Stránka 106 z 151

Napsal: úte říj 14, 2008 15:53:16
od MARTY
jak jsem ty fotky zde shledl...ihned me napadlo to same.....bohuzel... :cry: :cry: :cry:

Napsal: úte říj 14, 2008 19:03:15
od DoktorZRX
Pěknej klín pod motor :wink: :arrow:

Obrázek

Obrázek

Katana

Napsal: úte říj 14, 2008 19:06:50
od DoktorZRX
Asi jediná Su*uki kterou bych zkousl na Kawasrazu... :oops: :shock:


Obrázek

Obrázek

Napsal: úte říj 14, 2008 19:15:37
od Zdrahy
Měl jsem ji :) můj první čtyřvál... v roce 93 :roll: hmm to už je docela dávno :lol: (teda ona byla tuším rok 1983 ale já ji sedlal 93-94)

Prosba snad budoucího člena

Napsal: stř říj 15, 2008 01:56:05
od FishX3
Zdar Chlapíci, mám prosbu. Sedlám TDM a rád bych šel na vyšší výkon - výběr na netu vahráli Kawa ZRX 1200 S a Triumph ST 1050 ABS. Fin je triumph někde kam jsem nedhtěl jít, takže zatím vítězí ZRX - bohužel jen papírově - neviděl jsem ji ještě v reálu (což je i dobře, protože právě proto nechci FZ 1 - má to každej) - a zde je prosba:

Nenašel by se mezi Vámi někdo kdo by se mi v reálu byl ochoten 20min věnovat, pochlubit se svým strojem a nechat mne s ledvinkou na to sednout (alespoň "na sucho") mám krapet strach z popisovaných vysoko položených stupaček a tím nepohodlí. jezdím jednak čechy ale také cca 3-4 ročně delší akce cca 4000km.(denně 350-700km). Budu vděčný i za Vaše případné poznámky - názory na ,é dotazy.


1. zrazují mne od kawy obecně z důvodu nedosažitelnosti dílů + jejich ceny ???
2. pohodlí na dlouhé trasy (nad 500km) ve dvou s bagáží
3. spotřeba - občas jedu na krev, ale o to mi teď nejde - předpoklad 2lidi cestovka po okreskach cca 100-160km/h - normal pohoda
4. jsou nějaké modelové řady ?? tj mám nějaký důvod si koupit raději rv2001 než 2005 nebo naopak?
4. na co si dát u ZRX pozor - typický nešvar který hledat při koupi - na co trpí, kdo poznat levou prodávajícího (zatím to vypadá, že si pojedu do německa - potřebuju mašinu i pro mladého, tak to asi spojím)

Děkuji za pomoc a přeji hodně bezpečných km a hlavně bezpečný návrat, ať už jedete odkudkoli.. Dík D.V.

Prosba II a omluva

Napsal: stř říj 15, 2008 02:04:14
od FishX3
Předem se omlouvám za překlapy v minulé zprávě -pokusím se tu nedělat podobný nepořádek :(.

Rád bych upřesníl - jsem z Roudnice nad Labem, takže hledám někoho z Vás z dosažitelného rádiusu (Roudnice je cca 40km od Prahy směrem na Teplice) a co se týká pohodlí, mám 182 cm a cca 100kg.

Ještě jednou díky za pomoc D.V.

