stalo na aprilce ... pokud mas helmu a slysis neco ze predu muze to byt ze zadu nebo z pod tebe protoze v helme je jina akustika, ridici jednotka u ninji je pod sedadlem na kterem sedis takze pokud ti neco piska pri jizde a ty to slysis pred sebou tak to neni mozne, bude to z pod tebe nebo ze zadu, stejne jak neco slysis zezadu jak neco piska tak to muze byt zepredu. prijed a vyzkousime to jak ti to jezdi, mmch mechanik ti rekne uplne to same co ja, je to nova motorka cili zadne zkusenosti s tim nikdo nema ...

preju vsecm hodne km bez nehod ...

Napsal: stř čer 25, 2008 20:52:27
od Frki
maxim87 píše:
Frki píše:....kdyz jedu kolem 120....
A ja se prvnich 1000 km bal vytocit motorku na 100.:-D
Je to neprijemne, ale nekdy se to fakt neda vydrzet jak je predemnou nadherna cesta, nikde nikdo a staci tomu trosku dat...ono, ano, mely by se dodrzovat otacky pri zajizdeni nizsi, ale taky neni na skodu tomu obcas pritnout krapet, aby motor do budoucna nezlenivel a nemel potom pomalejsi najezd. To mi par lidi poradilo, a budu se toho drzet. Zas takovou sadu tomu nedavam, to si fakt nechavam az na potom, ale uz se tesim, kolem tech 8k ot. to zacina mit pekny zvuk. :)

Napsal: stř čer 25, 2008 20:57:44
od Frki
tomas_cze píše:...
Asi pred tydnem jsem u vas byl. Vas mechanik se s tim projel a samozrejme ze se nic nestalo. Znela absolutne normalne a ten neprijemny bzucak se nespustil. A jak uz sem vyse psal, odesel za roh, otocim klickem a smrad se robzuci. Neresim to, uz me to netrapi, protoze neni to nic, co by bylo na motce jezdecky znat. A ze spodu ani zpoza me to nejde. I kdyz jsem jel bez helmy tak to na tuty de z palubky. A taky uz jsem jednou psal, ze tu zkusenost nemam sam, ale clovek u ktereho to mam ustajene, kdyz se s tim jen trosku projel, valil na me oci jak blazen pry "co ti to tam piska?!". Slysel to ze stejneho mista jako ja. To znamena, ze nejsem zadny BLAZEN!!! :roll: :roll:

Igelit nebo nic podobneho to taky nebude. Rozeznam zvuky pomerne dobre, nemam este ani 20 let, takze je jasne, ze sluch mam zatim maximalne s 20% ztratou na kazde strane => sluch je este dobry na to, aby rozeznal co slysi ;)
Bzucak by tam byt nemel, ale on tam nejaky je...treba sem dostal nejaky specialni kus s vlastnim mozkem, nebo si se mnou motorka chce proste pokecat, prece jenom je to zenska a ty hubu nezavrou (doufam ze sem se tedka nejake odtud z fora nedotl, na ty to samozrejme nebylo mysleno ;) ).

Napsal: čtv čer 26, 2008 20:56:47
od maxim87
Heh, tak jsem dneska nastartoval a co neslysim..Piskot nizke frekvence.:-D
Tak nevim jestli jsem to do ted neslysel a zacal se na to soustredit a nebo to fakt zacalo piskat.:-D

Ale asi zacalo, pac vsichni psi utekli do boudy a to nikdy neudelali..:-) Vysvetleni: Je to takovy zvuk podobny psi pistalce, ale vyssi frekvence..Pro ne asi hodne neprijemny..

