Stránka 13 z 17

Napsal: sob srp 16, 2008 14:19:04
od Kruška
Velikost určitě nechám předepsanou 180. Potřebuju na můj zbrklej styl jízdy nějakou gumu která se rychle zahřeje i při nižších teplotách a které nevadí lehce navlhlá silnice když padne rosa.

Napsal: sob srp 16, 2008 14:47:26
od KankX
geca píše:Pro krušku Dunlop Qualifier určitě ne jsou to plívy pirreli je dobra volba :wink: .Jinak co se tyče jestli dát pneu200 nebo 190 je o tom co máš za ráfek na autě ten rozdíl není takový ale u motorky je to strašně znát
...a kolik jsi toho na tech Qualifierech najezdil, ze tady muzes psat ze jsou to plivy???? To by me fakt zajimalo a pak jeste v cem jsou to plivy, trosku konkretneji, diky.

Napsal: sob srp 16, 2008 16:12:04
od geca
Najel jsem zadní 6tisíc ale nebyl jsem spokojenej jak držej D207 nebo D208 lepí o hodně lépe.Můžu to psát protože je to můj názor jestli jsi snima spokojenej tak na nich jezdi já ti to neberu ale zkus jejich předchudce a uvidíš rozdíl.
Pro krušku já ted mám ty D208 a jezdim i v dešti a nenám jediné vytknutí.Měl jsem i diablo corsu a tyky moc pěkný ale jiná cena :rolleyes:

Napsal: sob srp 16, 2008 18:02:15
od KankX
geca píše:Najel jsem zadní 6tisíc ale nebyl jsem spokojenej jak držej D207 nebo D208 lepí o hodně lépe.Můžu to psát protože je to můj názor jestli jsi snima spokojenej tak na nich jezdi já ti to neberu ale zkus jejich předchudce a uvidíš rozdíl.
Pro krušku já ted mám ty D208 a jezdim i v dešti a nenám jediné vytknutí.Měl jsem i diablo corsu a tyky moc pěkný ale jiná cena :rolleyes:
no nevim, podle me D208 jsou o dost horsi jak Qualifiery, a 6tis. ze jsi na nich (Qualifierech) najel? Tak to by si mel byt naprosto spokojen, protoze to musela byt kochaci jizda a pri te neuklouznou ani "klouzave" D220 ... pokud by si chtel jezdit nad moznosti techto pneu tak by si na nich rozhodne nenajel vic jak 4tis. km. BlankaK na nich najela kochaci jizdou 5tis. km a byly total, no a pak se jeste muzes zeptat Zbynka (Z) ten na nich (Z750+Qualifier) nenajel moc vic jak 4tis. km a to je dost velkej "kochalista". Jinak chlapci tady u nas je pouzivaji na Mostecky okruh a naprosta spokojenost. Ted tedy jezdi na Qualifier RR, pro upresneni.

Napsal: sob srp 16, 2008 18:10:50
od geca
já měl Qualifier obyčejnýho nevim přesné označení a neřek by že by držel a spousta lidi co je maj tak nadávaj a věřim že na nich kochající jízdou jak říkáš najedou 4tis ale maj v prdeli prostředek a boky jsou netknutý to pak jo.Jak jsem napsal jestli se ti na nich jezdí dobře tak ti to přeju mě nesedli :oops:
Kilometrovej pruběh aby jsme si rozuměli nebyl špatnej ale přilnavost ano D208 mi sedla lépe

Napsal: sob srp 16, 2008 18:54:26
od Honza-Zed
Nevim jak vy, ale ja mam na Qualifierech dobrych 6tis.km a myslim ze do konce sezony vydrzi... Mozna to bude tim, ze nejezdim moc rovne a boky sjizdim do hran(aspon vzadu). Pirelli Corsa jsou jina liga, s tema to nesrovnavam, ale rict ze to jsou plivy je zcestne. Da se to rict i jinak... :wink:

Jinak bych doporucoval Michelin pilot power 2CT... Ty jsou horkymi kandidaty... :wink:

4 Kruška: klopit na koleno v 10stupnich mi prijde jako dobrej drzkovej napad....

Napsal: sob srp 16, 2008 19:11:22
od volkswagen
Každá guma drží při jiných teplotách. Dá se snadno předpokládat, že qualifier bude fungovat při pořádném zahřátí - 80°C a více, pokud má míň, dá se očekávat, že bude klouzat. Proč? Protože je to guma sportovní.