Napsal: stř říj 15, 2008 07:47:19
od marek
Tak se na to mrknem:
ad1) nedosažitelnost a cena dílů: jo, na fazera budou asi díly spíš skladem, jezdí jich mraky, běžný spotřebák na rexe koupíš běžně, díly z centrálního EU skladu z holandska většinou do tří dnů, ceny asi ještě o pár procent šílenější než u ostatních (ale jenom o fous a třeba srovnání s Triumfem by asi kawa obstála v pohodě)
ad2) pohodlí: mám 186/92 a jako pilot naprosto pohoda (najdál Korzika), vozím 3 kufry takže baťůžek je jak v křesle, jediné mínus jsou zadní stupačky které jsou opravdu trochu víš než by bylo optimální a pro vyššího spolujezdce to znamená víc pokrčit kolena (za chvilku se ozve Kanx že to není pravba protože Blanka má 180 cm a najezdili toho hafo a no problem). Těžké kufry a baťůžek tě donutí zacházet opatrně s plynem jinak jedeš pořád po zadním, tím pádem spotřeba těsně nad 5. A to jsme se dostali k
ad 3) spotřeba 5-9, při pohodové vyjížďce - při blbnutí na krev, průměr 6,5 (za chvilku se ozve Kanx že to není pravba, že jemu to žere 4-6, průměr 5))
ad 4) nic nic nic, když si probereš fórum tak objevíš sem tam nějakou běžnou pitomost typu utržené přerezivělé lanko, kamínkem proděravěný chladič, po zimě problém se startem. . . Prostě nic na co by se mělo dávat bacha, nebo na co by trpěl obecně. Rex prostě jezdí a jezdí. Při koupi standart: dorazy, svary na rámu, celkové opotřebení atd...
jo a zapoměl jsem na modelové řady: není rozdíl, jenom jiné lakování, všechno se dělalo od 2001, v r. 2004 skončilo S-ko, v r. 2006 N-ko, R-ko se dá koupit i z r. 2007

Napsal: stř říj 15, 2008 09:29:03
od milda
Ano Marek má pravdu.

Nejblíž bys měl asi Kankxe,kterej je z Teplic a taky Blackbiker, z toho co já vím.

Co se modelů týká,tak jsou tři a nemá na ně vliv stáří.....Doslova!!!

Typ N je klasika,kulaté světlo
Typ R je replika Eddie Lawson,hranaté světlo v kapličce
Typ S je s polokapotáží (ten mám i já a na cestování je logicky nejpohodlnější) :wink:

Já mám 184 cm a taky cca.100kg :shock: a úplně v pohodě,baťůžek měří 178cm a taky se to nechá,to,že jsou stupačky výš je pravda,ale je mnoho horších případů...
Nehledě k tomu,že řešení existuje.....

Napsal: stř říj 15, 2008 09:57:57
od KankX
kdyz tedy Marek psal abych se ozval tak se tedy ozyvam ;-) haloooo :-D

...nezbyva mi nez s Markem souhlasit ve vsech bodech (vcetne tech zavorek s Kanx ;-) ) ...jo jen pro doplneni, Blanka ma jen 176cm a duvod proc ji stupacky neprijdou vysoko je asi ten ze ma ke me averzi a tak se na me nelepi a sedi az na zadni hrane sedla, timpadem jiny uhel zalomeni nohou v kolenou (mensi) :-D ...to jen na vysvetlenou

...jo a 20min. bych asi nasel :)

Napsal: stř říj 15, 2008 10:04:54
od Zdrahy
Jakkoli s REXem nemám nalítáno více než pár tis. kilometrů, tudíž moje zkušenosti nejsou tak rozsáhlé jako kolegů - souhlasím celkem se vším. "Problém" se stupačkami (ono nazývat to problémem je myslím si trochu zavádějící - zkus svést batůžek na radikálním supersportu a uvidíme jestli řekně že REX je nepohodlný. Mám nalítáno spoustu km s batůžkem na ZX7R, ZX6R a REXe si chválí). Když by tvůj batůžek měl dvoumetrové nohy, dají se
a) namontovat nástavce které stupačky položí níž
b) vyměnit sedlo (jak to mám já) kde spolujezdec sedí výš, tudíž kromě toho že má nohy v lepším úhlu taky lépe vidí a pohodlněji se mu sedí :)

Poděkování

Napsal: stř říj 15, 2008 11:17:39
od FishX3
Vidím , že směřuji do dobré společnosti :) - pokud tak mohu usuzovat z vašich bleskových odpovědí - tj. snahy mi pomoct.

