Stránka 11 z 14
Napsal: stř pro 31, 2008 20:47:52
od milda
DoktorZRX píše:Já tam dal klasický NGK CR9E a problém s nima zatim nemám

Já jsem s nima taky problém nikdy (naštěstí) neměl.
Iridiový jdu testovat na jaře.
Tak pak povím....
Na konci ZRX II jsem dával odkaz na hodně levný....
Napsal: čtv led 01, 2009 10:09:21
od Dargas
jezdim na NGK DR9EA co patrej do 550 a no problem. ani starty, ani vynechavani, nic.
Napsal: čtv led 29, 2009 20:54:14
od zdenek
Napsal: čtv led 29, 2009 21:18:32
od KING
Lak krásnej ale ta zkurv..á motorka.
Napsal: čtv led 29, 2009 21:38:42
od Dargas
presne tak, ten lak ten paskvil nevyvazi

Napsal: čtv led 29, 2009 23:12:06
od Bigjuras
no pánové víte co by na to řekla soudružka Kelišová. to je hnus velebnosti a fialovej

Napsal: pát led 30, 2009 00:44:14
od DoktorZRX
Dobrý tak na místo strašáka do pole

Napsal: sob led 31, 2009 23:56:44
od DoktorZRX
Napsal: ned úno 01, 2009 00:17:41
od matt
naháče nemusím ale tenhle je pěknej a to letmo uchycený kolo paráda
Napsal: ned úno 01, 2009 09:22:44
od Zdrahy
To není naháč, naháč je Zko - tohle je Zephyr
čistá práce - nádhernej Cafe Racer
Napsal: ned úno 01, 2009 10:47:17
od matt
Zdrahy píše:To není naháč, naháč je Zko - tohle je Zephyr
čistá práce - nádhernej Cafe Racer
tak sorry to se omlouvám

.to akorát potvrzuje že se o tento styl moc nezajímám ale ta motka (Café Racer)je fakt parádní
Napsal: ned úno 01, 2009 11:52:57
od Zdrahy

no naháč to v podstatě je - kapoty nemá, ale základ je v tom, že tohle je něco co se považuje za "klasickou motorku" v té době kapotované motorky prakticky neexistovaly (jen podivně oplastované ty samé motorky pro závody

)
No a Cafe Racer je prostě nádhera - mít dost peněz tak si nějakou klasiku na nedělní brblání před kafárnou pořídím, Ducinu, nebo Voxana, nebo třeba takhle něco...
http://www.triumph.co.uk/uk/2009%20Triu ... _9409.aspx
Napsal: ned úno 01, 2009 13:06:10
od matt
Zdrahy píše:
no naháč to v podstatě je - kapoty nemá, ale základ je v tom, že tohle je něco co se považuje za "klasickou motorku" v té době kapotované motorky prakticky neexistovaly (jen podivně oplastované ty samé motorky pro závody

)
No a Cafe Racer je prostě nádhera - mít dost peněz tak si nějakou klasiku na nedělní brblání před kafárnou pořídím, Ducinu, nebo Voxana, nebo třeba takhle něco...
http://www.triumph.co.uk/uk/2009%20Triu ... _9409.aspx
hele a jakej je rozdíl mezi Café Racer a třeba retro motorkou když udělají nějakej starej model v novém hábitu vzhled starého ale technologie nového motocyklu.není to jedno a to samé??trošku v tomhle plavu
Napsal: ned úno 01, 2009 13:59:22
od Zdrahy
No už jsme docela hodně OT, ale budiž
Klasický veterán bude třeba jedno ze Z1000 rok výroby někde okolo 1978

naproti tomu Zephyr je Retro - snaží se vypadat stejně, ale má mnohem novější techniku (90 léta).

Retro je samozřejmě i REX - nepodobuje sportovní motorku ze 70tých let
No a dneska dělají retro věci hlavně angličani, třeba právě Triumph - jsou to klasické motorky které vypadají jako ty které jezdily třeba v 70tých a 80tých let, ale mají slušný podvozek, většinou vstřikování, dobré tlumení a brzdy. Oproti těm původním mají jednoznačně mnohem a mnohem lepší jízdní vlastnosti.

No a poslední na co jsi se ptal je Cofe Racer - to je vlastně styl motorky - Retro motorka (original Cofe racery jezdily v 60-70tých letech tuším) no a vyznačují se úzkou stavbou motorky, jsou pro jednoho, ideálně drátěná kola a řidítka dolů (půlená jako supersporty, nebo v celku) - jízdní poloha v leže, nepohodlná, jen na kratší cesty...
třeba tady ten Voxan Black Magic

Napsal: ned úno 01, 2009 17:03:25
od KankX
jooo Voxany jsou nadherny.... bohuzel jen do te doby, nez se kouknes na cenovku

... to pak krasa prestava byt krasou
