Stránka 2 z 4

Re: H2 SX

Napsal: stř lis 08, 2017 12:24:25
od ZRX 1984
..

Re: H2 SX

Napsal: stř lis 08, 2017 12:38:17
od ZRX 1984
ZRX 1984 píše: stř lis 08, 2017 12:24:25 Myslím, že pro příznivce cestování je na čase nakoupit málo jetá a mladá GTR a doufat, že se zelenej mozek vrátí k velkým cestovním motocyklům. Ale jinak to není škaredý stroj, uvidíme na živo :-)

Re: H2 SX

Napsal: stř lis 08, 2017 18:50:02
od Zubr
Jirka_Z píše: stř lis 08, 2017 11:59:46 Nebudu diskutovat o praktických věcech, které tu píšete, asi budete mít pravdu, ale takhle na obrázku se mi to teda moc libí :)
Copak o to, hezká ta moto opravdu je, mě se líbí, ale je to proste H2 pro dva. No chudák batůžek, při těch výkonech by spolujezdkyně potřebovala ještě opěrku, aby neskončila na silnici :D

Re: H2 SX

Napsal: čtv lis 09, 2017 08:56:19
od Jirka_Z
A nebo nějakej "samo domo" zadní kufr ;) :)

Re: H2 SX

Napsal: čtv lis 09, 2017 22:02:24
od Ladis
Celej "projekt" H2 je nesmysl! :finga:

Re: H2 SX

Napsal: čtv lis 09, 2017 23:22:59
od Zubr
To já turbokompresorům fandím, to má smysl, ale spíše pro menší motory. 326 kobyl u čtyřválcového litru, je tak akorát na porážení Bugattek na letišti. To já bych si představoval přeplňovat dvouválcovou 650tku a udělat z ni hned několik modelů od versyse po supersport o výkonu cca 150 koní. Myslím, že by to bylo velmi zajímavé zboží. Malý lehký kompaktní motor a jel by jak utržený ze řetězu. :)

Re: H2 SX

Napsal: pát lis 10, 2017 08:35:46
od Jirka_Z
Jo jo jo, to by se mi taky líbilo :finga: :)
Na ER-6stce honit Mišákovu 9vítku :) :)

Re: H2 SX

Napsal: pát lis 10, 2017 10:10:55
od misak39
Jirka_Z píše: pát lis 10, 2017 08:35:46 Jo jo jo, to by se mi taky líbilo :finga: :)
Na ER-6stce honit Mišákovu 9vítku :) :)
Jj, bejvávalo :D

Re: H2 SX

Napsal: pát lis 10, 2017 12:40:09
od SumavaCZ
I bez turba.... :lol:

Re: H2 SX

Napsal: sob lis 11, 2017 12:44:25
od Jirka_Z
Ale za cenu mladistvé nerozvážnosti, pořád plného plynu a občas většího risku než by bylo vhodné... :)
ER-6f s turbokompresorem a 150k by byla podle mě fakt paráda.
Nedělají jí podle mě proto, že by se přestaly prodávat vyšší kubatury se stejnou technikou, protože kdo z normálních jezdců dokáže opravdu využívat 200k + ...

Re: H2 SX

Napsal: sob lis 11, 2017 18:53:56
od volkswagen
Stálo by to 350 a to by nikdo za 650 nedal.

Re: H2 SX

Napsal: ned lis 12, 2017 18:38:24
od KankX
volkswagen píše: sob lis 11, 2017 18:53:56 Stálo by to 350 a to by nikdo za 650 nedal.
a bylo by to víc v servisu jak na silnici... kor když by se k tomu lidi chovali jako k er6 ;-)

Re: H2 SX

Napsal: pon lis 13, 2017 08:34:47
od Jirka_Z
Tak Zubr říkal, že se to nesere ten turbokompresor...
350t je dost, to uznávám, ale byla by to podle mě fakt dobrá motorka :)

Re: H2 SX

Napsal: pon lis 13, 2017 09:07:08
od SumavaCZ
Objem ničím nenahradíš TEČKA :finga:

Re: H2 SX

Napsal: pon lis 13, 2017 10:13:09
od volkswagen
Vo tom právě mluvím. Šumava to shrnul.

Vezměme si příklad dejme tomu u aut.

Co se dá koupit v segmentu špáswágenů v plusmínusautobus podobný cenový kategorii:

Subaru BRZ - 200 koní - 2,0 .... mno zase to váží 1300 kilo
Dtto Toyota GT
Nissan z350 - 327 koní - 3,7 l
MX-5 je o úroveň níž, ale budiž - 130 koní, 1,5l ale nemá ani tunu
Porsche 718 - 300 koní, 2,0 - pravda s turbem, to je zatím první, jestli se nepletu


A v podstatě jediný, co se prodávalo s nějakou přeturbenou mrchou byl scirocco, kterej se prodával tak dobře, že ho raději přestali vyrábět.

Shrnuto a podtrženo

Masírku s přeturbeným minimotorkem si nikdo nekoupí. To se dá nacpat do Opelu Mocca, ale né do něčeho pro radost.

Motorka s kompresorem bude prostě na špičce potravního řetězce. Tam čekáš, že si to půjde koupit masér z Dubé. Ten chce aspoň litrvole.