ZRX II

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon říj 13, 2008 12:50:08

Jak na ty pružiny koukám(na ty co zbyly)tak mi připadaj jako nový....Takže tam asi nechali ty původní...

Ty Dyno jsou jiný v čem? Měl bych je tam dát?

A jak vysoko jehly?
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pon říj 13, 2008 13:47:40

Tohle všechno je otázkou právě ladění na brzdě. Ze všech komponentů tam dát ty, které v danou situaci přinesou nejvyšší výkon a křivku bez propadů. Kdyby ti to někdo mohl poradit od stolu, nikdo by brzdu nepotřeboval... :wink:
Dynojet sada obsahuje různé jehly a různé pružiny, které osadí podle křivky na kterou má vliv laký máš výfuk, jaké svody, jaký filtr, jaký.....
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » pon říj 13, 2008 14:04:54

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pon říj 13, 2008 14:28:29

Ten závoďák je nádhernej :D no a ten modrej u mě ztrácí body za tu kyvku s tlumením a ty ukrutný vlaštovky (na těch řididlech bych si vykloubil pařátky - mě prostě ty Skový nějak neštymujou) :) jinak je taky dobrej!
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon říj 13, 2008 14:42:04

Pavel to poladil tak asi a jak mu to jede!!!

A ti mantinelové,co jsem to u nich měl na brzdě...... :violent1:

Jinak,vše,co Zdrahy píšeš vím a je to jasný.....
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pon říj 13, 2008 15:56:53

milda píše:Pavel to poladil tak asi a jak mu to jede!!!

A ti mantinelové,co jsem to u nich měl na brzdě...... :violent1:

Jinak,vše,co Zdrahy píšeš vím a je to jasný.....
Myslel jsem to tak, že i když máš otevřený výfuk a sání, tak to má jinou propustnost než ten Pavlův REX kde jsou jiné komponenty a bude se to chovat jinak... :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon říj 13, 2008 16:23:24

milda píše:Pavel to poladil tak asi a jak mu to jede!!!

A ti mantinelové,co jsem to u nich měl na brzdě...... :violent1:

Jinak,vše,co Zdrahy píšeš vím a je to jasný.....
MILDO, jen tak to poladěný nebylo, několik verzí nastavení jsem provedl zkusmo, na pocit, kdy to jelo tak nějak nejlíp. Pak jsem ztrávil den na brzdě, tam už pouze jedna výměna trysek, pohyb jehlama, nastavení volnoběžné směsy. Pak jsme zkoušeli ještě varianty s airboxem, tak jak jsem psal výš. Jehly mám na druhým zápichu od spodu a šrob bohatosti volnob. směsy povolen o 1 a 3/4 ot. Majitel brzdy řešil asi 5 rexů, všechny motky byly skoro stejně nastavený a dá se říct, že měly i skoro stejný výkon 135 - 140 Hp. Výkonový rozdíl je daný různým opotřebením motoru a rozdílnými výfuky. Pružiny ze sady dynojet jsou kratší a z tenčího drátu, proto, aby došlo k rychlejšímu otevření. Někdy se dávají na vnější válce menší trysky, např. 92-95-95-92. Je to z důvodu lepšího chlazení vnějších válců.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

REX v zajetí sajdy!

Příspěvek od Ladis » pon říj 13, 2008 16:35:20

:arrow: :twisted:

Obrázek

Obrázek
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon říj 13, 2008 17:25:58

Mě se zdá ta loďka nějaká velká, ale sajdy se mě moc líbí a rád bych se sní svezl.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » pon říj 13, 2008 18:04:07

Pavel ZRX píše:Mě se zdá ta loďka nějaká velká, ale sajdy se mě moc líbí a rád bych se sní svezl.
Mě fascinuje spíš obří rexův předek (kolo). Jinak souhlasím...sajda je fakt veliká a možná o to víc bych stál o svezení... ;)
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon říj 13, 2008 19:38:03

Díky Pavle za super odpověď! Nechtěl jsem zlehčovat Tvé ladění,jen mě tak přišlo,že ses s tím zase až tak nepáral.... :wink: ,což jsem nemyslel nijak negativně!!!

Žes byl ve finále taky brzdit,jsem nevěděl....

S těma pružinama - asi tam máš ty DYNO,viď?
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon říj 13, 2008 20:11:03

milda píše:Díky Pavle za super odpověď! Nechtěl jsem zlehčovat Tvé ladění,jen mě tak přišlo,že ses s tím zase až tak nepáral.... :wink: ,což jsem nemyslel nijak negativně!!!

Žes byl ve finále taky brzdit,jsem nevěděl....

S těma pružinama - asi tam máš ty DYNO,viď?
Jo, pružiny i jehly. Na tu brzdu jsem šel spíš ze strachu o motor. Strašně to po zavření plynu střílelo a chtěl jsem mít jasno o bohatosti směsy. Udělal jsem dobře, bylo to chudý jak sviňa(trysky 112/114), po montáži trysek 126 ze sady dyno3 vše ok.
Jinak pokud by mě k tomu nedonutil nový výfuk, rexe bych nijak neladil. V základu je moc dobrý, ale tak trochu tichošlápek.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon říj 13, 2008 20:22:43

Pavel ZRX píše:
milda píše:Díky Pavle za super odpověď! Nechtěl jsem zlehčovat Tvé ladění,jen mě tak přišlo,že ses s tím zase až tak nepáral.... :wink: ,což jsem nemyslel nijak negativně!!!

Žes byl ve finále taky brzdit,jsem nevěděl....

S těma pružinama - asi tam máš ty DYNO,viď?
Jo, pružiny i jehly. Na tu brzdu jsem šel spíš ze strachu o motor. Strašně to po zavření plynu střílelo a chtěl jsem mít jasno o bohatosti směsy. Udělal jsem dobře, bylo to chudý jak sviňa(trysky 112/114), po montáži trysek 126 ze sady dyno3 vše ok.
Jinak pokud by mě k tomu nedonutil nový výfuk, rexe bych nijak neladil. V základu je moc dobrý, ale tak trochu tichošlápek.
Však mě k tomu taky donutily ty otevřený svody...Hlavně aby nebylo víc škody než užitku...Mě se to střílení podařilo drobet eliminovat tím DB "špuntem" Jinak hrůza. Ono se není čemu divit s tryskama,co tam dali...A ještě zvědavej dotaz-teď tam máš všechny trysky 126 ky? Nebo jsi dal krajní jinak?

Držím palce,ať je mazlík brzy v cajku!!!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon říj 13, 2008 20:35:14

Všechny stejný.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Samčus
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 829
Registrován: čtv lis 02, 2006 13:22:42
Bydliště: Miletín

Re: REX v zajetí sajdy!

Příspěvek od Samčus » úte říj 14, 2008 12:47:08

Ladis píše::arrow: :twisted:

Obrázek

Obrázek
Kdyby mamce Martymu, nedejbože, fakt ty papíry generálkovali tak to bude akurátní velikost Rexe :( :D :P
Samčus ZRX
""CKC_481""

Zamčeno