Dík za odpovědi, každopádně chci jít do "S" modelu - chci si sice občas pohrát ( R) ale především cestujeme a tak se mi S jeví praktičtější, zvlášť po té, co jsem tu v diskuzích četl chválu na funkci polokapoty.

Děkuju i za nabídku "20min" - počkám jestli se nenajde dobrovolník s "S" modelem (abych to okoukl v reálu), pokud ne, udělal bych si výlet do teplic - každopádně prosím , mohl by jsi mi KankXi poslat na sebe nějaký tel + info co piješ, abychom se případně mohli dohodnout a já dorazil připraven? Díky Provětral bych TDM i s mladou.


Ohledně pohodlí, ledvinku mam maličkou, ale jednak má problém s nožkou a tak ji na delších štrekách natahuje a jednak je poněkud zhýčkaná, protože kdo jste si sedl na TDM tušíte z čeho ji chci přesunout.

Minule jsem zapoměl ještě na jeden dotaz a to je životnost motoru - tiše předpokládám, že při této kubatůře nejde o nějaký vyhoněný výkon, takže by to měl být "spolehlivý pracant" .
Chtěl jsem koupit něco co by mělo najeto cca do 25tis (ročně jezdím kolem 26tis). Jsou tu nějaké fin náročnější servisní operace ? (nemám na mysli spotřebák jako je řetězovka a olej)
A ještě poslední - TDM byla má první větší mašina a opoti ostatním, které jsem měl možnost osedlat (asi 12 typů od Varadere po Fazer 6) má vysoko těžiště - tj manipulovat s ní na místě , nebo se otáčet na silnici chce cvik a pořádnou opatrnost. Jak je tou ZRX která váží ještě o 30kg víc?

Díky D.

Re: Poděkování

Napsal: stř říj 15, 2008 12:34:38
od blackbiker
FishX3 píše:Vidím , že směřuji do dobré společnosti :) - pokud tak mohu usuzovat z vašich bleskových odpovědí - tj. snahy mi pomoct.

Dík za odpovědi, každopádně chci jít do "S" modelu - chci si sice občas pohrát ( R) ale především cestujeme a tak se mi S jeví praktičtější, zvlášť po té, co jsem tu v diskuzích četl chválu na funkci polokapoty.

Děkuju i za nabídku "20min" - počkám jestli se nenajde dobrovolník s "S" modelem (abych to okoukl v reálu), pokud ne, udělal bych si výlet do teplic - každopádně prosím , mohl by jsi mi KankXi poslat na sebe nějaký tel + info co piješ, abychom se případně mohli dohodnout a já dorazil připraven? Díky Provětral bych TDM i s mladou.


Ohledně pohodlí, ledvinku mam maličkou, ale jednak má problém s nožkou a tak ji na delších štrekách natahuje a jednak je poněkud zhýčkaná, protože kdo jste si sedl na TDM tušíte z čeho ji chci přesunout.

Minule jsem zapoměl ještě na jeden dotaz a to je životnost motoru - tiše předpokládám, že při této kubatůře nejde o nějaký vyhoněný výkon, takže by to měl být "spolehlivý pracant" .
Chtěl jsem koupit něco co by mělo najeto cca do 25tis (ročně jezdím kolem 26tis). Jsou tu nějaké fin náročnější servisní operace ? (nemám na mysli spotřebák jako je řetězovka a olej)
A ještě poslední - TDM byla má první větší mašina a opoti ostatním, které jsem měl možnost osedlat (asi 12 typů od Varadere po Fazer 6) má vysoko těžiště - tj manipulovat s ní na místě , nebo se otáčet na silnici chce cvik a pořádnou opatrnost. Jak je tou ZRX která váží ještě o 30kg víc?

Díky D.