207, 208 jsou gumy primárně určené na silnici, ergo kladívko budou dobře držet na silnici i při nižších teplotách, na okruhu potečou.

Napsal: sob srp 16, 2008 19:33:10
od Maverick
No já měl qualifiera na zadku 6tis. Je pravda , že kochačkou spíš - střed v prdeli a hrany skoro jako nový. Ale jak sem teď nazul ty Michelinky Pilot Road2 , tak rozdíl je znatelnej a to v profilu tý gumy - to co jsem jezdil s Dunlopama téměř do hrany , tak při stejným oblouku jsem u Michelinů na hony vzdálený hraně :scratch:

Napsal: sob srp 16, 2008 19:43:01
od KankX
Maverick píše:No já měl qualifiera na zadku 6tis. Je pravda , že kochačkou spíš - střed v prdeli a hrany skoro jako nový. Ale jak sem teď nazul ty Michelinky Pilot Road2 , tak rozdíl je znatelnej a to v profilu tý gumy - to co jsem jezdil s Dunlopama téměř do hrany , tak při stejným oblouku jsem u Michelinů na hony vzdálený hraně :scratch:
starnes a tak i naklony se zmensuji :wink: :lol: :lol: :lol: sorry za OT ale nedalo mi to :lol:

Napsal: sob srp 16, 2008 19:47:13
od Maverick
KankX píše:
Maverick píše:No já měl qualifiera na zadku 6tis. Je pravda , že kochačkou spíš - střed v prdeli a hrany skoro jako nový. Ale jak sem teď nazul ty Michelinky Pilot Road2 , tak rozdíl je znatelnej a to v profilu tý gumy - to co jsem jezdil s Dunlopama téměř do hrany , tak při stejným oblouku jsem u Michelinů na hony vzdálený hraně :scratch:
starnes a tak i naklony se zmensuji :wink: :lol: :lol: :lol: sorry za OT ale nedalo mi to :lol:
No to jo to máš pravdu , ale jednu zatáčku tady u nás před Ždánicema jezdím furt stejně - ba když nejede nic doproti , tak mi to nedá zkoušet vyšší rychlost - a podle toho měřím :)

Napsal: ned srp 17, 2008 10:33:27
od Kruška
Jak to tak sleduju, gualifier na podzim tak nezahřeju stejně tak supercorsu, ty budou dobrý na léto, takže asi corsa, nebo michelin pilot, nebo ty D208-ty jsem viděl sadu za 4900.-

Napsal: ned srp 17, 2008 18:00:53
od KankX
Kruška píše:Jak to tak sleduju, gualifier na podzim tak nezahřeju stejně tak supercorsu, ty budou dobrý na léto, takže asi corsa, nebo michelin pilot, nebo ty D208-ty jsem viděl sadu za 4900.-
obecne "bez zahrati" dobre drzi "dvousmesovky"(je to dano prave tou jinou smesi na krajich - tedy cetl jsem to)...takze by mohly byt dobre i na ten tvuj podzim. napr.: Dunlop RoadSmart ;-)

Napsal: pon srp 18, 2008 08:44:02
od Ladis
Kruška píše:...nebo ty D208-ty jsem viděl sadu za 4900.-
Jestli je chceš, doporučuju kluky v Boskovicích! ;)
:arrow: TADY

Napsal: pon srp 18, 2008 11:47:17
od Jirka.S
Podívejte se na stránky www.pneu.extralevne-pneu.cz mají tam velkej výběr a super ceny...

Napsal: pon srp 18, 2008 20:32:36
od zx6rák
já zítra nejspíš nazuju d208 na zadek... pořád jsem hledal něco co mě podrží v zatáčce a na rovince to nějaké km taky nejede... možnosti tu sice jsou, ale stejně je asi nejlepší dát lepidlo než riskovat že to někde ulítne. (znáte to - v zatáčce pěkně za plyn :lol: ) máte nějaký zkušenosti s d208? prý nejede o něco více jak sport attack a bt014 kterou tam ještě pořád mám... takže pánové jestli něco radíte, máte lepší typ tam sem s ním prosím... :oops: