Stránka 2 z 4
Re: H2 SX
Napsal: stř lis 08, 2017 12:24:25
od ZRX 1984
..
Re: H2 SX
Napsal: stř lis 08, 2017 12:38:17
od ZRX 1984
ZRX 1984 píše: ↑stř lis 08, 2017 12:24:25
Myslím, že pro příznivce cestování je na čase nakoupit málo jetá a mladá GTR a doufat, že se zelenej mozek vrátí k velkým cestovním motocyklům. Ale jinak to není škaredý stroj, uvidíme na živo
Re: H2 SX
Napsal: stř lis 08, 2017 18:50:02
od Zubr
Jirka_Z píše: ↑stř lis 08, 2017 11:59:46
Nebudu diskutovat o praktických věcech, které tu píšete, asi budete mít pravdu, ale takhle na obrázku se mi to teda moc libí
Copak o to, hezká ta moto opravdu je, mě se líbí, ale je to proste H2 pro dva. No chudák batůžek, při těch výkonech by spolujezdkyně potřebovala ještě opěrku, aby neskončila na silnici

Re: H2 SX
Napsal: čtv lis 09, 2017 08:56:19
od Jirka_Z
A nebo nějakej "samo domo" zadní kufr

Re: H2 SX
Napsal: čtv lis 09, 2017 22:02:24
od Ladis
Celej "projekt" H2 je nesmysl!

Re: H2 SX
Napsal: čtv lis 09, 2017 23:22:59
od Zubr
To já turbokompresorům fandím, to má smysl, ale spíše pro menší motory. 326 kobyl u čtyřválcového litru, je tak akorát na porážení Bugattek na letišti. To já bych si představoval přeplňovat dvouválcovou 650tku a udělat z ni hned několik modelů od versyse po supersport o výkonu cca 150 koní. Myslím, že by to bylo velmi zajímavé zboží. Malý lehký kompaktní motor a jel by jak utržený ze řetězu.

Re: H2 SX
Napsal: pát lis 10, 2017 08:35:46
od Jirka_Z
Re: H2 SX
Napsal: pát lis 10, 2017 10:10:55
od misak39
Jj, bejvávalo

Re: H2 SX
Napsal: pát lis 10, 2017 12:40:09
od SumavaCZ
I bez turba....

Re: H2 SX
Napsal: sob lis 11, 2017 12:44:25
od Jirka_Z
Ale za cenu mladistvé nerozvážnosti, pořád plného plynu a občas většího risku než by bylo vhodné...

ER-6f s turbokompresorem a 150k by byla podle mě fakt paráda.
Nedělají jí podle mě proto, že by se přestaly prodávat vyšší kubatury se stejnou technikou, protože kdo z normálních jezdců dokáže opravdu využívat 200k + ...
Re: H2 SX
Napsal: sob lis 11, 2017 18:53:56
od volkswagen
Stálo by to 350 a to by nikdo za 650 nedal.
Re: H2 SX
Napsal: ned lis 12, 2017 18:38:24
od KankX
volkswagen píše: ↑sob lis 11, 2017 18:53:56
Stálo by to 350 a to by nikdo za 650 nedal.
a bylo by to víc v servisu jak na silnici... kor když by se k tomu lidi chovali jako k er6

Re: H2 SX
Napsal: pon lis 13, 2017 08:34:47
od Jirka_Z
Tak Zubr říkal, že se to nesere ten turbokompresor...
350t je dost, to uznávám, ale byla by to podle mě fakt dobrá motorka

Re: H2 SX
Napsal: pon lis 13, 2017 09:07:08
od SumavaCZ
Objem ničím nenahradíš TEČKA

Re: H2 SX
Napsal: pon lis 13, 2017 10:13:09
od volkswagen
Vo tom právě mluvím. Šumava to shrnul.
Vezměme si příklad dejme tomu u aut.
Co se dá koupit v segmentu špáswágenů v plusmínusautobus podobný cenový kategorii:
Subaru BRZ - 200 koní - 2,0 .... mno zase to váží 1300 kilo
Dtto Toyota GT
Nissan z350 - 327 koní - 3,7 l
MX-5 je o úroveň níž, ale budiž - 130 koní, 1,5l ale nemá ani tunu
Porsche 718 - 300 koní, 2,0 - pravda s turbem, to je zatím první, jestli se nepletu
A v podstatě jediný, co se prodávalo s nějakou přeturbenou mrchou byl scirocco, kterej se prodával tak dobře, že ho raději přestali vyrábět.
Shrnuto a podtrženo
Masírku s přeturbeným minimotorkem si nikdo nekoupí. To se dá nacpat do Opelu Mocca, ale né do něčeho pro radost.
Motorka s kompresorem bude prostě na špičce potravního řetězce. Tam čekáš, že si to půjde koupit masér z Dubé. Ten chce aspoň litrvole.