S rexe ma Milda z Plzne, ale ten je bohuzel momentalne nepojizdny :cry: (doufam ze ho bude mit brzo v poradku)

Napsal: stř říj 15, 2008 12:38:14
od KankX
FishX3: ...tak jsem si ted precetl tvuj dlouhy roman a rekl bych nasledujici, tezko ti tady jmenovat co je lepsi a co horsi, kazdy clovek je jiny a ma jine "problemy" a tak neni nad osobni vyzkouseni. Priklad, nekdo kdo jezdi na ZX6 si sedne na ZRX a rekne tezka motorka spatna manipulace na miste... osobne jsem stravil tyden na BMW GS1200 a pri presednuti zpet na ZRX jsem si pripadal jak na hravem minibiku ;-) Totez se tyka pohodli. Blanka po 150km v kuse take natahuje nohy a to na jakemkoli motocyklu bez rozdilu. Co se zivotnosti tyka, rekl bych ze kdyz dostane patricnou udrzbu (treba tu co pisou v servisce ;-) ) tak ten motor vydrzi hodne. Mam najeto kolem 40ti tis. a nepocituji ze by bylo neco jinak nez pred 6ti lety s 2500km. Myslim ze se v klubu najde i clovicek co ma najeto 2x tolik. Proste si ji prijed prohlednout a snad pak uz budes vedet... Jo a rozdil mezi S a R je hlavne v ochrane proti vetru (hlava, ramena) a pak jeste pro nekoho dulezitejsi parametr KRASA, ale zase co se libi me, nemusi se libit Mildovi :wink: :lol:

Re: Poděkování

Napsal: stř říj 15, 2008 12:42:47
od blackbiker
FishX3 píše:Vidím , že směřuji do dobré společnosti :) - pokud tak mohu usuzovat z vašich bleskových odpovědí - tj. snahy mi pomoct.

Dík za odpovědi, každopádně chci jít do "S" modelu - chci si sice občas pohrát ( R) ale především cestujeme a tak se mi S jeví praktičtější, zvlášť po té, co jsem tu v diskuzích četl chválu na funkci polokapoty.

Děkuju i za nabídku "20min" - počkám jestli se nenajde dobrovolník s "S" modelem (abych to okoukl v reálu), pokud ne, udělal bych si výlet do teplic - každopádně prosím , mohl by jsi mi KankXi poslat na sebe nějaký tel + info co piješ, abychom se případně mohli dohodnout a já dorazil připraven? Díky Provětral bych TDM i s mladou.


Ohledně pohodlí, ledvinku mam maličkou, ale jednak má problém s nožkou a tak ji na delších štrekách natahuje a jednak je poněkud zhýčkaná, protože kdo jste si sedl na TDM tušíte z čeho ji chci přesunout.

Minule jsem zapoměl ještě na jeden dotaz a to je životnost motoru - tiše předpokládám, že při této kubatůře nejde o nějaký vyhoněný výkon, takže by to měl být "spolehlivý pracant" .
Chtěl jsem koupit něco co by mělo najeto cca do 25tis (ročně jezdím kolem 26tis). Jsou tu nějaké fin náročnější servisní operace ? (nemám na mysli spotřebák jako je řetězovka a olej)
A ještě poslední - TDM byla má první větší mašina a opoti ostatním, které jsem měl možnost osedlat (asi 12 typů od Varadere po Fazer 6) má vysoko těžiště - tj manipulovat s ní na místě , nebo se otáčet na silnici chce cvik a pořádnou opatrnost. Jak je tou ZRX která váží ještě o 30kg víc?

Díky D.
Nevim jak jsi se dohodl s KankXem, ale pokud by jel on k vam do Roudnice tak bych jel klidne taky a mozna by mohl dojet i Zdrahy z Prahy, protoze bych rad slysel zvuk jeho noveho Ixilu (ale to je jen moje zbozny prani :lol: )

Napsal: stř říj 15, 2008 16:25:10
od DoktorZRX
Pěkně napsaný to máte klucí :wink: