Stránka 109 z 234

Napsal: stř dub 15, 2009 15:28:55
od MajaZRX
Od jednoho konce gripu ke druhému mají 82cm,se závažíčkama 89cm.Velká spokojenost.
Obrázek

Napsal: stř dub 15, 2009 22:18:46
od Pavel ZRX
milda píše:Chlapi,máte někdo zkušenost s Dynojetem,konkrétně u šroubků bohatosti palivové směsi- Ty jsou v originále pod nějakou záslepkou,která se odvrtává?

Hrabu se v tom a zjišťuji ,co je správně a co nee... Já tam mám šroubky normálně přístupný.Co se má vlastně vrtat :shock: :?:

http://www.dynojet.com/pdf/2195.pdf
Mildo, pokud máš díry zacpaný záslepkama, musíš je vydělat, buďto odvráním, nebo jinak, aby se dala nastavit volnob. směs. Pokud ti motorka po zavření plynu střílí, povol šrouby o dvě ot. Já jsem měl šrouby taky bez záslepek. U některých motorek se vrtákem ze sady dynojet navrtává šoupátko.

Napsal: stř dub 15, 2009 22:31:11
od ZRX 1984
Řidítka mám origoš, ale chtšl bych časem vyzkoušet jiný. Ale spíš teďka řeším svíčky, olej, brzdy, spojku. U kámoše jsem to spočítal kolem 6,5 tis komplet, tak nevím nevím. Jak jsme tad ypsal o tom zvuku, tak říkal, jako že je to v pohodě, akorát se mu zdálo, že tam jdou maličko tíž kvalty, ale mě přijde, že to jde v pohodě. Co kdybychom si s někým na Sklace prohodili Rexe, abych věděl, jak komu chodí spojka? JInak desky dám asi jen předek, na svíčkách šetřit nebudu, vycházej mu kolem 300 kč NGK, lae zkusím Havrdu, jestli by mi je neprodal levnějc. A před dovčou to všechno udělám, cena spojky mi přišla kolem 3 tis docela dobrá nebo ne?

Napsal: čtv dub 16, 2009 12:30:13
od Marťyn
ZRX 1984 píše:Řidítka mám origoš, ale chtšl bych časem vyzkoušet jiný. Ale spíš teďka řeším svíčky, olej, brzdy, spojku. U kámoše jsem to spočítal kolem 6,5 tis komplet, tak nevím nevím. Jak jsme tad ypsal o tom zvuku, tak říkal, jako že je to v pohodě, akorát se mu zdálo, že tam jdou maličko tíž kvalty, ale mě přijde, že to jde v pohodě. Co kdybychom si s někým na Sklace prohodili Rexe, abych věděl, jak komu chodí spojka? JInak desky dám asi jen předek, na svíčkách šetřit nebudu, vycházej mu kolem 300 kč NGK, lae zkusím Havrdu, jestli by mi je neprodal levnějc. A před dovčou to všechno udělám, cena spojky mi přišla kolem 3 tis docela dobrá nebo ne?
Jak to myslíš - níž kvalty? Páka řazení se dá nastavit výš nebo níž. Taky jsem si to nastavoval.

Napsal: čtv dub 16, 2009 12:49:22
od milda
Já čtu "tíž kvalty"

Tzn. hůř.

Podle mě... :wink:

Napsal: čtv dub 16, 2009 14:24:35
od ZRX 1984
milda píše:Já čtu "tíž kvalty"

Tzn. hůř.

Podle mě... :wink:
Správně Milda, doufám že to je tím, že mám kousek do výměny oleje a je to tím, že je hustčí a vůbec neubyl, tak doufám, že dám novej možná bych zvolil nějakou řidčí variantu a vidělo by se :-(

Napsal: čtv dub 16, 2009 16:01:06
od MMKS
to se mě se poslední dobou stává, že hlavně při vysokých otáčkách (od 8 a výš) občas kopnu neutrál nebo falešný neutrál. Nejde to v drtivém případě přes zuby, ale prostě mezi rychlosti. Ale spíš to připisuju ohnuté páčce na spojce, kanadám a snaze tam ten kvalt vrazit rychle.

