Stránka 2 z 2
Re: KLR600 Rozvody
Napsal: pát kvě 18, 2012 19:01:07
od Azztec
Anti píše:Klidně obojí.Standardně 14W-40
díky moc za pomoc, budu asi muset nechat ten karbec seridit.
Re: KLR600 Rozvody
Napsal: ned kvě 20, 2012 11:59:54
od Azztec
Anti píše:Klidně obojí.Standardně 14W-40
Ahoj, ještě bych měl dva dotazy:
-Když mi to semtam kucká (skáče), při tom mi asi vynechává jiskra a otáčkoměr semtam spadá dolů i za jízdy, zřejmě je asi někde zkrat co? Může to být špatnou kostrou? Začalo mi to docela brutálně kouřit z výfuku.
-Když koupím karburátor pro KLR650 pojede mi to na mojí KLR600??? Mělo by jsou tytéž, možná budou rozdíly v trysce a jehle ne???
Díky
Re: KLR600 Rozvody
Napsal: pon kvě 21, 2012 20:43:41
od Anti
Dotaz č.1:
Pokud padá otáčkoměr,tak vynechává indučka.Důvodů může být více:
a)Vadná indučka
b)Vadné CDI
c)Vadný snímač
d)Vadné budící vinutí
e)Špatný kontakt na svorkovnici nebo konektoru
f)Vadné čidlo stojánku
A možná bych si vzpomněl ještě na něco.Indučku,snímač i budící vinutí proměříš dle manuálu obyčejným multimetrem.Stejně můžeš překontrolovat čidlo stojánku(já ho vyřazuju).
Kouření může být spojeno s předchozí závadou,ale taky ne.
Karburátor je totožný,změna je jen v tryskování.Nevím co na něm necháš seřídit.Hladinu máš v pořádku a pak je už jen šroub bohatosti.
Re: KLR600 Rozvody
Napsal: pon čer 11, 2012 14:35:34
od Azztec
Anti píše:Klidně obojí.Standardně 14W-40
aHOJ, JEŠTĚ BYCH MĚL DOTAZ....... Když mi z otvoru pro nalejvání oleje hooodně tlačí vzduch tak jsou v prdeli bud krouzky, nebo je šišatej válec. Dělá to u všech klr? Příjde mi to ze v klikové skříni je az moc velký tlak a docela to papá olej. Když otevřu víčko oleje za chodu motoru tak mi to slušně oprská motor a nádrž. Jinak už jsem to rozchodil, ta malá membránka měla malou dírku a tak mi to blblo a střílelo z výfuku, musel jsem znova koupit novou.
Díky za odpověď.
Re: KLR600 Rozvody
Napsal: pát čer 15, 2012 20:27:50
od Anti
Když se ti z nalejvacího otvoru hodně tlačí vzduch,tak máš spíš ucpaný odvětrání klikové skříně,Je to gumová trubka vzadu na motoru vedoucí do airboxu.Ten velký píst před sebou tlačí vzduch tak jako tak,víc jak půl litra na otáčku.Ten tlak musí jít tím odvětráním.
Spotřeba oleje u KLR je běžná věc.Já to řešil výbrusem.Prostě to mají nějak nahovno udělaný,po cca 20 tisících to začne papat.Mám pátou KLR,žrali všechny.A to jedna byla zánovní s necelými třiceti tisíci....
Re: KLR600 Rozvody
Napsal: pát čer 15, 2012 21:14:27
od Azztec
Anti píše:Když se ti z nalejvacího otvoru hodně tlačí vzduch,tak máš spíš ucpaný odvětrání klikové skříně,Je to gumová trubka vzadu na motoru vedoucí do airboxu.Ten velký píst před sebou tlačí vzduch tak jako tak,víc jak půl litra na otáčku.Ten tlak musí jít tím odvětráním.
Spotřeba oleje u KLR je běžná věc.Já to řešil výbrusem.Prostě to mají nějak nahovno udělaný,po cca 20 tisících to začne papat.Mám pátou KLR,žrali všechny.A to jedna byla zánovní s necelými třiceti tisíci....
akorát mě to trochu sere no, páč když ujedu cca 100km tak dolévám 2 deci oleje, a druhá věc je ta, že mi pak smrdí docela bunda od spáleného oleje.