Stránka 114 z 234
Napsal: sob dub 25, 2009 06:31:34
od DoktorZRX
Napsal: sob dub 25, 2009 09:58:07
od milda
Dobře Dane!!
Vám dává to podnikání sakra zabrat,ale snažíš se sem taky nakouknout,co?
Hlavně do toho dát rozum,to je třeba v každé činnosti!! Když to člověka moc pohltí....
Už si to leckdo zažil,včetně mě...
Všetečná otázka:Jak máte uspořádanej prostor pod sedlem?
U jakejch modelů a roků to je takhle?
Já mám 03 a mám tam kastlík...

Napsal: sob dub 25, 2009 10:09:55
od KankX
Mildo, takhle to vypada pod sedlem US verze, konkretne Kalifornie... kvuli prisnejsim limitum jsou tam uhlikove filtry

Napsal: sob dub 25, 2009 13:13:34
od milda
Aha!!
Tak díky za objasnění!!
Napsal: sob dub 25, 2009 19:28:34
od DoktorZRX
Neboj Mildo, vím to a budu se snažit

Napsal: sob dub 25, 2009 19:35:49
od milda
To su rád!!

Tak co?
Napsal: ned dub 26, 2009 20:36:22
od ZRX 1984
Napsal: ned dub 26, 2009 21:42:22
od milda
Pěkná kaple Seky!!
A Lawson se ti tam i podepsal!!!

Napsal: ned dub 26, 2009 21:49:14
od Zdrahy
Jo je vážně hezká

jen máš na boku nějakej flek...
No tak jo - ten podpis je super

Napsal: ned dub 26, 2009 21:58:41
od KankX
takhle nejak vypadal svar na mem popraskanem blatniku u ZR7 ... kurna to me nenapadlo ze je to Eddieho podpis, jsem se tim mohl chlubit

Uvidime na zivo, na fotce se to neda moc hodnotit...
Napsal: ned dub 26, 2009 21:59:01
od milda
A teď dotázek na zkušené moto montéry:
To je asi normální,že je rozvodovej řetěz (opravuji, řemen by necinkal) na druhé straně,než je napínák volnej?
Už jsem myslel,že jsem odhalil příčinu toho cinkání,ale po prostudování funkce napínáku ,se mi to jevĂí,jako že to tak má být.
Jinak jsem ventily zkontroloval,ale zítra musím sehnat měrky,mám po pěti stovkách a to je málo....když mám mít 0,13-0,20 a 0,15 mi tam jde a 0,20 ne,tak to mě celkem uspokojuje,ale když 0,15 nejde a 0,10 už jo,tak mi chybí měrky....
Je to asi u dvou ventilů,ale přesto...
Jinak jsem polaboroval a dal největší trysky a vyrobil jsem si jiný kryt KN filtru,aby měl max. vzduchu a svíčky jsou po zkušební jízdě 150km úplně suché a čisté.(jedna tedy ne zcela

-tak buď ten ventil nebo karbec)
A Rex už jede a neškube,jde mi o to abych mohl jezdit než pojedu na seřízení do DK,což bude za cca.2 týdny.
Napsal: ned dub 26, 2009 22:10:15
od KankX
Ty Mildo, asi ti nic neporadim (teda jen ze ZRX nema rozvodovej remen nybrz retez)... ale normalne se zacinam bat ze ti ten Rex bude litat jako krava... budu muset zacit zbrojit, nechci se ti koukat jen z dalky na zada...
Napsal: ned dub 26, 2009 22:41:14
od Ladis
Kam ti Honzo zmizel Rex z podpisu?
Jinak hezkej upgrade avataru...

Napsal: ned dub 26, 2009 22:48:44
od zdenek
milda píše:A teď dotázek na zkušenější moto montéry:
To je asi normální,že je rozvodovej řemen,na druhé straně,než je napínák volnej?
Už jsem myslel,že jsem odhalil příčinu toho cinkání,ale po prostudování funkce napínáku ,se mi to jeví,jako že to tak má být.
Jinak jsem Ventily zkontroloval,ale zítra musím sehnat měrky,mám po pěti stovkách a to je málo....když mám mít 0,13-0,20 a 0,15 mi tam jde a 0,20 ne,tak to mě celkem uspokojuje,ale když 0,15 nejde a 0,10 už jo,tak mi chybí měrky....
Je to asi u dvou ventilů,ale přesto...
Jinak jsem polaboroval a dal největší trysky a vyrobil jsem si jiný kryt KN filtru,aby měl max. vzduchu a svíčky jsou po zkušební jízdě 150km úplně suchý a čistý.(jedna tedy ne zcela

-tak buď ten ventil nebo karbec)
A Rex už jede a neškube,jde mi o to abych mohl jezdit než půjdu na seřízení do DK,což bude za cca.2 týdny.
tak mas asi vyžvejkanej tendruhej retez co je u spojky
Napsal: ned dub 26, 2009 22:58:32
od milda
Tak ten druhej řetěz jsem kontroloval zběžně před měsícem,ale když mám vypuštěnej olej ,tak na něj ještě mrknu.
Spíš to vypadá,že tohle bude O.K. a příčinou bude spalování neoptimální směsi.... A pak se můžou ventily ozývat...