Napsal: čtv dub 16, 2009 18:08:04
od zdenek
MMKS píše:to se mě se poslední dobou stává, že hlavně při vysokých otáčkách (od 8 a výš) občas kopnu neutrál nebo falešný neutrál. Nejde to v drtivém případě přes zuby, ale prostě mezi rychlosti. Ale spíš to připisuju ohnuté páčce na spojce, kanadám a snaze tam ten kvalt vrazit rychle.
:lol: :lol:
to sou vidličky pane :lol:

apropooo víte co me prekvapilo? ze nova vidlička mela užšší konce než puvodní ohnutá a vypálená... ale funguje precizně :wink:


pro Sekyho: zkus elit.cz, maj tam spojku za 1422.- plus pruziny 300-. vymenu zvladne asi kazdej kdo to uz alespon nekdy zkousel na jawce, dokonce to jde lehceji, bo nemusis pruziny drzet stlaceny a teprve se trefovat do diry tou zarazkou, ale jsou tam sroubky ktery proste dotahnes a naschle. svice tam maj taky za 256-. kus, olej filtr za 111.- dokonce sem hledel ze manik od pokladny odesel do skladu asi na dve vteriny a vratil se s filtrem na rexe, jinak vzduchač za 390.-taky jen tak levne nesezenes, jak rikam s elitem spokojenost :wink:

takze jak pocitam 3600.- plus ty brzdový desky cca 700.- prace zdarma bo to zvladnes sam
hodne štěstí :wink:

edit:ty ceny sou bez dph

Napsal: čtv dub 16, 2009 18:57:15
od MMKS
no pokud máš pravdu tak nechápu ty vysmáté smajlíky, to si mylsím, levná záležitost není.

Napsal: čtv dub 16, 2009 19:18:42
od Samčus
MMKS píše:no pokud máš pravdu tak nechápu ty vysmáté smajlíky, to si mylsím, levná záležitost není.
A už jsi viděl ceny origo dílů ? To bys teprve dělal qsichty.

Napsal: čtv dub 16, 2009 19:22:16
od zdenek
MMKS píše:no pokud máš pravdu tak nechápu ty vysmáté smajlíky, to si mylsím, levná záležitost není.
neboj, jen sem maloval čerta na zed :lol: maš pravdu ze to levna zalezitost opravdu neni...

nevím jak vy ale ja po tech rupetikach s prevodovkou uz Rexe používám čistě jen jako cafe racer zalezitost tzn. 4,5 - 5,5 litru na 100 km, na blbnoutí sou holt jiny motorky, proto si nejdřív řádně rozmyslim jestli vytocim motor na 8 tisíc a šlahnu tam nejakej kvalt.

jinak nejlevnejší svice co sem vubec na netu našel:
http://moto.hmoto.cz/cz/svicky-ngk/klasicke/cr9ek.html

Napsal: čtv dub 16, 2009 19:31:08
od MMKS
rychlosti nevyskakují, drží, řazení jinak je v pohodě (vzhledem na kawu), takže myslím, jen že jsem gramlavý

Napsal: čtv dub 16, 2009 19:33:04
od ZRX 1984
Od Elitu bere známej věci na auta, samozřejmě potřebuješ těsnění pod víko a určitě se vyštění jiné věci. Ale díky za tip, podívám se na elit :-)

Napsal: čtv dub 16, 2009 20:08:29
od ZRX 1984
Řadit na rexovi není třeba, dáš pětkua jedeš, a to já si to potočím, ale až na tu pětku třeba, když potřebuju vystřelit podřadím si na trojku a když vytočím trojku řadím bez spojky a to tam kvalty jdou pěkně lehce, jen na cvaknutí....

Napsal: čtv dub 16, 2009 20:47:10
od Marťyn
milda píše:Já čtu "tíž kvalty"

Tzn. hůř.

Podle mě... :wink:
Pardón, pardón - to bude věkem :?