Stránka 13 z 15

Napsal: stř dub 23, 2008 18:39:35
od Kosta
chlapi myslite ze se neco stane kdyz doliji chladici kapalinu kapalinou jakou pouzivam do auta ??
(modra cili je na hlinikove bloky)

Napsal: stř dub 23, 2008 20:51:50
od Lech
No já bych tu co tam je raděj vypustil když nevím jakej tip,či složení tam je. Koupil litr originál chladící kapalinu a v horším případě tam nalil i tu co má taťka do auta abych ušetřil na cigára :D a dolil to destilkou.

Napsal: stř dub 23, 2008 21:01:00
od Maverick
Lech píše:No já bych tu co tam je raděj vypustil když nevím jakej tip,či složení tam je. Koupil litr originál chladící kapalinu a v horším případě tam nalil i tu co má taťka do auta abych ušetřil na cigára :D a dolil to destilkou.
No já bych to tam nelil určitě - podívej se při kolika stupních ti spíná ventilátor(je to o kapánek víc , jak u auta) , a myslím , že při 102 st. by si měl normální chladící kapalinu kde Halík? Správně v prdeli!! :lol:

Napsal: stř dub 23, 2008 23:37:16
od DoktorZRX
Kosta píše:chlapi myslite ze se neco stane kdyz doliji chladici kapalinu kapalinou jakou pouzivam do auta ??
(modra cili je na hlinikove bloky)
Na hliníkový je i zelená :roll:

Napsal: pát dub 25, 2008 15:04:09
od Kosta
Maverick píše:
Lech píše:No já bych tu co tam je raděj vypustil když nevím jakej tip,či složení tam je. Koupil litr originál chladící kapalinu a v horším případě tam nalil i tu co má taťka do auta abych ušetřil na cigára :D a dolil to destilkou.
No já bych to tam nelil určitě - podívej se při kolika stupních ti spíná ventilátor(je to o kapánek víc , jak u auta) , a myslím , že při 102 st. by si měl normální chladící kapalinu kde Halík? Správně v prdeli!! :lol:
tak mi rekni jakou tam mam teda nalit ??
mam strach s tim vypoustenim at dostanu vsechnu tu kapalinu z toho zebrovani chladice.
asi to profouknu rucni pumpickou.

Napsal: ned dub 27, 2008 20:20:13
od Kosta
dneska se mi opet neco podarilo vyvrbit...
U bilovce sem nevzal zatacku a najel sem na patnik a mam z toho koplej predni rafek.
Nevite kolik stoji novy ?? a pripadne jestli nevite kde ho koupit.

Diky

Napsal: ned dub 27, 2008 21:02:24
od lukas.01
Kosta píše:dneska se mi opet neco podarilo vyvrbit...
U bilovce sem nevzal zatacku a najel sem na patnik a mam z toho koplej predni rafek.
Nevite kolik stoji novy ?? a pripadne jestli nevite kde ho koupit.

Diky
Pokud ho máš koplej šikovně, tak ti ho srovnají. Někde se to tu řešilo(hledej), myslím že někdo scháněl kolo na devítku a kluci se k tomu vyjadřovali že se něco dá srovnat, ale opravdu jen něco. Novej bude stát asi slušnej baťoh. Hlavně že jsi celej.

Napsal: pon dub 28, 2008 07:23:36
od Kosta
lukas.01 píše:
Kosta píše:dneska se mi opet neco podarilo vyvrbit...
U bilovce sem nevzal zatacku a najel sem na patnik a mam z toho koplej predni rafek.
Nevite kolik stoji novy ?? a pripadne jestli nevite kde ho koupit.

Diky
Pokud ho máš koplej šikovně, tak ti ho srovnají. Někde se to tu řešilo(hledej), myslím že někdo scháněl kolo na devítku a kluci se k tomu vyjadřovali že se něco dá srovnat, ale opravdu jen něco. Novej bude stát asi slušnej baťoh. Hlavně že jsi celej.
jj cely jsem,jen par kotrmelcu jsem hodil,zlatičko padak....cely bok mi to zachtanilo.
no je to kopnute jen z jedne strany a asi tak 1cm.jel sem pomalu.

Napsal: pon dub 28, 2008 15:02:42
od Dak
Hoď sem fotku. Možná by to šlo srovnat, pokud je to opravdu jen trochu a na dobrém místě.

Napsal: úte dub 29, 2008 13:46:23
od Kosta
volal sem do servisu v ostrave a rikal mi ze to bezne opravujou ... pokud to neni nejak moc kopnute.
V pondeli tam jedu.
nevite kde koupit levou stupačku ?? (jako tu u řazeni)
sem ji taky zlomil...

Napsal: čtv kvě 01, 2008 14:22:19
od NRG
Kosta píše:
Maverick píše:
Lech píše:No já bych tu co tam je raděj vypustil když nevím jakej tip,či složení tam je. Koupil litr originál chladící kapalinu a v horším případě tam nalil i tu co má taťka do auta abych ušetřil na cigára :D a dolil to destilkou.
No já bych to tam nelil určitě - podívej se při kolika stupních ti spíná ventilátor(je to o kapánek víc , jak u auta) , a myslím , že při 102 st. by si měl normální chladící kapalinu kde Halík? Správně v prdeli!! :lol:
tak mi rekni jakou tam mam teda nalit ??
mam strach s tim vypoustenim at dostanu vsechnu tu kapalinu z toho zebrovani chladice.
asi to profouknu rucni pumpickou.
Někde jsem četl (tuším na k1400.cz), že pokud je to kapalina určená pro hliníkový motory, tak je prakticky jedno, co tam naliješ, jestli Fridex do auta nebo spešl do motorky 5x dražší, složení i bod varu mají všechny podobný.
BTW Mavericku, proč by normální chladící kapalina (do auta) měla být při 102 stupních v prdeli? I automobilový kapaliny mají mnohem vyšší bod varu než 100 stupňů.

Napsal: čtv kvě 01, 2008 17:52:53
od volkswagen
No k1400 je stránka věnovaná chopperům a cruiserům, ty, řekl bych, tolik netopí. Každopádně na chladící kapalinu u auta a u motorky bych viděl asi hodně odlišný požadavky. Kupříkladu u motorky nepotřebuju mít odolnost vůči mrazu do mínus dvaceti žejo. A další věci. Například v autě můžu tý kapaliny vozit o pár litrů víc při mnohem menším litrovém výkonu motoru.... Řekl bych že to nebude to samé.

Napsal: čtv kvě 01, 2008 21:10:36
od misak39
volkswagen píše:No k1400 je stránka věnovaná chopperům a cruiserům, ty, řekl bych, tolik netopí. Každopádně na chladící kapalinu u auta a u motorky bych viděl asi hodně odlišný požadavky. Kupříkladu u motorky nepotřebuju mít odolnost vůči mrazu do mínus dvaceti žejo. A další věci. Například v autě můžu tý kapaliny vozit o pár litrů víc při mnohem menším litrovém výkonu motoru.... Řekl bych že to nebude to samé.
dovolím si nesouhlasit, když stojí motka v netopený garáži, musí vydržet taky třeba minus 10...je to jak říká NRG, teplotní i ostatní požadavky jsou na kapaliny stejný, jenom když je to na hliníkový motory (modrá nebo zelená), nesmí se používat červená, má jiné složení a mohla by vyžrat těsnění a leptat hadice...

Napsal: pát kvě 02, 2008 06:37:20
od Maverick
Podle mýho má někde jinde bod varu - už se vám stalo na motorce , že na digitálu 105 st. a vycákala vám voda ven? - Mě teda ne. U auta seš bez vody :shock:

Napsal: pát kvě 02, 2008 10:18:05
od Dak
Složení je podobné, néli téměř stejné. Většina chladících kapalin má bod varu někde okolo 125 stupňů celsia. Což je dost dobře vyhovující i pro motorky. To že je v mašinách menší objem chladící kapaliny nevadí, je to řešeno chladícím systémem. Pokud se použije kvalitní kapalina určená pro moderní motory nic se nestane. Mám to vyzkoušeno a nejsu sám! Samozřejmně se nesmí použit kapalina narušující hliníkové bloky a těsnění. Frydex ne!