Stránka 11 z 20

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 11:05:29
od Dovi
 
KankX píše:pro vsechny koho trochu zajima W800 doporucuji koupit si vyse zminovany MOTOHOUSE (6/2011) ...jeste nikdy jsem se s recenzentem neshodl tak jako ted. Skoro jako bych to fakt psal ja, stejne myslenkove pochody, stejna prekvapeni a zavery. Myslim ze kdo nechape, tak po precteni mnohe pochopi... ikdyz mozna neuveri, protoze je to az tezko uveritelne ;-) V celem clanku se neshodnu asi tak na dvou naprosto bezvyznamnych vecech... jinak mi snad recenzent vykradl mozek, to snad neni ani mozny :-D

...proste tam presne vyjadril vsechny moje pocity v posloupnosti jak prichazeli za sebou... (neda se srovnat s recenzi na motorkarich apod.)
Další hrneček do džbánu s lektvarem zvaným W800... :wink:

 
Každopádně W800 mám zafixovánu v hledáčku a je na seznamu mých přání a zatím neuskutečněných snů hodně nahoře, a z motorek úplně nejvýš jak jen to jde.
Bohužel u mne je to ale tak, že motorka jako zbytný koníček má samozřejmě menší prioritu než důležitější rodinné potřeby, ale to asi znáte i mnozí z vás taky...

Její pořízení by eventuelně mohlo zkomplikovat snad jenom to, kdyby se pan Honda v dohledné době nakonec přece jenom rozhoupal a nechal pro Evropu zhomologovat svůj nový (a pro mne) taky moc krásný retro naháč CB1100 se čtyřválcovým vzduchem chlazeným (OK, plus náporový chladič oleje) nadlitrovým motorem, kterýžto stroj je zatím dodáván údajně pouze na japonský trh.

Jeho litá loukoťová kola by nevadila - odpovídají svému staršímu vzoru. A nakonec snad ani ty čtyři svody ústící pouze do jediného laufu. A pokud by ten motor měl ventilové vůle automaticky vymezované hydraulicky (jako kdysi měla už ta původní přelomová CB 750 a jak je to dnes běžné u většiny automobilových motorů), pak by to asi bylo těžké dilema :?

_____ 

Na prvních dvou stranách této plodné diskuse o retro mašině W800 jsou obrázky i jiných výrobců než Kawasaki. Souvisejí ale s (retro) tématem, a tak snad nebude vadit ani nyní, když sem dám pro představu dva obrázky z konkurenční fabriky.

Ta přelomová CB750 odstartovala před více než 40 lety (jak ten čas letí) rozmach velkých motocyklů s řadovými čtyřválcovými motory...

... a jedním ze jejich následovníků byly i stroje Kawasaki - z pozdější doby např. krásný retro naháč Zephyr.

Posledním pěkným kouskem, kterým Honda prozatím uzavírá svoji nudistickou řadu se vzduchem chlazenými čtyřválcovými motory, je nová Honda CB1100.
 

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 11:36:00
od KankX
jo to jsou hezke motorky, ja uz dnes vsak vim ze neumeji dat to proc jsem si koupil W800... jsou malo kochaci a tezke, takze i malo hrave, at uz CB750 tak Zephyr a pochybuji ze by to u CB1100 bylo jinak, ale treba se pletu... W800 a Bonneville je uplne jina liga, jine zazitky. Velkych motorek mam doma dost...

myslim ze prave tu vyjimecnost W800 dostatecne vysvetli clanek v Motohausu, jak dokaze zmenit cloveka a jeho styl ;-)

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 12:45:29
od volkswagen
Jestli je to pro japonský trh, nesplňuje to Euro V, jestli to nesplňuje Euro V, tak to sem nikdo vozit nebude...

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 14:27:03
od Dovi
 
volkswagen píše:Jestli je to pro japonský trh, nesplňuje to Euro V, jestli to nesplňuje Euro V, tak to sem nikdo vozit nebude...
Ano, spekuluje se o tom. Jako že právě toto by nejspíš mohlo být důvodem, proč stroj, který mezi záplavou ostatních vybočuje z řady a po kterém je poptávka, nebyl (zatím) homologován pro evropský trh.

Ale naproti tomu, i když pomineme malé kubatury, kde nejsou vzducháče ničím zvláštním, tak v Evropě se prodávají i velké motorky se vzduchem chlazenými motory - např. BMW R 1200 GS (a odvozené typy), a ty jsou oproti CB1100 ještě o dost výkonnější...
Takže zásadní technický problém by to zřejmě nebyl, a to snad ani kdyby třeba pro tu Evropu nakonec došlo k úpravě palivové mapy a/nebo celé řídící jednotky a k menší redukci výkonu. Samozřejmě poslední slovo má výrobce a jeho ochota do toho něco zainvestovat a poprat se s evropským úředním šimlem.
 

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 19:28:59
od ZRX 1984
Ten Zephyrek je nádhernej, fakt že jo..

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 19:48:15
od kawasan
v Opočně ho má P. Netík v barvách JPS :wink:

P.S.byl ve Vršovce a mám ho na těch fotkách :P

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 20:25:01
od KankX
ZRX 1984 píše:Ten Zephyrek je nádhernej, fakt že jo..
Zephyr je krasnej, kor v tomhle lakovani ale je to vlastne takovej rex... jizda na nem je neco mezi jizdou na ZR7 a ZRX ...a to je proste motorka mimo misu... tedy pro mne ;-)

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 20:31:13
od tequila
ten zephyr je fakt uzasnej ... delali se pleteny kola i na 11tku zephyra nebo jen na 750?

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 20:42:42
od ZRX 1984
Doktor je dával na 11 v origoši tam asi nejsou. Doktorův Zephyr byl vůbec nádhernej, toho bych koupil hned, i kdybych si měl půjčit..

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 20:45:32
od KankX
ZRX 1984 píše:Doktor je dával na 11 v origoši tam asi nejsou. Doktorův Zephyr byl vůbec nádhernej, toho bych koupil hned, i kdybych si měl půjčit..
Doktor je nikam nedaval, Doktor to tak proste koupil... daval to tam nejakej nemcour a byla to jina (tuningova) kola, ne Zephyrovska... Ja myslim ze na jedenactkach taky byly, ale desne malo a myslim ze to byly modely co mely lakovanou nadrz se dvema pruhy ala Eddie jen jine barvicky ;-) ...nakonec ta fotka nahore je taky 11tka ;-)

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 20:46:45
od ZRX 1984
No vidíš co se člověk všechno nedozví. Doktorovýho zephyra bych bral místo VN 2000

Re: W800

Napsal: čtv kvě 26, 2011 21:28:07
od Zdrahy
Poslední rok nebo dva výroby dělali speciální edici, kde měly 11ky dráťáky. Doktor měl jak tu teď padlo libovky z DE, nějaký tuningový a moc, mooooc hezký..

Re: W800

Napsal: pát kvě 27, 2011 17:59:48
od Dargas
r.v. 96 - 98 měly dráťáky jak 750, tak 1100 Zephyr seriově :!:

Re: W800

Napsal: sob kvě 28, 2011 11:13:53
od tequila
kdybych nemel rexe tak tohle je favorit č.1 . prostě nádhera

Re: W800

Napsal: sob kvě 28, 2011 15:50:15
od Pavel ZRX
Já jsem na tom podobně. Rex je náš, jak má v podpisu Zdeněk!
Wéčko bych si určitě rád vyzkoušel.