Modely, testy, zkušenosti
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » čtv bře 01, 2012 15:51:35
Tilda píše:hele admini, nekazte mi radost driv nez se vubec svezu jo

beztak jen zavidite

a tak kdo umi jezdit, zvykne si na vsechno... my co jezdime jen ve snu a prstem po mape, tak my o tom muzeme jen teoreticky diskutovat a tvrdit ze to stoji kdyz to nevisi

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
volkswagen
- Site Admin

- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od volkswagen » čtv bře 01, 2012 18:10:38
My u svých závodních cafe racerů takové drobnosti, jako je stopa, rozvor a grip neřešíme. Obouváme ekvivalent starých dobrých or-60 a nejvíc nás trápí, že neprší a nemůžeme tudíž pořádně leštit

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
-
Tilda
- Ghostrider

- Příspěvky: 5518
- Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tilda » čtv bře 01, 2012 23:33:16
no jo, weckari aby nedrzeli pri sobe

ja to proste zkusim a uvidim, stejne uz mam vidle koupeny, bryle objednany tak mi nic jinyho ani nezbyde

a kdyz to fakt bude jezdit na hovno, tak predni vidle sundam a vymenim s tequilou za origo, on ty vidle ze zx7 chtel taky

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
-
KankX
- Site Admin

- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od KankX » pát bře 02, 2012 09:16:05
Tilda píše:no jo, weckari aby nedrzeli pri sobe

ja to proste zkusim a uvidim, stejne uz mam vidle koupeny, bryle objednany tak mi nic jinyho ani nezbyde

a kdyz to fakt bude jezdit na hovno, tak predni vidle sundam a vymenim s tequilou za origo, on ty vidle ze zx7 chtel taky

na hovno to nebude... vzhledem k tomu ze to nebudes moc porovnat, a prd si pamatujes, zvyknes si a prijde ti to v pohode

...nesmis se pak svezt na "normalnim" rexovi, to bys uz mohl poznat ze to je jine, ale uz budes tak zvykly na to chovani tvyho ze ti ten "normlani" prijde divnej

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
-
Tilda
- Ghostrider

- Příspěvky: 5518
- Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tilda » pát bře 02, 2012 18:26:53
KankX píše:prd si pamatujes, zvyknes si a prijde ti to v pohode
asi tak... vzhledem k tomu ze samotny srovnani ramu se protahlo ze 2 tydnu snad na 6, tak by to komplet slozeny mohlo byt tak v pulce leta

to uz si ani nebudu pamatovat kam se radi jednicka

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
-
milda
- Ghostrider

- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od milda » pát bře 02, 2012 20:24:45
No snad se to Tildo povede rychlejš...Držím palce!!
S těmi vidlemi-když se podíváš,kolik lidí má takhle "špatně" přestavěnýho rexe po světě,tak to asi zas tak špatný nebude.
Bejvalej Kubovo rex má taky vidle z desítky a tím pádem rovněž kratší!!!
Navíc si myslím,že když už Ti vyrábí brejle na zakázku,tak by nebyl problém vyrobit je tak,aby výškový rozdíl eliminovaly,pokud bys o to měl zájem...
Toš tak.
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
-
Tilda
- Ghostrider

- Příspěvky: 5518
- Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tilda » sob bře 03, 2012 00:40:18
milda píše:Navíc si myslím,že když už Ti vyrábí brejle na zakázku,tak by nebyl problém vyrobit je tak,aby výškový rozdíl eliminovaly,pokud bys o to měl zájem...
nebo bych mohl dat riditka jako King

nene, rex bude jezdit z kopce, jak psal chose

a uz se na to tesim

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
-
KING
- Easy slider

- Příspěvky: 855
- Registrován: stř bře 29, 2006 22:56:48
- Bydliště: Sebranice č.10
Příspěvek
od KING » pon bře 05, 2012 13:25:03
Tilda píše:milda píše:Navíc si myslím,že když už Ti vyrábí brejle na zakázku,tak by nebyl problém vyrobit je tak,aby výškový rozdíl eliminovaly,pokud bys o to měl zájem...
nebo bych mohl dat riditka jako King

nene, rex bude jezdit z kopce, jak psal chose

a uz se na to tesim

Ty vole to tady píšeš jako bych měl na motorce řídítka z čopra

KING ZRX 1200 "03"
148 CKC
-
Tilda
- Ghostrider

- Příspěvky: 5518
- Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tilda » pon bře 05, 2012 13:42:26
to uplne neee, ale tak o 5-10 cm vyssi proti originalu

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
-
dickw
- Příspěvky: 27
- Registrován: stř zář 24, 2008 10:05:11
- Bydliště: ceske budejovice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dickw » pon bře 05, 2012 19:17:38
tak pánové mam po hehe ,moje připravené USD jsou z ZX9 R.V. 95 a samozřejmě tam nejdou ty 6pístové třmeny,takže mě to jebe???protože ty pravěký 4písty tam nechci,vaše nápady????????mam jěště zx9 r.v.00 tam mam USD ze SRADA,ten ma stejny brzdy ale taky tam nechci ten pravěk !!!!
-
MMKS
- Ghostrider

- Příspěvky: 2517
- Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
- Bydliště: okr. Břeclav
Příspěvek
od MMKS » pon bře 05, 2012 20:08:52
pravěk je kvůli nižšímu počtu pístů? Na ZX9 se dávali od roku 2002 4 písty, do té doby 6písty (kdyžtak mě opravte), tak co to vyřešit těmato.
ZX-12R naked
-
milda
- Ghostrider

- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od milda » pon bře 05, 2012 20:32:05
To je jednoduchý-Proč tam brzdiče nejdou?Jiná rozteč šroubů?
1)Redukce
2)brzdiče Gsxr K1/K2 (šesti pístek se správnou roztečí) a ještě ke všemu i s radiální pumpou (nevím jestli by makalo s pumpou z Rexe)
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
-
dickw
- Příspěvky: 27
- Registrován: stř zář 24, 2008 10:05:11
- Bydliště: ceske budejovice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dickw » pon bře 05, 2012 20:33:30
ty o kterych píšeš mam v zasobě taky, ale ty mají stejnou rozteč sroubu /kvuli té to řeším!!!!/ jako ty 6písty jinak to jsou uplně jiny 4písty a na jiné urovni než ty co se používaly v době slavy ZXR a prvních ZX9,od 02 to jsou Nissin, možná jsou lepší než ty 6písty Tokico - jinak nevim proč by je tam cpali - nebo chteli vyprášit sklady protože už měly na papíře radialní - vtip
Naposledy upravil(a)
dickw dne pon bře 05, 2012 21:25:56, celkem upraveno 1 x.
-
dickw
- Příspěvky: 27
- Registrován: stř zář 24, 2008 10:05:11
- Bydliště: ceske budejovice
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od dickw » pon bře 05, 2012 20:41:24
milda píše:To je jednoduchý-Proč tam brzdiče nejdou?Jiná rozteč šroubů?
1)Redukce
2)brzdiče Gsxr K1/K2 (šesti pístek se správnou roztečí) a ještě ke všemu i s radiální pumpou (nevím jestli by makalo s pumpou z Rexe)
K1 - STEJNY BRZDY A JAKO REX I ZX9 UZ JSEM JE KDYSI KUPOVAL , TO ZNAMENA NA MOJE VIDLE S MENŠÍ ROZTEČÍ NEJDOU
TA REDUKCE SE MI MOC NEZDA !
-
milda
- Ghostrider

- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od milda » pon bře 05, 2012 20:45:29
Teď nevím jestli si to pamatuju přesně.ZRX má šstipístky s roztečí šroubů myslím 97mm a ZX94-96 64mm rok 97 má stejnou rozteč jako Rex a další ročníky už nemaj USD.
GSXR 1000 K1-K2 mají taky šestipístky a rozteč 64mm.Vím to,mám je na motorce!!
Ty přesný rozměry-ty milimetry jsou tedy z hlavy,to si nejsem 100% jistý,ale jinak to sedí!!
Toš tak!!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576