KLR600 Rozvody

Azztec
Příspěvky: 13
Registrován: pon kvě 07, 2012 12:21:43

Re: KLR600 Rozvody

Příspěvek od Azztec » pát kvě 18, 2012 19:01:07

Anti píše:Klidně obojí.Standardně 14W-40




díky moc za pomoc, budu asi muset nechat ten karbec seridit.
KLR600

Azztec
Příspěvky: 13
Registrován: pon kvě 07, 2012 12:21:43

Re: KLR600 Rozvody

Příspěvek od Azztec » ned kvě 20, 2012 11:59:54

Anti píše:Klidně obojí.Standardně 14W-40

Ahoj, ještě bych měl dva dotazy:

-Když mi to semtam kucká (skáče), při tom mi asi vynechává jiskra a otáčkoměr semtam spadá dolů i za jízdy, zřejmě je asi někde zkrat co? Může to být špatnou kostrou? Začalo mi to docela brutálně kouřit z výfuku.


-Když koupím karburátor pro KLR650 pojede mi to na mojí KLR600??? Mělo by jsou tytéž, možná budou rozdíly v trysce a jehle ne???

Díky
KLR600

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Re: KLR600 Rozvody

Příspěvek od Anti » pon kvě 21, 2012 20:43:41

Dotaz č.1:
Pokud padá otáčkoměr,tak vynechává indučka.Důvodů může být více:
a)Vadná indučka
b)Vadné CDI
c)Vadný snímač
d)Vadné budící vinutí
e)Špatný kontakt na svorkovnici nebo konektoru
f)Vadné čidlo stojánku
A možná bych si vzpomněl ještě na něco.Indučku,snímač i budící vinutí proměříš dle manuálu obyčejným multimetrem.Stejně můžeš překontrolovat čidlo stojánku(já ho vyřazuju).
Kouření může být spojeno s předchozí závadou,ale taky ne.
Karburátor je totožný,změna je jen v tryskování.Nevím co na něm necháš seřídit.Hladinu máš v pořádku a pak je už jen šroub bohatosti.
Jeden stačí....na všechno....

Azztec
Příspěvky: 13
Registrován: pon kvě 07, 2012 12:21:43

Re: KLR600 Rozvody

Příspěvek od Azztec » pon čer 11, 2012 14:35:34

Anti píše:Klidně obojí.Standardně 14W-40



aHOJ, JEŠTĚ BYCH MĚL DOTAZ....... Když mi z otvoru pro nalejvání oleje hooodně tlačí vzduch tak jsou v prdeli bud krouzky, nebo je šišatej válec. Dělá to u všech klr? Příjde mi to ze v klikové skříni je az moc velký tlak a docela to papá olej. Když otevřu víčko oleje za chodu motoru tak mi to slušně oprská motor a nádrž. Jinak už jsem to rozchodil, ta malá membránka měla malou dírku a tak mi to blblo a střílelo z výfuku, musel jsem znova koupit novou.
Díky za odpověď.
KLR600

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Re: KLR600 Rozvody

Příspěvek od Anti » pát čer 15, 2012 20:27:50

Když se ti z nalejvacího otvoru hodně tlačí vzduch,tak máš spíš ucpaný odvětrání klikové skříně,Je to gumová trubka vzadu na motoru vedoucí do airboxu.Ten velký píst před sebou tlačí vzduch tak jako tak,víc jak půl litra na otáčku.Ten tlak musí jít tím odvětráním.
Spotřeba oleje u KLR je běžná věc.Já to řešil výbrusem.Prostě to mají nějak nahovno udělaný,po cca 20 tisících to začne papat.Mám pátou KLR,žrali všechny.A to jedna byla zánovní s necelými třiceti tisíci....
Jeden stačí....na všechno....

Azztec
Příspěvky: 13
Registrován: pon kvě 07, 2012 12:21:43

Re: KLR600 Rozvody

Příspěvek od Azztec » pát čer 15, 2012 21:14:27

Anti píše:Když se ti z nalejvacího otvoru hodně tlačí vzduch,tak máš spíš ucpaný odvětrání klikové skříně,Je to gumová trubka vzadu na motoru vedoucí do airboxu.Ten velký píst před sebou tlačí vzduch tak jako tak,víc jak půl litra na otáčku.Ten tlak musí jít tím odvětráním.
Spotřeba oleje u KLR je běžná věc.Já to řešil výbrusem.Prostě to mají nějak nahovno udělaný,po cca 20 tisících to začne papat.Mám pátou KLR,žrali všechny.A to jedna byla zánovní s necelými třiceti tisíci....


akorát mě to trochu sere no, páč když ujedu cca 100km tak dolévám 2 deci oleje, a druhá věc je ta, že mi pak smrdí docela bunda od spáleného oleje.
KLR600

Odpovědět