Napsal: pát čer 27, 2008 19:02:10
od lukas.01
maxim87 píše:Heh, tak jsem dneska nastartoval a co neslysim..Piskot nizke frekvence.:-D
Tak nevim jestli jsem to do ted neslysel a zacal se na to soustredit a nebo to fakt zacalo piskat.:-D

Ale asi zacalo, pac vsichni psi utekli do boudy a to nikdy neudelali..:-) Vysvetleni: Je to takovy zvuk podobny psi pistalce, ale vyssi frekvence..Pro ne asi hodne neprijemny..
Tak to máte kluci pěknou ochranu před zvěří, která se bezhlavě vrhá na silnici když tam zrovna někdo projíždí a vy máte takovouhle perfektní plašičku. Vypadá to že kluci Japonský mysleli na vaše bezpečí :lol:

Napsal: pon črc 07, 2008 22:19:29
od Irsei1
Zdravím všechny. Našel jsem nějakou recenzi na "ulož.to", tak si počtěte...

http://uloz.to/550061/NINJA 250R.zip

Napsal: ned črc 27, 2008 20:51:42
od Frki
Nasel jsem si na netu, na forku o 250kach upravu vyfuku, ze se hodila pod bobek. Typek tam ovsem akorat napsal, ze je to tuning vyfuk, ale nic vic.
Zde: http://www.ninja250forum.com/index.php? ... ;topicseen
Sice jsem si tam postnul dotaz, kdyby nahodou odpovedel. Ale asi se budu muset optat pres PM.

Proc se o tomhle vubec pokousim neco napsat? Osobne se mi vyfuky pod sedlem vzdycky hodne libily. A puvodny stribrny mi az tak moc nepasuje. Sice na nem za jizdy necucim, tak mi to az tak nevadi...ale prece jenom. :)

Pro presnost, puvodni vzhled: http://www.toni.cz/index.php?page=moto& ... &moto=250r Na strankach MotoToni

Vubec nevim, jak bych si mohl neco takoveho ukutit. Nenapadaji me soucastky, proste nic, jsem v tomhle absolutni lajk. Proto pokud mate nejakou dobrou radu, tak klidne post nebo PM. Nezlobil bych se za to.
Nebo pokud nekdo z nas, kdo tuhle motku sedla uz o tomhle nekde jinde cetl nejake detailnejsi info, taky prijmu. :) ;)

Napsal: pon črc 28, 2008 02:29:53
od misak39
No, kutit doma vejfuk bych moc nedoporučoval, ať z toho nemáš po tuningu stopětadvácu... :D

Napsal: pon črc 28, 2008 08:26:55
od Zdrahy
Popravdě ta podsedlovka není konstruovaná pro to teplo od výfuku a máš slušnou šanci, že utratíš ranec za výfuk, který ti motorku slušně zmrzačí. Volil bych spíš malý trombon ve stylu závodních Suzuki, navíc ti částečně zakryje tu hubenou kyvku :wink: a podsedlovka zústane krásně štíhlá (jedna z věcí co téhle motorce vážně sluší). Výfuk pod sedlem je na nic a většina značek po tomhle experimentu odchází k výfuku pod motorek, nebo ke lasice. Je to dost kilo dost nahoře, což ovlivní jízdní vlasnosti jednoznačně negativně :wink:

Napsal: pon črc 28, 2008 09:22:13
od KankX
koukal jsem na ty fotky a skoro bych mel strach, ze mu ta trubka k vyfuku bude pri propruzeni (treba ve dvou) narazet na ten blatnicek... Jinak souhlas s tim co psal Zdrahy

Napsal: pon črc 28, 2008 09:45:32
od Frki
ZdrahyZX9R píše:Popravdě ta podsedlovka není konstruovaná pro to teplo od výfuku...
Jo, todle me prave tak nejak nejvice trapi. To ze je kyvka hubena a byla by videt je uz detail. Spis bych se prave bal, ze bych "debalancoval" tu motorku, trefnejsi slovo me nenapada. :)
Taky sem si vsiml, ze u seriovych modelu se vyfuk daval nazpet do klasicke oblasti (viz. R1 co sem zaregistroval), a bylo mi jasne, ze to asi dela neplechu.
Ale jak rikam, z okoli nikdo kdo by to pod sedlem mel, nebo neco blize o tom vedel neni momentalne.
Jakoze, hodne by se mi tahle uprava libila, ale prave sem tusil, ze se objevi negativni ohlasy, a bude lepsi se na to vyprdnout. :wink: